wrote:Ben Howard - I forget where we were album
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Jarug + eerste rijles gehad

wrote: Favoriete avondeten?
wrote:Pizza maar ik heb al heel veel pizza gegeten dus dat vind ik tegenwoordig niet meer heel lekker.
De opbouw naar de tweede climax en het moment waarop die er in knalt in Killer Clown – Tormented 
Een Volvo V60 met automaat, cruisecontrol, stoeverwarming, stuurverwarming
en iPhone-dock van Den Bosch naar Haarlem rijden. En ervoor betaald krijgen.
-
S
Bier en vakantie. Lekke en gewldig, doei.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik heb weleens wat gelezen over een baantje wat inhoud dat je lease auto's het hele land door moet brengen. En dan met het OV terug. Doe jij dat ook? Lijkt mij ook wel wat.wrote:Een Volvo V60 met automaat, cruisecontrol, stoeverwarming, stuurverwarmingen iPhone-dock van Den Bosch naar Haarlem rijden. En ervoor betaald krijgen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
wrote:Een koud glas apfelcorn.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:wrote:Tetten
wrote:wrote:wrote:Bier en Tetten
Hoe geweldig² Hardstyle is na een dag vol carnavalszooi.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Geweldig!
Microsoft die belt. Ik was wel benieuwd welk verhaal die oplichters op gingen hangen, maar zijn Engels was zo slecht dat ik het zelfs niet eens verstond.
Heb meneer daar even op gewezen, hing die op 
Waarom heb ik dat soort dingen nou nooitwrote:Microsoft die belt. Ik was wel benieuwd welk verhaal die oplichters op gingen hangen, maar zijn Engels was zo slecht dat ik het zelfs niet eens verstond.Heb meneer daar even op gewezen, hing die op
Van een kale kip is niet te plukken Steffwrote:Waarom heb ik dat soort dingen nou nooitwrote:Microsoft die belt. Ik was wel benieuwd welk verhaal die oplichters op gingen hangen, maar zijn Engels was zo slecht dat ik het zelfs niet eens verstond.Heb meneer daar even op gewezen, hing die op
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Geloof het of niet, maar een klant van mijn werk heeft er ingetrapt. het hele geintje koste hem $380. Maar dan zou microsoft een virusscanner installeren voor hem
Hij was er trouwens nog steeds van overtuigd dat het echt Microsoft was.
Heeft ie nog geluk ook, normaal installeren ze een keylogger en plukken ze je hele bankrekening kaal.wrote:Geloof het of niet, maar een klant van mijn werk heeft er ingetrapt. het hele geintje koste hem $380. Maar dan zou microsoft een virusscanner installeren voor hem![]()
..als ik in de spiegel kijk elke keer