TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Tja, datzelfde plan was er vorige keer ook, alleen was nogal door de organisatie gekaapt door de vele DJ's die weinig met HT te maken hadden. Also, houd het wat vrijer, meesten hier draaien toch genoeg oudere tracks, beetje variatie is prima

Zet maar in werking. Ik wil ook wel meehelpen.
Wil er best wel eens naar kijken. Qua locatie lijkt me toch sowieso wel dat het omgeving Utrecht moet gaan worden, Den Haag zoals vorige keer is toch vele malen slechter bereikbaar voor het complete oostelijke en noordelijke deel van de members (zoals ikzelf).
Heb bijvoorbeeld bij Tivolivredenburg al wat harder styles feesten (bijvoorbeeld Blackout over 2 weken) gezien voor een vrij zacht prijsje, dus misschien dat daar de huurprijs van een zaal wel meevalt? De club van de
Cloud Nine zou bij een goede prijs best een dikke zaal met goed geluid kunnen zijn, en met plek voor 175 man volgens mij een goede grootte. Maar dit is het resultaat van een heel kleine zoektocht, kan ongetwijfeld nog meer geschikte locaties vinden
Zet er een tweetal artiesten neer die nog regelmatig op HT komen en geliefd zijn (Geck-o en The Vision ofzo, om maar wat te zeggen) aangevuld met ook echt actieve members (veel b2b's het liefst

) en je kunt een heel eind komen. Verdere details over wie dan mogen zijn wel te bedenken.
Zou wel graag iig een member erbij hebben die wat ervaring met organiseren heeft en de bekendste valkuilen weet te omzeilen. Kan zelf best wel informatie inwinnen maar zou een stuk beter aanvoelen