Vorige week screenprotector + hoesje aangekomen (werd verkocht in bundelvorm) voor mijn Oneplus One, gekocht op Duitse Amazon (29€ excl. verzendkosten). Eerste keer dat ik screenprotector op deed en had het zelf helemaal verneukt, dus ik zend het terug met een creatief verhaaltje als uitleg. Gisteren e-mail gekregen dat het volledige bedrag (29€) wordt teruggestort op mijn credit card. Geen vermelding dat het hoesje ook terug moet en screenprotector apart kost enkel 10€. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat de screen protector lichtjes beschadigd was waardoor er een redelijke airbubble onder bleef die ik echt niet weg kreeg terwijl het mijn eigen fout was.wrote:Wat was dat creatieve verhaaltje dan?
Zombie Nation - Kernkraft 400 (W&W remix) eindelijk te downloaden

Vanaf volgende week op stage
Ik mag hier een treasurystatuut op gaan stellen en de werkprocessen proberen te optimaliseren.
Mooie opdracht man! Wat studeer je precies, bedrijfseconomie toevallig? En waar ga je precies stage lopen? 
Bedrijfseconomie idd. Op de financiële afdeling van een soort hoofdkantoor van een zorginstelling 
Leuk man, enjoy! Wil zelf bedrijfskunde MER gaan studeren
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gefeliciteerd! Klinkt als een leuke opdracht 
Hoooppaaaaa! Een hele hele hele hele vette boeking binnen gekregen! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik heb hem 2x zien draaien, en 2x deed hij het zelfde scratch 'truucje'. Wel bij een andere plaat, maar toch. Ik vond het de 2e keer al niet bijzonder meer (wel knap, dat wel).wrote:View on YouTube
Ook bij dit filmpje... denk ik 'ja leuk dat je dat kan, maar je doet echt 2x een minuut het zelfde'
Vet! Enige details?wrote:Hoooppaaaaa! Een hele hele hele hele vette boeking binnen gekregen!
Uptempo Hardcore feest waarbij ik (volgens mij) de enige 'amateur' ben.wrote:Vet! Enige details?wrote:Hoooppaaaaa! Een hele hele hele hele vette boeking binnen gekregen!
Thanks man!wrote:Ait, lekker man, congratz
Thanks man!wrote:Ohja zeker nice! Congratz
Dit blok iedere donderdag en vrijdag vrijwrote:Dit blok iedere vrijdag vrij
Net als vorig blok eigenlijk...
Stage gehaald met een 7,5
Ik had het echt veel lager verwacht