Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Hahaha :lol: Waar stond dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:45 

Donateur

HAhahah wat goed. Vooral 5 is echt feilloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:54 

Bierkoning

Hahaha, helemaal waar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Dedicated destroyer tendencies met hun nieuwe album: deep in the darkess shadows of the bass drum and the evel bass will kick and survive and forever hardstyle raw power forces evil dedication mental fucking domination killl survive.

ErikZ schreef:
Fransen roepen de hele tijd ’’its fucking fantastique’’. Britten liggen op de EHBO.

Godverdomme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

OnePlus One besteld. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Hahaha die van ERikz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:02 

Hardtraxx Veteran

Onderstaand topic, en dan vooral die quote teruglezen. xd

hardstyle-releases/omegatypez-the-spirit-fusion143-t25122.html

Unleashed schreef:
Als ik The Spirit met een auto zou moeten vergelijken, zou het een Fiat Multipla zijn.. zegt genoeg lijkt me :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:52 

Hardtraxxer

Jordi schreef:

:beer:

:thumbup:

Heb hem dankzij jou post ook weer op mijn telefoon gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/wootum-x-qlusive-frontliner-warm-up-mix-t48292.html

Die van Thyron ook echt als een zippyshare link eruit laten zien, maar dat ie dan naar soundcloud verwijst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:45 

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:01 

Hardtraxx Elite

Godverdomme jongens.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 01:12 

Hardtraxx Crew

1 van de winnaars van de Firestarter DJ Contest (als Paze) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Zei het toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:17 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Van plan naar hartstijl feestje te gaan? Dit ga je tegen komen:
Groep 1: Fitness resultaten showen. Bij binnenkomst shirt uit, ongeacht de temperatuur. Waar mogelijk zelfs in de rij al. In het festivalseizoen zijn hier vaak genoeg gelegenheden voor. Vaak ook te herkennen aan die cheap ass witte q-dance zonnebrillen.

Groep 2: Chickies die komen om van 21:00 tot 07:00 foto’s te maken in alle denkbare formaties. Lachte de muziek vroeger altijd uit totdat het populair werd en ze de kudde maar volgden. Zien en gezien worden is het motto.

Groep 3: Kleine onhandelbare kut kinderen die te veel vragen stellen. Zijn sinds Hardstyle in de top 40 kwam totaal ontspoord. Kenmerkend voor deze risicovolle groep is dat de vraag ‘’heb je iets op maat’’ of ‘’wat heb je op maat’’ op elk onverwachts moment kan komen.

Groep 4: Timetable autisten. Deze groep noemt DJ’s op Facebook bij hun voornaam om zo het vermoeden te laten ontstaan dat de timetable autist en de DJ elkaar kennen. Deze groep stelt aan de hand van de timetable hun dag indeling samen om uiteindelijk naar het hoogtepunt van de avond toe te leven: Dedicated destroyer tendencies met hun nieuwe album: deep in the darkess shadows of the bass drum and the evel bass will kick and survive and forever hardstyle raw power forces evil dedication mental fucking domination killl survive.

Groep 5: Buitenlanders die om drugs schooien en met de vlag van hun land on hun schouders geknoopt rondlopen. Duitsers zijn te herkennen aan fan t-shirts. Italianen aan broeken met fluorescerende keykoards en ringen door hun neus. Fransen roepen de hele tijd ’’its fucking fantastique’’. Britten liggen op de EHBO.

xd xd xd

:lol: :lol: :lol:

En dat Frontliner Warm-up mix topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 20:03 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Ik kom jullie supporteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 04:49 

Hardtraxx Addict

Mijn eerste optreden ging geweldig en het was super gezellig met de Noisj crew :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Nice en gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:45 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
Mijn eerste optreden ging geweldig en het was super gezellig met de Noisj crew :beer:

Nice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:58 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
ExoBassTix schreef:

Nice! :thumbsup:

Zieke avatar ouwe. Bots
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 14:55 

Hardtraxx Addict

Thanks guys :D zal eens bij Cluster kijken of ik de opname kan bemachtigen :P
Ben zelf ook wel benieuwd. Ging voor mijn gevoel het laatste kwartier volledig de mist in maar heb er niks van terug gehoord van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 18:05 

Hardtraxx Beheerder

Grim schreef:
OnePlus One besteld. :yay:

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 18:38 

Hardtraxx Addict

ExoBassTix schreef:
Thanks guys :D zal eens bij Cluster kijken of ik de opname kan bemachtigen :P
Ben zelf ook wel benieuwd. Ging voor mijn gevoel het laatste kwartier volledig de mist in maar heb er niks van terug gehoord van anderen.

Nice. Waren er nog een beetje mensen? Je zou zeggen dat er niet zo veel opkomst is met zoveel edities (althans, zou ik bang voor zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 18:53 

Hardtraxx Crew

Zat vanmiddag te denken dat het wel gaaf zou zijn als weer zo'n samenwerking komt tussen Hardtraxx en dat feest toen in Den Haag (?). En er dan een soort early en Tijdmachine achtig feest van maken. Met DJ's zoals Mind.Illusion en artiesten van hier (Stainless Steel, Zenda, etc) die ook lijsten neer kunnen zetten zonder alle hitjes te draaien :cool: Is denk ik voldoende animo voor vanuit hier. #Dagdromen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:13 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Zat vanmiddag te denken dat het wel gaaf zou zijn als weer zo'n samenwerking komt tussen Hardtraxx en dat feest toen in Den Haag (?). En er dan een soort early en Tijdmachine achtig feest van maken. Met DJ's zoals Mind.Illusion en artiesten van hier (Stainless Steel, Zenda, etc) die ook lijsten neer kunnen zetten zonder alle hitjes te draaien :cool: Is denk ik voldoende animo voor vanuit hier. #Dagdromen

Ik ben voor in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 21:02 

Hardtraxx Veteran

Tja, datzelfde plan was er vorige keer ook, alleen was nogal door de organisatie gekaapt door de vele DJ's die weinig met HT te maken hadden. Also, houd het wat vrijer, meesten hier draaien toch genoeg oudere tracks, beetje variatie is prima :)
Vorige  1 ... 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic