Ja Gewoon heel de Blackwater Park, Damnation, Deliverance, Ghost Reveries en Watershed albums zijn onmogelijk Die drummer ging helemaal all-in met Porcelain Heart gvd.
Heb hun laatste album alleen nog niet beluisterd. Die gehoord?
Ben een beetje uit de metal, moet ik bekennen. Luister het de laatste tijd weer een beetje, maar ben dus nog lang niet bij met alle nieuwe shit van de afgelopen 4 jaar
Ben een beetje uit de metal, moet ik bekennen. Luister het de laatste tijd weer een beetje, maar ben dus nog lang niet bij met alle nieuwe shit van de afgelopen 4 jaar
Exact hetzelfde hier haha. Luister eigenlijk alleen maar die vijf albums, St. Anger van Metallica, en daarnaast kleine beetjes van Lazarus A. D., Goatwhore, Psyopus, The Word Alive, The Red Chord en Shallow Grave.
Adept, The Amity Affliction, Architects, August Burns Red, Betraying The Martyrs, Blessthefall, Breakdown Of Sanity, Bury Tomorrow, Confide, Crown The Empire, The Devil Wears Prada, Dream On Dreamer, In Fear And Faith, In Hearts Wake, Killswitch Engage, Miss May I, Northlane, Of Mice & Men, Slipknot, This Or The Apocalypse, We Came As Romans, Woe Is Me & The Word Alive.
Succes, deze hebben allemaal in de recente 4 jaar een album gemaakt. Die twee dikgedrukte zou ik sowieso uitchecken. Beste "nieuwe" metal(core) bands imo. Also, de zanger uit de eerste lijkt op de metal versie van Geck-O
Oh, ben ik ram Eenter Shikari vergeten. Die gasten zijn echt vet laatst hun nieuwe album van een vriend gekregen, sowieso naar luisteren.
Heb wel het gevoel dat ze met dat nieuwe album wel heel erg richting die metal(?) gaan en minder naar die vage rock/trap achtige muziek zoals deze (wat mijn favoriet is).
Van plan naar hartstijl feestje te gaan? Dit ga je tegen komen: Groep 1: Fitness resultaten showen. Bij binnenkomst shirt uit, ongeacht de temperatuur. Waar mogelijk zelfs in de rij al. In het festivalseizoen zijn hier vaak genoeg gelegenheden voor. Vaak ook te herkennen aan die cheap ass witte q-dance zonnebrillen.
Groep 2: Chickies die komen om van 21:00 tot 07:00 foto’s te maken in alle denkbare formaties. Lachte de muziek vroeger altijd uit totdat het populair werd en ze de kudde maar volgden. Zien en gezien worden is het motto.
Groep 3: Kleine onhandelbare kut kinderen die te veel vragen stellen. Zijn sinds Hardstyle in de top 40 kwam totaal ontspoord. Kenmerkend voor deze risicovolle groep is dat de vraag ‘’heb je iets op maat’’ of ‘’wat heb je op maat’’ op elk onverwachts moment kan komen.
Groep 4: Timetable autisten. Deze groep noemt DJ’s op Facebook bij hun voornaam om zo het vermoeden te laten ontstaan dat de timetable autist en de DJ elkaar kennen. Deze groep stelt aan de hand van de timetable hun dag indeling samen om uiteindelijk naar het hoogtepunt van de avond toe te leven: Dedicated destroyer tendencies met hun nieuwe album: deep in the darkess shadows of the bass drum and the evel bass will kick and survive and forever hardstyle raw power forces evil dedication mental fucking domination killl survive.
Groep 5: Buitenlanders die om drugs schooien en met de vlag van hun land on hun schouders geknoopt rondlopen. Duitsers zijn te herkennen aan fan t-shirts. Italianen aan broeken met fluorescerende keykoards en ringen door hun neus. Fransen roepen de hele tijd ’’its fucking fantastique’’. Britten liggen op de EHBO.