Achja. Denk ook wel dat Liner invloed heeft gehad op de line-up. Ik denk dat een X-Qlusive PP nog best leuk kan worden hoor.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Als iemand een XQ verdient is Zatox het wel. Ondanks dat er over de afgelopen 4 jaar maar een aantal tracks zijn van hem die ik echt goed vond, hij is er vanaf het begin af aan bij geweest, heeft me toch een paar meesterwerken (ook met Aliassen) gemaakt gedurende zijn carrière. Meeste wat die nu maakt is niet echt mijn ding, maar hij weet wel een groot publiek er nog mee aan te spreken. Staat eigenlijk gewoon ver boven Frontliner, PP en Coone.
Tja maar dat heb je dan ook met Max Enforcer, Deepack, Donkey Rollers/The Pitcher (Pollen), Tuneboy, Activator of Tatanka.
Maar het is maar net wat populair is op het moment, wat dus Zatox op zich wel is dus ik zie hem ook 100% als volgende komen. Waarbij Psyko Punkz of Coone wel de opvolgende zullen krijgen.
Want zou het een XQ Tuneboy, Max Enforcer of Donkey Rollers wezen dan zou ik nog wel eens willen gaan. Maar al die A artiesten die het hoogst op het waarschijnlijk lijstje staan zou ik niet heen gaan.
Maar het is maar net wat populair is op het moment, wat dus Zatox op zich wel is dus ik zie hem ook 100% als volgende komen. Waarbij Psyko Punkz of Coone wel de opvolgende zullen krijgen.
Want zou het een XQ Tuneboy, Max Enforcer of Donkey Rollers wezen dan zou ik nog wel eens willen gaan. Maar al die A artiesten die het hoogst op het waarschijnlijk lijstje staan zou ik niet heen gaan.
Nee, ga ik ook niet vanuitwrote: Gaat voorlopig toch niet gebeuren.
M'n nieuwe hoop wordt dan maar dat B-Front een album uit gaat brengen; heeft er ondertussen genoeg klaarliggen
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:https://www.facebook.com/events/559337877531553/?ref_newsfeed_story_type=regular&fref=nf
De Huishoudbeurs
Is er ook iets van een pagina? voor als ik de ware liefde ben tegengekomen op de househoudbeurs maar deze niet heb aan durven spreken? Das super handig, dan kan je alle zwoele gedachtes die je niet hardop heb durven zeggen de vrije loop laten gaan... wie weet wordt het dan nog een echte householdrelatie, householdbruiloft en householdbaby! Ik dacht aan iets van Swiffie-House Liefde??
GENIAAL.wrote:https://www.facebook.com/events/559337877531553/?ref_newsfeed_story_type=regular&fref=nf
De Huishoudbeurs
de hele dag uitgeroosterd worden om een opdracht te doen die ik binnen 10 minuten af heb.
mijn weekend is begonnen
mijn weekend is begonnen
Tijdens de kerstvakantie fucking veel uren gemaakt op werk en zojuist uitbetaald gekregen
Godverdomme zuipen zo.
dash berlin - shelter (Photographer remix) luisteren
them feels
them feels
TheHardstylezNL die ff wat Josh & Wesz classics upload. Wat fijn 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wakker worden om 8:45 en je mail lezen, lerares ziek dus vrij van 1015 tot 1545, hoppaaa
Bazen trackwrote:dash berlin - shelter (Photographer remix) luisteren![]()
them feels
Vorige week ook een leerkracht ziek. Les was normaal van 10.30-12.30. Krijgen we om 10.37 een mail dat de leerkracht voor de rest van de dag afwezig is.wrote:Wakker worden om 8:45 en je mail lezen, lerares ziek dus vrij van 1015 tot 1545, hoppaaa
Niet naar college gaan en horen dat anderen voor niks zijn geweest omdat de docent niet op kwam dagen 
Noisecontrollers album weer is opgezet, eergisteren Smack opgezet. 1 en al genieten beide albums
Ik heb gisteravond Activator - Autenthic Style weer eens geluisterd. Wat een album zegwrote:Noisecontrollers album weer is opgezet, eergisteren Smack opgezet. 1 en al genieten beide albums
View on YouTubewrote:Ik heb gisteravond Activator - Autenthic Style weer eens geluisterd. Wat een album zegwrote:Noisecontrollers album weer is opgezet, eergisteren Smack opgezet. 1 en al genieten beide albums
Deze staat bij mij al enkele tijd op repeat
Haha, ik doe ook even mee:
View on YouTube
Al een tijdje wat meer gaan luisteren (evenals een paar andere albums van hun), helemaal geweldig
View on YouTube
Al een tijdje wat meer gaan luisteren (evenals een paar andere albums van hun), helemaal geweldig
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Opeth