Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:24 

Hardtraxx Veteran

Phil Taylor heeft dit toernooi nog geen boven de 100 finish gegooid en toch al in de kwartfinale. En je wil me toch echt niet beweren dat Kim Huijbrechts zo slecht aan het gooien was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Een gemiddelde van 92, een uitgooipercentage van 37,5% en een hoogste finish van 104. Sorry hoor, maar dan heb je puur door falen van de tegenstander gewonnen.

Als je niet verder kijkt dan de cijfers dan is het inderdaad niet fenomenaal. Blijkbaar kijk je dus ook niet verder dan de cijfers, anders had je denk ik wel wat anders gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:19 

Hardtraxx Elite

Jammer dat Huybrechts verloren heeft. :(
Waren wel mooie potten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:21 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Een gemiddelde van 92, een uitgooipercentage van 37,5% en een hoogste finish van 104. Sorry hoor, maar dan heb je puur door falen van de tegenstander gewonnen.

Als je niet verder kijkt dan de cijfers dan is het inderdaad niet fenomenaal. Blijkbaar kijk je dus ook niet verder dan de cijfers, anders had je denk ik wel wat anders gezegd.

Het was "spannend" (voor zover Darts dat kan zijn) omdat beide spelers aan het falen waren. Maar wat jullie willen joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 11:42 

Hardtraxx Elite

Eens met Steff. Kwalitatief was die pot erg matig, maar de spanningsfactor was (daardoor) erg hoog. Op basis van spanning was het dus fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 12:38 

Hardtraxx Crew

Peperkoek schreef:
misde

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

:lol: Sukkel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:21 

Hardtraxx Veteran

Haha schitterend inderdaad. Al dat spektakel er omheen zoals die vrouwen en die bijnamen :lol: En als je t publiek ziet zou je net zo goed kunnen denken dat t carnaval is.

Andromeda schreef:
Kwalitatief was die pot erg matig

Hou op man, ga niet doen alsof je hier ook alles van weet. Lewis zat tegen de 100 gemiddeld aan, dat is echt niet erg matig. Het was niet fenomenaal qua niveau, dat zeker niet, maar zeggen dat het erg matig was is erg overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:47 

Hardtraxx Addict

Als ik niet beter wist direct mijn TOTY (L)
Wat een ziek vette Juke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 12:14 

Hardtraxx Veteran

Angerfist Megamix 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:47 

Bierkoning

De pot tussen Thornton en van Gerwen gister, die was dus wel van een fenomenaal niveau :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
De pot tussen Thornton en van Gerwen gister, die was dus wel van een fenomenaal niveau :)

Gewoon 115 en 110 gooien gemiddeld de eerste 2 sets. Kon wel moeilijk m'n ogen open houden, maar wat ik ervan gezien had was heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 01:36 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Klopt! Jammer dat V. D. Voort de 4-2 niet kon maken tegen Taylor anders was de pot wel anders verlopen denk ik
. Twee nederlanders door in ieder geval en dat is geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 11:20 

Hardtraxx Veteran

goh boeiend zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:21 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Angerfist Megamix 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:37 

Hardtraxx Crew

Ik zat net even in mezelf na te denken hoe gaaf een X-Qlusive B-Front zou zijn, de hele avond B-Front zooi door de HMH. En zit nu al weer de hele avond B-Front muziekjes te luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:07 

Hardtraxx Veteran

Paris Blohm muziekjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:01 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik zat net even in mezelf na te denken hoe gaaf een X-Qlusive B-Front zou zijn, de hele avond B-Front zooi door de HMH. En zit nu al weer de hele avond B-Front muziekjes te luisteren ^^

:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Gaat voorlopig toch niet gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:53 

Raven schreef:
wootum schreef:

Denk ik ook niet.. Wie zijn er nog eerst aan de beurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:07 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Raven schreef:
wootum schreef:

Denk ik ook niet.. Wie zijn er nog eerst aan de beurt?

Zatox waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:02 

Lenny schreef:
Psyko Punkz

Dit zou ik niet erg vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:16 

Donateur

Lenny schreef:
Psyko Punkz

Aanwezig. Maar inderdaad eerst Zatox en dan in het ergste geval nog Coone.

Dat aanwezig trouwens wel onder voorbehoud. Afgrijselijk hoe Q erin is geslaagd het heden zoveel te benadrukken met allerlei random kut artiesten dat het niet eens enigszins verleidelijk is om naar FL te gaan. Dat kunnen ze bij PP waarschijnlijk ook wel. Gewoon genoeg E-Life en onbekend DWX inplannen bijvoorbeeld.
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic