Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Phil Taylor heeft dit toernooi nog geen boven de 100 finish gegooid en toch al in de kwartfinale. En je wil me toch echt niet beweren dat Kim Huijbrechts zo slecht aan het gooien was?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Steffnov wrote: Een gemiddelde van 92, een uitgooipercentage van 37,5% en een hoogste finish van 104. Sorry hoor, maar dan heb je puur door falen van de tegenstander gewonnen.
Als je niet verder kijkt dan de cijfers dan is het inderdaad niet fenomenaal. Blijkbaar kijk je dus ook niet verder dan de cijfers, anders had je denk ik wel wat anders gezegd.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Jammer dat Huybrechts verloren heeft. :(
Waren wel mooie potten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:
Steffnov wrote: Een gemiddelde van 92, een uitgooipercentage van 37,5% en een hoogste finish van 104. Sorry hoor, maar dan heb je puur door falen van de tegenstander gewonnen.
Als je niet verder kijkt dan de cijfers dan is het inderdaad niet fenomenaal. Blijkbaar kijk je dus ook niet verder dan de cijfers, anders had je denk ik wel wat anders gezegd.
Het was "spannend" (voor zover Darts dat kan zijn) omdat beide spelers aan het falen waren. Maar wat jullie willen joh :P
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Eens met Steff. Kwalitatief was die pot erg matig, maar de spanningsfactor was (daardoor) erg hoog. Op basis van spanning was het dus fantastisch.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Peperkoek wrote:misde
:whistle:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol: Sukkel ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Haha schitterend inderdaad. Al dat spektakel er omheen zoals die vrouwen en die bijnamen :lol: En als je t publiek ziet zou je net zo goed kunnen denken dat t carnaval is.
Andromeda wrote:Kwalitatief was die pot erg matig
Hou op man, ga niet doen alsof je hier ook alles van weet. Lewis zat tegen de 100 gemiddeld aan, dat is echt niet erg matig. Het was niet fenomenaal qua niveau, dat zeker niet, maar zeggen dat het erg matig was is erg overdreven.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
View on SoundCloud
Als ik niet beter wist direct mijn TOTY (L)
Wat een ziek vette Juke plaat :drool:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Angerfist Megamix 2014
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
De pot tussen Thornton en van Gerwen gister, die was dus wel van een fenomenaal niveau :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Pommer wrote:De pot tussen Thornton en van Gerwen gister, die was dus wel van een fenomenaal niveau :)
Gewoon 115 en 110 gooien gemiddeld de eerste 2 sets. Kon wel moeilijk m'n ogen open houden, maar wat ik ervan gezien had was heerlijk :worship:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Pommer wrote:De pot tussen Thornton en van Gerwen gister, die was dus wel van een fenomenaal niveau :)
Klopt! Jammer dat V. D. Voort de 4-2 niet kon maken tegen Taylor anders was de pot wel anders verlopen denk ik
. Twee nederlanders door in ieder geval en dat is geweldig
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
goh boeiend zeg
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
JVDM wrote:Angerfist Megamix 2014
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik zat net even in mezelf na te denken hoe gaaf een X-Qlusive B-Front zou zijn, de hele avond B-Front zooi door de HMH. En zit nu al weer de hele avond B-Front muziekjes te luisteren ^^
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Paris Blohm muziekjes :loving:
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
wootum wrote:Ik zat net even in mezelf na te denken hoe gaaf een X-Qlusive B-Front zou zijn, de hele avond B-Front zooi door de HMH. En zit nu al weer de hele avond B-Front muziekjes te luisteren ^^
:worship: :loving:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
wootum wrote:Ik zat net even in mezelf na te denken hoe gaaf een X-Qlusive B-Front zou zijn, de hele avond B-Front zooi door de HMH. En zit nu al weer de hele avond B-Front muziekjes te luisteren ^^
Gaat voorlopig toch niet gebeuren. :P
K
Raven wrote:
Denk ik ook niet.. Wie zijn er nog eerst aan de beurt?
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Kiloknaller wrote:
Raven wrote:
Denk ik ook niet.. Wie zijn er nog eerst aan de beurt?
Zatox waarschijnlijk.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Coone.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Psyko Punkz
K
Lenny wrote:Psyko Punkz
Dit zou ik niet erg vinden :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lenny wrote:Psyko Punkz
Aanwezig. Maar inderdaad eerst Zatox en dan in het ergste geval nog Coone.

Dat aanwezig trouwens wel onder voorbehoud. Afgrijselijk hoe Q erin is geslaagd het heden zoveel te benadrukken met allerlei random kut artiesten dat het niet eens enigszins verleidelijk is om naar FL te gaan. Dat kunnen ze bij PP waarschijnlijk ook wel. Gewoon genoeg E-Life en onbekend DWX inplannen bijvoorbeeld.