vakantie tot 5 januari en vanavond goed geborreld met het werk! Heerlijk avondje klootviolen gehad!
Wat een baas
ohw dit is best lekker om te luisterenwrote:Hij doet al een tijdje niet meer toe, maar nog steeds, deze mix:
View on SoundCloud
Geen emoticon noch woorden kan uitleggen hoe intens mijn genot is.
Liftmuziek!wrote:Hij doet al een tijdje niet meer toe, maar nog steeds, deze mix:
View on SoundCloud
Geen emoticon noch woorden kan uitleggen hoe intens mijn genot is.
Ja inderdaad, 8 dubbels per keer missen is koning-waardig idd.wrote:Van Barneveld, wat een koning.
wrote:Van Barneveld, wat een koning.
Er stond niet 'Lewis, koning'. Die wedstrijd was qua spanningsgehalte koning-waardig dan, laat ik het zo zeggen.wrote:Ja inderdaad, 8 dubbels per keer missen is koning-waardig idd.wrote:Van Barneveld, wat een koning.
Die deed anders hetzelfde. Maar ik denk dat je enthousiasme de overhand nam, mij boeit het namelijk verder geen fuck, het is dat mijn ouders het erop hebbenwrote:Er stond niet 'Lewis, koning'. Die wedstrijd was qua spanningsgehalte koning-waardig dan, laat ik het zo zeggen.wrote:Ja inderdaad, 8 dubbels per keer missen is koning-waardig idd.wrote:Van Barneveld, wat een koning.
Zuurpruim. Fantastische pot man!wrote:Ja inderdaad, 8 dubbels per keer missen is koning-waardig idd.wrote:Van Barneveld, wat een koning.
Een gemiddelde van 92, een uitgooipercentage van 37,5% en een hoogste finish van 104. Sorry hoor, maar dan heb je puur door falen van de tegenstander gewonnen.wrote:Zuurpruim. Fantastische pot man!wrote:Ja inderdaad, 8 dubbels per keer missen is koning-waardig idd.wrote:Van Barneveld, wat een koning.