Wacht maar op Aubameyang.wrote:Robben officieel de snelste speler in het Europeese voetbal. Sneller dan Ronaldo en Wallcot gewoon.
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Robben officieel de snelste speler in het Europeese voetbal. Sneller dan Ronaldo en Wallcot gewoon.
Hahaha onzin, gebaseerd op die ene sprint? Dan ben je niet gelijk de snelste speler die er is hoor
Robben kan wel in het rijtje van 1 van de snelste spelers, maar dat zijn Aubameyang, Neymar, Ronaldo, Walcott, Messi, Walker, etc. ook en dan is Aubameyang het snelst tot nu toe
Messi & Neymar?wrote:wrote:Robben officieel de snelste speler in het Europeese voetbal. Sneller dan Ronaldo en Wallcot gewoon.
Hahaha onzin, gebaseerd op die ene sprint? Dan ben je niet gelijk de snelste speler die er is hoor
Robben kan wel in het rijtje van 1 van de snelste spelers, maar dat zijn Aubameyang, Neymar, Ronaldo, Walcott, Messi, Walker, etc. ook en dan is Aubameyang het snelst tot nu toe
Messi & Neymar behoren tot een van de snelste spelers hoor, die jij opnoemt ook ja, maar zo kunnen we wel even doorgaan met Gundogan, Valencia etc
Klopt alsnog niet, als je naar de records kijkt was Wallcot eerste en daarvoor Ronaldo.
En ik maar denken aan Van Beukering.
Aahwwrote:En ik maar denken aan Van Beukering.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Afgestudeerd HBO Bedrijfseconomie 
Hoe is de baankans?wrote:Afgestudeerd HBO Bedrijfseconomie
Niet in verdiept, kan bij m'n afstudeerplek blijven werken, maar ga verder met een masterwrote:Hoe is de baankans?wrote:Afgestudeerd HBO Bedrijfseconomie
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ik ben door in de Bass Protocol DJ Contest

-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Gefeliciteerd! Ik begin in september met diezelfde studie.wrote:Afgestudeerd HBO Bedrijfseconomie
Last edited by Kwisniks on , edited 1 time in total.
En ik ga hopelijk volgend jaar aan m'n 3e jaar Bedrijfseconomie beginnen 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Ik ben door in de Bass Protocol DJ Contest![]()
Nice, HBO?wrote:En ik ga hopelijk volgend jaar aan m'n 3e jaar Bedrijfseconomie beginnen
wrote:Nice, HBO?wrote:En ik ga hopelijk volgend jaar aan m'n 3e jaar Bedrijfseconomie beginnen
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik ga m'n 5e jaar HBO in 
https://www.facebook.com/photo.php?v=821139861232754
Hier mogen de omstanders in NL dus een voorbeeld aan nemen. Wat een trap
En als je je afvraagt wat die man zegt, hij zegt eerst pak hem dan in je eentje mietje tegen die ene gast, en tegen de rest van die gasten als jullie zo stoer zijn pak mij dan.
Maarja het beste wat iemand in NL kan doen is het filmen. Als die sukkels het zelf al niet doen waardoor de persoon vervolgens opgepakt wordt. En zelfs dat willen ze eigenlijk niet hebben.
Hier mogen de omstanders in NL dus een voorbeeld aan nemen. Wat een trap
En als je je afvraagt wat die man zegt, hij zegt eerst pak hem dan in je eentje mietje tegen die ene gast, en tegen de rest van die gasten als jullie zo stoer zijn pak mij dan.
Maarja het beste wat iemand in NL kan doen is het filmen. Als die sukkels het zelf al niet doen waardoor de persoon vervolgens opgepakt wordt. En zelfs dat willen ze eigenlijk niet hebben.
Last edited by Broken Balance on , edited 2 times in total.