Staat al in het leuke filmpjes topic.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Zon + Bier + Geck-O's Oh! 
Inschrijfformulier opgestuurd naar Volver Sound Academy HBO-opleiding voor producer en sound engineer
Twee weken terug op auditie geweest, en daarnaast te horen gekregen dat ze heel graag een uitzondering maken voor mij op de 18+ limiet omdat ik genoeg talent liet zien
toch wel een super genietmomentje al tezamen.
Twee weken terug op auditie geweest, en daarnaast te horen gekregen dat ze heel graag een uitzondering maken voor mij op de 18+ limiet omdat ik genoeg talent liet zien
Nederland van 0-1 achter naar 5-1 voor zien gaan en heerlijk die spanjaarden inmaken

Last edited by AniThing on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
En dan bij de 2-1 Geck-O 2-1 opzettenwrote:Gisteravond, eerst met vriendengroep BBQen wat al erg leuk was, en daar kwam nog de winst tegen Spanje bovenop + bier.
wrote:En dan bij de 2-1 Geck-O 2-1 opzettenwrote:Gisteravond, eerst met vriendengroep BBQen wat al erg leuk was, en daar kwam nog de winst tegen Spanje bovenop + bier.
Dat deden wij dus ook haha xD en toen werd het 3-1 en toen kon het niet meerwrote:zin
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wereldkampioen dames hockey! 
https://www.facebook.com/photo.php?v=72 ... 10&fref=nf dat commentaar van Jack van Gelder is zo heerlijk 
Gisteren In the Cloud festival gegaan. Het is dat ik kaartjes had gewonnen, anders was ik er nooit op gekomen om daarheen te gaan (aangezien ik totaal maar 2 artiesten kon), maar wat een leuk feestje. Helemaal niet groot, maar heerlijke muziek en prima sfeertje! 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Tracklist van The Geminizers op Bass Academy. Wat moet dat een heldig setje geweest zijn. 
Mac upgrade van mavericks en 4GB extra RAM erin, laptop gaat abnormaal snel nu 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Tracklists van Wavolizer op Bass Academy. Wat moet dat een heldig setje geweest zijn.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Fuck yeah! Geslaagd voor m'n opleiding 
gefeliciteerdwrote:Fuck yeah! Geslaagd voor m'n opleiding
MemeMonday van Frontliner altijd so leuk

Turtle, hoe verzint hij het?

edit; O, hij blowt gewoon veel

Turtle, hoe verzint hij het?
edit; O, hij blowt gewoon veel

Ik vind die memes van hem dus altijd fucking kut