Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Kom er maar in Lyst, of ben je al "aan het typen......"
Kan best maar in dat land is het niet strafbaar om iemand te helpen.
Recent Phuture Doom gevonden dankzij een vriend van me. Maken combinaties van Hardcore, Acid (of Black Acid zoals ze het noemen), Dubstep, DnB, Ambient en Black Metal. Hier een GEWELDIG Hardcore nummer van hun, weet zeker dat ie bij jullie ook wel in de smaak valt:
View on YouTube
Live spelen ze dat nummer ook zo wannzinnig he
View on YouTube
Live spelen ze dat nummer ook zo wannzinnig he
Dit klinkt als normale oude hardcore uit de jaren '95-'00 met een paar breakjes er in. Waar jij de rest vandaan haalt 
Wat Broken Balance zegt dus. Klinkt op zich wel leuk, maar om nou te zeggen dat ik er 5 genres in hoor gaat me ietsje te ver 
-
A
denk dat die algemeen bedoelt dat ze die genres maken, en dan hier een hardcore nummer(niet perse met die genres)
-
E
Eindelijk de website van mijn baas af hebben. 
Morgen ofzo gooi ik m online...
Morgen ofzo gooi ik m online...
DJ Snake afgelopen nacht op EDC 
De tering wat een baas
De tering wat een baas
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Afgelopen 20 weken voldoende afgesloten! Ons project onderdeel gehaald met een 8,5. 
Fedde Le Grand, Above & Beyond, R3HAB en W&W op EDC net achter mekaar eventjes geluisterd, kippenvel 
Geslaagd voor mijn opleiding verzorgende IG
En vandaag een contract voor 18-24 uur getekend, het is niet veel maar beter dan niets!
En vandaag een contract voor 18-24 uur getekend, het is niet veel maar beter dan niets!
vanavond weer heerlijk in eigen bedje liggen

Stage met een ruime voldoende en nog ruimte voor extra punten gehaald 
Die hele set was zo vet
Wel eeuwig zonde dat het zo'n pauperlocatie is, anders had het één van mn beste feesten geweest (was het muzikaal gezien sowieso wel).
Hun andere nummerswrote:Dit klinkt als normale oude hardcore uit de jaren '95-'00 met een paar breakjes er in. Waar jij de rest vandaan haalt
Tevens als genietmomentje: het is nu zeker dat ik volgend schooljaar HBO producer/sound engineer opleiding ga volgen in Tilburg
Ik krijg al kippenvel van het kijken en ik ben er niet eens bij geweest
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
View on YouTube
Stuk voor stuk fantastische tracks, wat kijk ik uit naar DBSTF @ Craft, kan echt niet wachten gewoon, al die oude tracks

Stuk voor stuk fantastische tracks, wat kijk ik uit naar DBSTF @ Craft, kan echt niet wachten gewoon, al die oude tracks
Eerste paar uurtjes was de sfeer grandioos. Na een paar uur ging ongeveer iedereen aan de troep en toen was het over met de gezelligheidwrote:Ik krijg al kippenvel van het kijken en ik ben er niet eens bij geweestgrandioos sfeertje toen zo te zien
Op 15 jarige leeftijd, hoe dat dan?wrote:het is nu zeker dat ik volgend schooljaar HBO producer/sound engineer opleiding ga volgen
Goeie herinneringen aan die set en dat feest
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Klaar met mijn opleiding autobedrijfsmanagement