Eerste dag van de tenniscompetitie er weer op zitten. Voorjaarscompetitie blijft erg leuk altijd 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Beseffen dat je de kutste voetbalploeg in de competitie bent
10e staan van de 14 ploegen en beseffen dat geen enkele tegenstander 6/6 tegen ons heeft weten te pakken 
-
A
De uitdrukking op z'n gezicht op een bepaald punt was mooi, herkenbaar gevoel als een overgang heel goed lukt
Haha, herkenbaar ja. Heb het zelfs op m'n eigen kamertjewrote:De uitdrukking op z'n gezicht op een bepaald punt was mooi, herkenbaar gevoel als een overgang heel goed lukt
Heerlijk om dat plezier te zien inderdaad 
Wow, dikke overgang! Zie ze genieten idd. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
View on YouTube
Kippenvel bij 12:00
Hoe gaaf is dat Mashup Jack dan!
De act die ik echt wil meemaken dit jaar!
Kippenvel bij 12:00
Hoe gaaf is dat Mashup Jack dan!
De act die ik echt wil meemaken dit jaar!
-
A
dat hele filmpje is vet
bring it back the oldschool 
Was zo jammer van die kickwrote:Kippenvel bij 12:00
Verder is Mashup Jack echt een geniale live-act
Mashup Jack moet de Power Hour zijn op Defqon! Gewoon een uur lang geniale mashups. 
Maar vraag me wel af wat er live aan is.
Dit kun je niet live doen lijkt me. Alleen misschien wat geinige effectjes er over heen ofzo?
Maar vraag me wel af wat er live aan is.
Denk dat het niet echt live is, maar dat het zo 'heet' zodat het misschien wat exclusiever blijft...? Lijkt me al lastig genoeg te maken om zoveel mashups te maken dat een halfuur boeiend is, laat staan een uur 
-
A
Kan toch dat die mashups van te voren en dan in elkaar mixe
Tuurlijk maakt hij die mashups van te voren. Maar "Live" betekend meer dan mixen.wrote:Kan toch dat die mashups van te voren en dan in elkaar mixe
Wat "live" tegenwoordig inhoud verschilt nogal.
Voor mij is dit nog de enige goeie manier:
View on YouTube
Voor mij is dit nog de enige goeie manier:
View on YouTube
Mee eens. En dat is niet het geval bij Mashup Jack Live heb ik het idee. Is gewoon gemixt. (als dat al het geval is).
Of voor mensen die een degelijke geluidskwaliteit willen om naar te luisteren
:
View on YouTube
Maar inderdaad Scotch Egg is ook wel een baasje wat dat betreft. Was wel grappig om 'm op STORM te zien.
View on YouTube
Maar inderdaad Scotch Egg is ook wel een baasje wat dat betreft. Was wel grappig om 'm op STORM te zien.
AVIO doet dat meestal ook maar bij 1 of 2 liedjes en Mashup Jack deed het 1 keer bij een plaat. Tenminste, als ik het goed gezien hebwrote:Mee eens. En dat is niet het geval bij Mashup Jack Live heb ik het idee. Is gewoon gemixt. (als dat al het geval is).
HAHAHAHAHHAHAHA die beschrijving ookwrote:View on YouTube
is het een mooie clip geworden maar dat is nog niet alles, als klap op de vuurpijl hebben we de bloopers er achter laten zitten, en word zelfs de cameraman nog in het zwembad gegooid! Natuurlijk zonder camera want anders zouden we geen clip hebben.