Credits daarvoor gaan naar lenny 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Er komt binnenkort meer.
:$
Hahaha nice, wel lelijk dat ze erin tuinen maar goed 
Album soon?wrote:Er komt binnenkort meer.![]()
Haha dat alarm ook door God's Child heen, schitterend 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hahaha, beste 1 april grap die ik voorbij heb zien komen! 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Jes sir. Album incoming.wrote:Album soon?wrote:Er komt binnenkort meer.![]()
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Antiboyz 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hadden ze al die tracks nou al eens weggegeven hadden ze nu niet moeten stressen.
Lekkere actie. 
-
S
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Eigenlijk helemaal niet zo grappig (sorry
) maar door 2-sidez' reactie, hahaha heerlijk 
-
A
Jordi dikke vette baas 
Die verhalen op Speld ook altijd
Het interview met premier Rutte bij het Jeugdjournaal heeft voor geschokte reacties gezorgd bij racistische kinderen. Zijn uitspraak dat Marokkaanse kinderen niet bang hoeven te zijn dat ze worden uitgezet, maakte diverse kinderen aan het huilen.
Ricardo (8) zag zijn hoop de grond in worden geboord: “Gaat Mustafa dan nooit onze klas uit? Ik wil niet meer in een rechtsstaat leven. Ik ben boos en bang.” Zijn moeder zegt dat Ricardo sinds het interview met Rutte slecht slaapt. “Hij is echt heel onrustig. Straks moet hij weer een periode naast dat Marokkaanse joch zitten.”
Diverse basisscholen hebben Rutte opgeroepen zijn uitspraken over de rechtsstaat terug te nemen. Het Jeugdjournaal kwam donderdagavond met een extra uitzending om xenofobe kinderen gerust te stellen. Geert Wilders richtte zich daarin tot Ricardo en andere bezorgde kinderen: “We leven in een democratie, wat Rutte ook zegt. Als jullie klas Mustafa weg wil hebben, dan gaan we dat gewoon regelen.”
-
E
wrote:Die verhalen op Speld ook altijd
Het interview met premier Rutte bij het Jeugdjournaal heeft voor geschokte reacties gezorgd bij racistische kinderen. Zijn uitspraak dat Marokkaanse kinderen niet bang hoeven te zijn dat ze worden uitgezet, maakte diverse kinderen aan het huilen.
Ricardo (8) zag zijn hoop de grond in worden geboord: “Gaat Mustafa dan nooit onze klas uit? Ik wil niet meer in een rechtsstaat leven. Ik ben boos en bang.” Zijn moeder zegt dat Ricardo sinds het interview met Rutte slecht slaapt. “Hij is echt heel onrustig. Straks moet hij weer een periode naast dat Marokkaanse joch zitten.”
Diverse basisscholen hebben Rutte opgeroepen zijn uitspraken over de rechtsstaat terug te nemen. Het Jeugdjournaal kwam donderdagavond met een extra uitzending om xenofobe kinderen gerust te stellen. Geert Wilders richtte zich daarin tot Ricardo en andere bezorgde kinderen: “We leven in een democratie, wat Rutte ook zegt. Als jullie klas Mustafa weg wil hebben, dan gaan we dat gewoon regelen.”
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Hahahaha jeeezus Jordi, held van de dag 
-
B
Hahahaha