Active topics in Off-Topic
Moderators
Samenvatting eindelijk klaar voor het tentamen van vanmiddag: 48 pagina's en ruim 17000 woorden getypt... 
Jordy Clasie 2 jaar terug.wrote:View on YouTube
Gelukkig train je hier vaak genoeg met typenwrote:Samenvatting eindelijk klaar voor het tentamen van vanmiddag: 48 pagina's en ruim 17000 woorden getypt...
Die discussie nu in de shout tussen Christ Two en Kwaaie Maxie 
Are you tokkie'ing to me?wrote:Die discussie nu in de shout tussen rakkietakkie en Kwaaie Maxie
Tartaros @ Defqon 2013
Team Green @ Hard Bass 2010
Technoboy @ Qlimax 2012
Team Green @ Hard Bass 2010
Technoboy @ Qlimax 2012
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Weekend

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Existh setje bij PRSPCT gisteren. Of eigenlijk alle Rotterdam PRSPCTS. Voor een tientje gaan en binnen 5 minuten in je bed als het voorbij is 
jij welwrote:Existh setje bij PRSPCT gisteren. Of eigenlijk alle Rotterdam PRSPCTS. Voor een tientje gaan en binnen 5 minuten in je bed als het voorbij is
Persoonlijk record op de 10 kilometer van Rotterdam. 
Niki Terpstra die Parijs-Roubaix wint, held!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
lol @6:00 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Aan het begin van het voetbalseizoen gezegd als Simon Poulsen (Ajax) scoort haal ik een shirtje van hem.
Nu moesten we vandaag in rood-wit naar het stadion komen, dus ik gister naar de Fanshop een Ajax shirt halen en dacht gelijk fack it ik zet Poulsen er gewoon op dan maar geen goal. En dan scoort ie natuurlijk vandaag een doelpunt.
Mijn halve vak weet dat ik 'fan' van hem ben en wist mijn uitspraak dus ik mijn vest uit en helemaal los. Was wel ff genieten
Gr
Nu moesten we vandaag in rood-wit naar het stadion komen, dus ik gister naar de Fanshop een Ajax shirt halen en dacht gelijk fack it ik zet Poulsen er gewoon op dan maar geen goal. En dan scoort ie natuurlijk vandaag een doelpunt.
Mijn halve vak weet dat ik 'fan' van hem ben en wist mijn uitspraak dus ik mijn vest uit en helemaal los. Was wel ff genieten
Gr
20 seconden later werkt Denswil de bal netjes in de goal...
Normaal houd ik helemaal niet van dit soort muziek, maar wat is dit een heerlijk nummer zeg
Wordt er spontaan vrolijk van
View on YouTube
View on YouTube
Die is idd lekkerwrote:Normaal houd ik helemaal niet van dit soort muziek, maar wat is dit een heerlijk nummer zegWordt er spontaan vrolijk van
De enige plek waar ik nog top40 muziek mee krijg is op mijn werk, en als deze dan gedraaid wordt is dat niet erg