NPwrote:Smack album
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat kan er zo ontzettend geweldig aan zijn dat ie geremastered is?wrote:wrote:wrote:Bombs Away (Remastered Version)
De mastering van het origineel was al erg goed, zit bij de kickgedeeltes bijna constant tegen de 0dB aan en de RMS is bijna hetzelfde als hedendaagse platen dus ik vraag het me nu toch wel af..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Jordan & Baker - Explode (Marc Van Linden Remix)
Vroggah!
Vroggah!
Vrouwen zoals die he, die mogen wat mij betreft in een instelling gestopt worden. Wat een verschrikkelijk mens zeg.
Vrij serieuze zaak als je het mij vraagt
wrote:Vrij serieuze zaak als je het mij vraagtmaar indd, hij stelt best leuke vragen. Dit is die gemeenschap waar Louis Theroux toen heen ging voor een van zijn geweldige docu's, the Baptis church als ik me niet vergis. Misschien een aanradertje voor je haha
die mensen moeten echt afgemaakt worden stelletje achtelijke debielen daar
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Na 1,5 jaar eindelijk dat ijzerwerk uit mn mond 
Om te beginnen is het al prachtig dat Sander die quote ook quote... hij was er zaterdag helemaal niet bij toen hij werd gedraaidwrote:Wat kan er zo ontzettend geweldig aan zijn dat ie geremastered is?wrote:Bombs Away (Remastered Version)
De mastering van het origineel was al erg goed, zit bij de kickgedeeltes bijna constant tegen de 0dB aan en de RMS is bijna hetzelfde als hedendaagse platen dus ik vraag het me nu toch wel af..
Wat er zo vet is aan de plaat: nu draait HV hem misschien ooit weer eens
Holy shit! 

Dat hij hier dan nog wat van snapt.

Ziek, die vent dropt volgens mij gewoon een LSD zegeltje en gaat maar beetje lopen draaien aan alles en maakt daarmee de beste muziek ooit gemaakt.
Btw ook geen genietmomentje, tevens ook wel jammer want nu kan ik niet meer lachen achter me pc
Btw ook geen genietmomentje, tevens ook wel jammer want nu kan ik niet meer lachen achter me pc
wrote:Ik heb weer voorgenomen om niet meer te reageren hier. Kijken hoe lang ik het volhoud maar de intentie is er. Doei en sterkte aan degenen die ik dat gun. Forza Inter!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
gisteraaf programma op nederland 1 over pinguins zitten kijken
ik ging kapot van het lachen
Moest denken aan de quote van Ali G Indahouse "Sorry I is late. But there was something on the telly 'bout monkeys..."wrote:gisteraaf programma op nederland 1 over pinguins zitten kijken
wrote:Holy shit!
dat dacht ik eerst ook over een groot mengpaneel met kk veel knopjes.....maar toen het eenmaal duidelijk werd hoefde je maar 1 rij te onthouden want de rest is allemaal t zelfde
Nieuwe Dream Machine release, eerste 3 samples klinken veel belovend.
http://noisj.bandcamp.com/album/suvjet-trip-to-coma
http://noisj.bandcamp.com/album/suvjet-trip-to-coma
Haha Marc ik heb het ook zitten kijken en had precies hetzelfde.wrote:gisteraaf programma op nederland 1 over pinguins zitten kijken
Rare beesten met hun moederdrift 3.0
wrote:Haha Marc ik heb het ook zitten kijken en had precies hetzelfde.wrote:gisteraaf programma op nederland 1 over pinguins zitten kijken
Rare beesten met hun moederdrift 3.0
hahaha ja maar t leek op sommige momenten wel gewoon gescript
steeds een jong dat z'n ma kwijt is en telkens net op tijd kwam moeders ineens aanzetten terwijl er 10 seconden ervoor nog 20 pinguins staan vechten om dat jong
Ik vind het echt geniale vogelswrote:gisteraaf programma op nederland 1 over pinguins zitten kijken