wrote:Q&A met B-Front
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat hierboven al gezegd wordt, plus zeker leuk om te vermelden dat HT (en met name Jor-D) weer eens iets onderneemt om het leuker te maken voor 'ons' (de forumbezoekers), klasse bezig HT Crew

Boven je wordt helemaal niks gezegd.wrote:Wat hierboven al gezegd wordt, plus zeker leuk om te vermelden dat HT (en met name Jor-D) weer eens iets onderneemt om het leuker te maken voor 'ons' (de forumbezoekers), klasse bezig HT Crew![]()
wrote:Boven je wordt helemaal niks gezegd.wrote:Wat hierboven al gezegd wordt, plus zeker leuk om te vermelden dat HT (en met name Jor-D) weer eens iets onderneemt om het leuker te maken voor 'ons' (de forumbezoekers), klasse bezig HT Crew![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Morgen bij RTL op stage gesprek. Alleen gaan ze al gelijk kijken of ik pas in het team, dus gelijk aan de slag 
Motion Graphics of Promo ontwikkeling.
Motion Graphics of Promo ontwikkeling.
Net het makkelijkste tentamen ooit gehad. We hadden tentamen Engels en we mochten onze syllabus er bij houden, mochten een woordenboek meenemen en we hadden toegang tot het internet

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Net het makkelijkste tentamen ooit gehad. We hadden tentamen Engels en we mochten onze syllabus er bij houden, mochten een woordenboek meenemen en we hadden toegang tot het internet![]()
Wat is dat voor pannekoekenopleiding danwrote:Net het makkelijkste tentamen ooit gehad. We hadden tentamen Engels en we mochten onze syllabus er bij houden, mochten een woordenboek meenemen en we hadden toegang tot het internet![]()
Toch nog wel ja? Gefeliciteerdwrote:Spellingtoets gehaald
Weekend/klaar met mijn proefwerkweek
Haha bedanktwrote:Toch nog wel ja? Gefeliciteerd
Ja gelukkig wel, loop ik nog mooi op schema voor m'n propedeuse
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Had zo IVK kunnen zijn als ik het zo lees.wrote:Wat is dat voor pannekoekenopleiding danwrote:Net het makkelijkste tentamen ooit gehad. We hadden tentamen Engels en we mochten onze syllabus er bij houden, mochten een woordenboek meenemen en we hadden toegang tot het internet![]()
Bedrijfseconomie aan de HAN in Nijmegen. Voor de rest een erg pittige opleiding, maar de tentamens van de talen zijn om te janken.
Eindelijk weer eens wat genietmomentjes....
1. Eindelijk weer eens goed nieuws te horen gekregen. 0 uren contract gekregen bij Quingo. In Augustus ga ik d'r ook al werken aangezien ik een bbl opleiding Mechatronica ga volgen
2. Mijn eerste boeking is binnen
Insane Psychopaths - Fuck The Polonaise edition (28-02-2014, Club Broadway, Erp)
1. Eindelijk weer eens goed nieuws te horen gekregen. 0 uren contract gekregen bij Quingo. In Augustus ga ik d'r ook al werken aangezien ik een bbl opleiding Mechatronica ga volgen
2. Mijn eerste boeking is binnen
Insane Psychopaths - Fuck The Polonaise edition (28-02-2014, Club Broadway, Erp)
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Gefeliciteerd! Welke alias?wrote:2. Mijn eerste boeking is binnen
EDIT OT: Via Temple Of Disease achter Sinister Souls komen
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Tijdmachine maar eens aan m'n lijstje toegevoegd. Er gaan een boel van hier zag ik al! Dit kan alleen maar een zwaar geniaal feestje worden. Ben er nu al helemaal blij van gewoon.

Rawraverwrote:Gefeliciteerd! Welke alias?wrote:2. Mijn eerste boeking is binnen
EDIT OT: Via Temple Of Disease achter Sinister Souls komen