Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Jullie maar kankeren op house maar zo'n publiek zie je op geen enkel hardstyle feest :p! Oja en ik weet ook dat dit geen festival was. Maar ze gaan goed los op house...
Nou zo'n publiek hoef ik ook niet op Hardstyle festivals, die slikken dat dit nummer en Eat Sleep Rave Repeat elk half uur gedraaid wordt en dan overdrijf ik niet.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Eens met Lyst.
De mensen gaan zo hard los op dat nummer maar op het moment dat ze Wizard of Animals horen blijven ze stil staan. Puur omdat Tsunami het 'anthem' van Cambuur Leeuwarden is gaan ze hier op los.
De mensen gaan zo hard los op dat nummer maar op het moment dat ze Wizard of Animals horen blijven ze stil staan. Puur omdat Tsunami het 'anthem' van Cambuur Leeuwarden is gaan ze hier op los.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Domenico Berardi, mijn nieuwe liefde! 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
wrote:Bombs Away (Remastered Version)
wrote:Bombs Away (Remastered Version)
wrote:wrote:Bombs Away (Remastered Version)
Dat weet jij helemaal nietwrote:wrote:wrote:Bombs Away (Remastered Version)
Maar die is inderdaad zo gruwelijk lekker
HOLY SHIT!
View on YouTube
WOW
En als je even zoekt vind je dat ie een free download is. Goddomme zeg heerlijk!
View on YouTube
WOW
En als je even zoekt vind je dat ie een free download is. Goddomme zeg heerlijk!
Alles is naar even zoeken free, maar die track had ik al een tijdjewrote:HOLY SHIT!
View on YouTube
WOW![]()
![]()
![]()
Ik ben verslaafd geraakt aan Raggatek (wat zo ongeveer altijd gebeurt waneer ik een nieuw genre vind die ik vet vind) dankzij een vriendin van me die er zelf helemaal weg van is.
View on SoundCloud
Verdomde heerlijk setje
View on SoundCloud
Verdomde heerlijk setje
Vrijdag een feestje gegeven samen met een vriend. Zonder budget was het toch heel vet.
Ook ondanks het plotselinge verplaatsen van locatie (De eerste locatie ging dag er voor failliet dankzij curator die niet ff weekendje wou wachten.) Nu kijken of we zo iets kunnen uitbouwen in ons kleine dorpje Holten.
Ook ondanks het plotselinge verplaatsen van locatie (De eerste locatie ging dag er voor failliet dankzij curator die niet ff weekendje wou wachten.) Nu kijken of we zo iets kunnen uitbouwen in ons kleine dorpje Holten.
-
S
Hardstyle. Eerste poging ooit hier in Holten.wrote:Wat voor feestje was dat dan?
Dat laatste heeft er niks mee te maken want het zijn niet alleen Leeuwarders die daar staan, en er zitten vast een hele zooi mensen tussen die voor Heerenveen zijn dus die zouden uit protest gaan stilstaan.wrote:Eens met Lyst.
Het is gewoon omdat dat nummer het festival tintte.
Het is gewoon standaard publiek maar als ze het hele evenement de mensen los kunnen krijgen op die nummers, waarom zou je dan bij zo'n eindshow bijvoorbeeld een ander willekeurig nummer gaan draaien.
Beetje dom niet?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Word een hele opgavewrote:Om hier even op terug te komen. Ik heb nog niet alles doorgespit maar ik zit onderhand op 540 trackswrote:ja word behoorlijk langwrote:Word een mix van 20 uur of wat?
Maar dat is de uitdaging.
Dat is toch iets te dus ik ga interplaats daarvan 10 mixen van 54 doen van allemaal spul tussen 2005 & 2010
Mijn leraar die binnen 3 werkdagen mn conceptverslag van stage heeft gelezen en mij feedback geeft. En dat hij zegt dat het inhoudelijk goede en duidelijke informatie en aanbevelingen bevat maar dat er alleen wat puntjes van manier van schrijven anders moeten. Dingen als inleiding en inhoudsopgave omdraaien enzo. 
Gesprek in de shout. Artiesten & hardtraxxers als piloot 
wrote:Gesprek in de shout. Artiesten & hardtraxxers als piloot
Zo kom je de ochtend wel door.