Demo mixje sturen naar RHR, niks verwachten en dan horen dat je nieuwe resident bent 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
Mindustries - Deus Ex Machina album. Gaat live denk ik nog wel een stukkie harder dan dat nieuwe spul van ze. Is ook wat duisterder. Geweldige stijl.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha heerlijk dat sign out 
Dit keer oneindig.wrote:Mindustries - Deus Ex Machina album. Gaat live denk ik nog wel een stukkie harder dan dat nieuwe spul van ze. Is ook wat duisterder. Geweldige stijl.
Ik meen Headrush een keer live gehoort te hebben, goddomme zeg.
Corpse Candle
hahaha reageerde iedereen maar is vol enthousiasme op vragen van mensen 
Heerlijk dit 
Genietmomentje laatste dinsdag: uur besteed aan in de armen van m'n vriendin liggen
was echt magisch dat moment.
Genietmomentje laatste dinsdag: uur besteed aan in de armen van m'n vriendin liggen
Kom op, jij kan beter dan datwrote:Maar hoeven zijn toch hard?
M'n eerste officiële boeking is binnen

Pestkopwrote:Ja, maar dat "hoef" ik niet.
Nice man nice!wrote:M'n eerste officiële boeking is binnen![]()
Geintje man. Verveel je eens wat minderwrote:Sorry man, verveel me beetje.
hahahawrote:Maar hoeven zijn toch hard?
Raap me opwrote:Ja, maar dat "hoef" ik niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Net zo inspiratieloos als die muziek die jij hier af en toe neerzetwrote:http://manza.bandcamp.com/album/dark-ambient-drone-banjo-music-2
WAT IS DIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde voor deze gast.
Dat bedoel ik juist.wrote:inspiratielooswrote:http://manza.bandcamp.com/album/dark-ambient-drone-banjo-music-2
WAT IS DIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde voor deze gast.
Als in, wtf is deze shit.
En daar kan ik best van genieten, van behoorlijk slechte meuk.
-
S
Geniaal om van backstage te kunnen zien, kan wel even kijken of ik er nog een filmpje van heb wat een beetje te doen is.
-
S
Was je daar? Lijkt me zo vet om daar tussen te staan
! Was vroeger ook heul vet als ze zo'n sitdown deden en iedereen deed dan echt mee... Maar hier blijven ze gaan
!
Heb gewerkt bij het glazen huis voor Corrino.
Om hier even op terug te komen. Ik heb nog niet alles doorgespit maar ik zit onderhand op 540 trackswrote:ja word behoorlijk langwrote:Word een mix van 20 uur of wat?
Maar dat is de uitdaging.
Dat is toch iets te dus ik ga interplaats daarvan 10 mixen van 54 doen van allemaal spul tussen 2005 & 2010