Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
View on YouTube

Deze gouwe ouwe terugvinden :loving: :loving:

Oude (hard)trance :loving:

Andromeda :loving:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Foto's van afgelopen 2 jaar met vrienden nu weer terug zien, die tijden :loving:
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Destination wrote:Foto's van afgelopen 2 jaar met vrienden nu weer terug zien, die tijden :loving:
Moet je is alle aftermovies achter elkaar plakken waar je geweest bent met je maten. En dat dan gaan kijken. Is een aanrader ^^
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Defqon.1 cd 2008 (mixed by D-Block & S-te-Fan & Alpha2) :woot:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
iMark wrote:Defqon.1 cd 2008 (mixed by D-Block & S-te-Fan & Alpha2) :woot:
:thumbsup: Ik vind die Live CD van Luna & Deepack ook heel lekker. Weet nog dat ik toen op de dag van Defqon de hele dag Q-Dance Radio zat te luisteren, allemaal mooi.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
iMark wrote:Defqon.1 cd 2008 (mixed by D-Block & S-te-Fan & Alpha2) :woot:
Die heb ik gesigneerd thuis liggen! :D Dag voor Defqon draaiden ze in een kleine Free Record Shop midden in Almere. Stonden in totaal misschien 10 mensen daar binnen.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
HardstyleForEvah wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben :)
Wauw wel ongeveer 9 uur aan een opdracht werken echt fucking ziek hee.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
STAN- wrote:
HardstyleForEvah wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben :)
Jup, heb er ook zeker 9 uur totaal aan gewerkt aangezien ik dat ook zei enzo hee.

Edit: 6 uur op één dag in een hoog tempo vind ik nog steeds ongelooflijk veel als je bedenkt dat ik pas rond 4 uur uit was, en natuurlijk ook nog moet eten enzo.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
HardstyleForEvah wrote:
STAN- wrote:
Jup, heb er ook zeker 9 uur aan totaal aan gewerkt aangezien ik dat ook zei enzo hee.
Nou, dat zei je niet nee. Maar aangezien je op 6 januari postte dat je het af had en je op de vijfde begon te zeiken over die opdracht in irritatiemomentjes topic ga ik er inderdaad van uit dat dat alles is. Als je er eerder al aan had gewerkt had je het eerder geweten en zou je dus niet hebben zitten zeiken (of dan had je eerder al zitten zeiken hier op het moment dat je er achter kwam dat je een opdrachtje moest maken, jou kennende).
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
HardstyleForEvah wrote:
STAN- wrote:
Jup, heb er ook zeker 9 uur totaal aan gewerkt aangezien ik dat ook zei enzo hee.

Edit: 6 uur op één dag in een hoog tempo vind ik nog steeds ongelooflijk veel als je bedenkt dat ik pas rond 4 uur uit was, en natuurlijk ook nog moet eten enzo.
Een verslag van +- 10 uur wordt echt wel duidelijk aangegeven op de middelbare school. Je had het toch gemist? Volgens mij verzin jij die tijden gewoon.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Die tijden verzin ik niet, en je hoeft me ook niet te geloven.

@Stan, ik heb het toch al aangegeven xd (ik ga mezelf nu weer herhalen, aangezien blijkbaar sommige het nog steeds niet snappen -.-):
Mezelf wrote:Dit betekent dat we al de hele periode hiermee bezig zijn, oftewel al de hele periode het over dit werkstuk hebben.
We zijn dus al de hele periode daarmee bezig, dus nee, ik ben er al veel langer mee bezig dan die 2 dagen (Daarvoor heb ik het in de les gedaan, maar ook al gedeeltes thuis).
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Project 141 wrote:
STAN- wrote:
Voor een middelbare school en het vak levensbeschouwing klinkt dat wel als vrij veel hoor :P
Elke seconde huiswerk voor het vak levensbescouwing is er éen te veel :P.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Begrijp me niet verkeerd hè, ik begrijp zeker het nut van huiswerk/in de boeken duiken,maar levensbeschouwing vind ik gewoon zinloos, net als CKV trouwens.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Sinds vorige week WFT gecertificeerd voor 6 modules :cool:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Gefeliciteerd! Wat voor werk doe je waarvoor je WFT nodig hebt? :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Heb ze van school uit gevolgd maar loop atm stage bij de Rabobank waar ze wel verplicht (basis dan) zijn. Dus komt mooi uit ^^
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
:lol: :lol:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
haha
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
:lol: Wat een klote streek xd
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
:worship:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dus als ik het goed begrijp reageert de nieuwe Xbox op stemmen? :/ Sorry ben een nul op dat gebied :x
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Destination wrote:Dus als ik het goed begrijp reageert de nieuwe Xbox op stemmen? :/ Sorry ben een nul op dat gebied :x

ja reageert ook op voice commands
betekent natuurlijk niet dat ie alleen maar werkt met je stem ook gewoon normaal :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Geweldig :lol:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
:D :worship:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012