Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Foto's van afgelopen 2 jaar met vrienden nu weer terug zien, die tijden 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Moet je is alle aftermovies achter elkaar plakken waar je geweest bent met je maten. En dat dan gaan kijken. Is een aanraderwrote:Foto's van afgelopen 2 jaar met vrienden nu weer terug zien, die tijden
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Defqon.1 cd 2008 (mixed by D-Block & S-te-Fan & Alpha2) 
wrote:Defqon.1 cd 2008 (mixed by D-Block & S-te-Fan & Alpha2)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Die heb ik gesigneerd thuis liggen!wrote:Defqon.1 cd 2008 (mixed by D-Block & S-te-Fan & Alpha2)
Wauw wel ongeveer 9 uur aan een opdracht werken echt fucking ziek hee.wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben
Jup, heb er ook zeker 9 uur totaal aan gewerkt aangezien ik dat ook zei enzo hee.wrote:Wauw wel ongeveer 9 uur aan een opdracht werken echt fucking ziek hee.wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben
Edit: 6 uur op één dag in een hoog tempo vind ik nog steeds ongelooflijk veel als je bedenkt dat ik pas rond 4 uur uit was, en natuurlijk ook nog moet eten enzo.
Nou, dat zei je niet nee. Maar aangezien je op 6 januari postte dat je het af had en je op de vijfde begon te zeiken over die opdracht in irritatiemomentjes topic ga ik er inderdaad van uit dat dat alles is. Als je er eerder al aan had gewerkt had je het eerder geweten en zou je dus niet hebben zitten zeiken (of dan had je eerder al zitten zeiken hier op het moment dat je er achter kwam dat je een opdrachtje moest maken, jou kennende).wrote:Jup, heb er ook zeker 9 uur aan totaal aan gewerkt aangezien ik dat ook zei enzo hee.wrote:Wauw wel ongeveer 9 uur aan een opdracht werken echt fucking ziek hee.wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Een verslag van +- 10 uur wordt echt wel duidelijk aangegeven op de middelbare school. Je had het toch gemist? Volgens mij verzin jij die tijden gewoon.wrote:Jup, heb er ook zeker 9 uur totaal aan gewerkt aangezien ik dat ook zei enzo hee.wrote:Wauw wel ongeveer 9 uur aan een opdracht werken echt fucking ziek hee.wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben
Edit: 6 uur op één dag in een hoog tempo vind ik nog steeds ongelooflijk veel als je bedenkt dat ik pas rond 4 uur uit was, en natuurlijk ook nog moet eten enzo.
Die tijden verzin ik niet, en je hoeft me ook niet te geloven.
@Stan, ik heb het toch al aangegeven
(ik ga mezelf nu weer herhalen, aangezien blijkbaar sommige het nog steeds niet snappen
):
@Stan, ik heb het toch al aangegeven
We zijn dus al de hele periode daarmee bezig, dus nee, ik ben er al veel langer mee bezig dan die 2 dagen (Daarvoor heb ik het in de les gedaan, maar ook al gedeeltes thuis).wrote:Dit betekent dat we al de hele periode hiermee bezig zijn, oftewel al de hele periode het over dit werkstuk hebben.
Elke seconde huiswerk voor het vak levensbescouwing is er éen te veelwrote:Voor een middelbare school en het vak levensbeschouwing klinkt dat wel als vrij veel hoorwrote:Wauw wel ongeveer 9 uur aan een opdracht werken echt fucking ziek hee.wrote: wel ongeveer 6 uur vandaag (en 3 uur gister ofzo) er aan gewerkt te hebben
Begrijp me niet verkeerd hè, ik begrijp zeker het nut van huiswerk/in de boeken duiken,maar levensbeschouwing vind ik gewoon zinloos, net als CKV trouwens.
Sinds vorige week WFT gecertificeerd voor 6 modules 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gefeliciteerd! Wat voor werk doe je waarvoor je WFT nodig hebt? 
Heb ze van school uit gevolgd maar loop atm stage bij de Rabobank waar ze wel verplicht (basis dan) zijn. Dus komt mooi uit 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dus als ik het goed begrijp reageert de nieuwe Xbox op stemmen?
Sorry ben een nul op dat gebied 
wrote:Dus als ik het goed begrijp reageert de nieuwe Xbox op stemmen?Sorry ben een nul op dat gebied
ja reageert ook op voice commands
betekent natuurlijk niet dat ie alleen maar werkt met je stem ook gewoon normaal
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago