Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Die hebben ook weer allerlei commissies en jaarclubs etc. Mijn vereniging is trouwens ook onderdeel van het corps :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Maar met de cultuur bedoel ik toch van die omhooggevallen mannetjes die zichzelf toch behoorlijk wat voelen met hun rollende r, hun door hun pappie betaalde maatpak, hun gebruik van moeilijke woorden die ze ooit een keer bij toeval tegen zijn gekomen, hun al 8-jaar durende studie, nergens op gebaseerde hiërarchie, de irrationele rivaliteit met andere verenigingen waar dezelfde type mannetjes lopen, etc etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Maar met de cultuur bedoel ik toch van die omhooggevallen mannetjes die zichzelf toch behoorlijk wat voelen met hun rollende r, hun door hun pappie betaalde maatpak, hun gebruik van moeilijke woorden die ze ooit een keer bij toeval tegen zijn gekomen, hun al 8-jaar durende studie, nergens op gebaseerde hiërarchie, de irrationele rivaliteit met andere verenigingen waar dezelfde type mannetjes lopen, etc etc :P

Tja, zelfs bij het corps is niet iedereen zo. Maar ik weet op wat voor mannetjes je doelt :P. Die lui hebben tevens een hekel aan knorren en verenigingen waar geen ontgroening geldt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:46 

Hardtraxx Addict

Paar daagjes absent, mierenneukerij en bullshit gemist \ö/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:55 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Tja, zelfs bij het corps is niet iedereen zo. Maar ik weet op wat voor mannetjes je doelt :P. Die lui hebben tevens een hekel aan knorren en verenigingen waar geen ontgroening geldt :P.

Dit ;). Zelf ook een jaartje of 4 rondgelopen bij een grote vereniging, genoeg verschillende mensen, al trekken bepaalde verenigingen natuurlijk ook bepaald volk. Leuke tijd gehad en een zooi goede vrienden gemaakt, what else could go wrong?

Waar zit je eigenlijk urbandesigner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:57 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:

Muah. Ligt eraan waar je zit, bij mij is het misschien net 5% zoals jij het beschrijft. Ik geloof best dat het bij het corps een groter aantal is, daarom dat ik zelf daar geen lid ben geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Steffnov schreef:

Muah. Ligt eraan waar je zit, bij mij is het misschien net 5% zoals jij het beschrijft. Ik geloof best dat het bij het corps een groter aantal is, daarom dat ik zelf daar geen lid ben geworden.

Snap ik :P maar ik omschreef alleen wat ik zie als "de typische studentenverenigingcultuur" (mooi woord trouwens). Verschilt uiteraard per vereniging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:48 

Studentenverenigingen :') allemaal meeloopgedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hun door hun pappie betaalde maatpak

Moet ik altijd wel om lachen, van die meneertjes die in hun vrije tijd hun pak gaan dragen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:25 

die goeie ouwe tijd :worship:

boerenfeesten bezoeken op je 13e, kratje bier voor onderweg, de sloot vol kitsen en vrouwen lastigvallen met een lege vissenkom....

och jongens, wat een goeie jeugd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:09 

Hardtraxx Crew

Kinderen van de buschaffeur die op de invalide stopknop drukken waardoor het stopsysteem niet meer klopt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:55 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Haat aan die typische studentenverenigingcultuur.

Alleen het feit al dat je jezelf moedwillig dagenlang laat vernederen om ergens bij te mogen horen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:58 

Hardtraxx Veteran

Bijna weer voluit gegaan in de sportschool en van sportschool gewisseld. Op de weg terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

Lekker kortzichtig weer. Waar studeer jij dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:25 

urbandesigner schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Lekker kortzichtig weer. Waar studeer jij dan ?

Eindhoven. Maar grotendeels heb ik wel gelijk vind ik. Ik zie sowieso niet het nut in van een studentenvereniging. Waar het goed voor is, is me een raadsel. Gelukkig hoor ik er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:28 

Hardtraxx Crew

Als je in een nieuwe stad gaat wonen/studeren waar je nog niemand kent is het wel handig om snel mensen te leren kennen. Maar voor mij hoeft die poespas er omheen ook allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:32 

Hardtraxx Addict

Geweldig commentaar krijgen op nieuw bijna-af House/Acid House nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ook best een hekel aan die nare studententypes.

Was laatst bij een maat thuis in een dispuutshuis van Carolus Magnus, kreeg ik direct de vraag bij welke vereniging ik zat. Toen ik vervolgens zei dat ik mij niet heb aangesloten bij een studentenvereniging werd ik gelijk uitgemaakt voor 'knor' :lol: Trieste bende af en toe. Het gros zijn prima mensen, maar sommigen draaien echt iets te ver door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

Aha op de Heyendaalseweg neem ik aan? :P Maat van mij woont daar xd Is volgens mij zelfs voorzitter van Carolus Magnus, maar dat weet ik niet helemaal zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:31 

Hardtraxx Veteran

Nee, niet daar. Groesbeekseweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:33 

Hardtraxx Veteran

Ja ok, de kruising op die hoek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:31 

Studentenverenigingen is geforceerd sociaal gedrag.
Je ziet altijd wel degene die hopeloos op zoek zijn naar vrienden hierbij gaan. En dan op Facebook ed. doen of ze een hoop beste vrienden zijn, of ze 1 familie zijn. Sorry maar ik ga naar school om te studeren en om binnen de schooluren met vrienden op te trekken, maar thuis heb ik men eigen vriendengroep waar ik al sinds de kleuterschool mee op trek. Ook ik heb een hekel aan die studentenverenigingtype's, en zeker voor dat dopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:46 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik zie sowieso niet het nut in van een studentenvereniging. Waar het goed voor is, is me een raadsel.

Netwerk opbouwen, je kent altijd nog extra mensen die je bv aan een baan kunnen helpen. Participeren in commissies of ergens bestuur van worden, wat altijd goed is voor je CV. Gratis studiehulp en ondersteuning. Veel feesten, vakanties, etc.

Al snap ik de mening van de meesten hier wel. Ik heb een paar seizoenen van die BNN serie 'Feuten' gezien, en kan gerust zeggen dat dat allemaal veel corporaler, bralleriger en minder vriendelijk is in die serie dan dat ik het meemaak. Al kloppen veel dingen wel (manier van ontgroenen bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:38 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Er zijn zo veel mensen waarvoor dat totaal niet geldt die wel bij een studentenvereniging zitten. Die types die jij beschrijft zijn er zeker, maar die krijgen altijd het meeste aandacht. En een studentenvereniging is leuk, je leert mensen kennen, veel gezellige activiteiten, leuke feestjes etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 14:41 

Hardtraxxer

dit radio stukje :lol: :lol: :lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6565333 ... isje_.html
Vorige  1 ... 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic