Ben je een gevoelloos duivelsgebroedwrote:Ik heb het droog gehouden. En nu?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Moet je een ui snijden, maar dan niet zoals Jeff het doet.wrote:Ik heb het droog gehouden. En nu?
-
E
ho ff, ik ben dr ook eentje van gevoelloosheid....wrote:Ben je een gevoelloos duivelsgebroedwrote:Ik heb het droog gehouden. En nu?
Dat wisten we al langer dan vandaag. Als pedofiel zijnde kan je haast geen gevoel hebbenwrote:ho ff, ik ben dr ook eentje van gevoelloosheid....wrote:Ben je een gevoelloos duivelsgebroedwrote:Ik heb het droog gehouden. En nu?
-
E
wrote:Verklap uw geheim.wrote:ui snijden zonder te janken
lenzen
-
S
Ik luisterde 'm gister in bed nog, wat een fucking vet nummer
Door je mond ademen en de uien vanuit het water snijden? Zo doe ik dat bij uitjes als ik moet werken (restaurant). Helpt vaak wel.wrote:Verklap uw geheim.wrote:ui snijden zonder te janken
-
S
Als ik moet werken laad ik 8 ton uien in de kar achter mijn tractor.wrote:Door je mond ademen en de uien vanuit het water snijden? Zo doe ik dat bij uitjes als ik moet werken (restaurant). Helpt vaak wel.wrote:Verklap uw geheim.wrote:ui snijden zonder te janken
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Bruikbare info hoor
Rijbewijs nog niet op kunnen halenwrote:Rijbewijs op kunnen halen
-
N
Leg gewoon even een biljet op de toonbank, dan verschijnt het rijbewijs ineens in het laadje.
Dit is Italië nietwrote:Leg gewoon even een biljet op de toonbank, dan verschijnt het rijbewijs ineens in het laadje.
Afroeiexamen behaald
Volgende week nog seances en das veroveren, dan waardig lid
Feutjewrote:Afroeiexamen behaald![]()
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
B
Bayern Munchen
ik las serieus in het begin afro ei examenwrote:Afroeiexamen behaald![]()
Politesse !!!!wrote:Feutjewrote:Afroeiexamen behaald![]()
Haat aan die typische studentenverenigingcultuur.
Wat een meuk inderdaad. Maarja, mensen zullen het blijkbaar nodig achten zich te willen identificeren met "gelijkgezinde".wrote:Haat aan die typische studentenverenigingcultuur.
Snap niet dat er altijd zo negatief tegenaan gekeken wordt door niet-leden. Je leert allerlei mensen kennen (andere studies), bent lekker aan het roeien 2x per week en de feestjes zijn zeer lekker. Plus bier is goedkoopwrote:Wat een meuk inderdaad. Maarja, mensen zullen het blijkbaar nodig achten zich te willen identificeren met "gelijkgezinde".wrote:Haat aan die typische studentenverenigingcultuur.
Mja, een activiteitenvereniging (zoals jouw roeiclub) vind ik nog wat anders, had het vooral over de gewone studentenverenigingenwrote:Snap niet dat er altijd zo negatief tegenaan gekeken wordt door niet-leden. Je leert allerlei mensen kennen (andere studies), bent lekker aan het roeien 2x per week en de feestjes zijn zeer lekker. Plus bier is goedkoopwrote:Wat een meuk inderdaad. Maarja, mensen zullen het blijkbaar nodig achten zich te willen identificeren met "gelijkgezinde".wrote:Haat aan die typische studentenverenigingcultuur..