Active topics in Off-Topic
Moderators
Larissa zou ik ook wel als vriendin willen hebben 
-
B
LOL@@@@

Daar ga je al, Eindhoven heeft niet bepaald een erg opwindend studentenleven. Maar case closed, Joe heeft alle pluspunten zeker wel opgenoemd.wrote:Eindhoven. Maar grotendeels heb ik wel gelijk vind ik. Ik zie sowieso niet het nut in van een studentenvereniging. Waar het goed voor is, is me een raadsel. Gelukkig hoor ik er niet bij.wrote:Lekker kortzichtig weer. Waar studeer jij dan ?wrote:Studentenverenigingen :') allemaal meeloopgedrag.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hoaxx maar wel leuk bedacht. 
wahahahaahahhhahahaa
Coldplay - Charlie Brown eindelijk op gitaar kunnen 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
noob.wrote:Coldplay - Charlie Brown eindelijk op gitaar kunnen
M'n eerste Fruity Loops uitkraamsels terugluisteren
-
N
Was het toen al zo goed dan?wrote:M'n eerste Fruity Loops uitkraamsels terugluisteren
Nee behoorlijk slecht tot zeer slecht, maar het is leuk om met elke track de vooruitgang te horen. En van sommige dingen krijg ik wel inspiratie om er een refix van te doen, bijvoorbeeld intro's of melodieën die wel potentie hadden maar slecht uitgewerkt waren.
-
N
Ok dat is wel leuk ja om met de kennis van nu er wel fatsoenlijke tracks van te maken.
Ja een netwerk voor zuipmatties misschien. Ook dat participeren in commisies of bestuur is overrated. Beter ga je gewoon werken of vrijwilligerswerk doen dat een toegevoegde waarde heeft. Tegenwoordig schijnen ze ook al voor hbo instellingen te bestaan hier zie ik dus al helemaal de toegevoegde waarde niet van in.wrote:Netwerk opbouwen, je kent altijd nog extra mensen die je bv aan een baan kunnen helpen. Participeren in commissies of ergens bestuur van worden, wat altijd goed is voor je CV. Gratis studiehulp en ondersteuning. Veel feesten, vakanties, etc.wrote:Ik zie sowieso niet het nut in van een studentenvereniging. Waar het goed voor is, is me een raadsel.
Al snap ik de mening van de meesten hier wel. Ik heb een paar seizoenen van die BNN serie 'Feuten' gezien, en kan gerust zeggen dat dat allemaal veel corporaler, bralleriger en minder vriendelijk is in die serie dan dat ik het meemaak. Al kloppen veel dingen wel (manier van ontgroenen bijvoorbeeld).
Bij ons is ook HBO toegestaan (kuch ik bijvoorbeeld na 2 jaar uniwrote: Ja een netwerk voor zuipmatties misschien. Ook dat participeren in commisies of bestuur is overrated. Beter ga je gewoon werken of vrijwilligerswerk doen dat een toegevoegde waarde heeft. Tegenwoordig schijnen ze ook al voor hbo instellingen te bestaan hier zie ik dus al helemaal de toegevoegde waarde niet van in.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Zij is geen pony.wrote:Larissa zou ik ook wel als vriendin willen hebben
wrote:Zij is geen pony.wrote:Larissa zou ik ook wel als vriendin willen hebben

-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Simpel subje in de auto geplaatst vandaag!
Echt boven m'n verwachtingen haha.
http://tinypic.com/r/bhk4xz/5
http://tinypic.com/r/bhk4xz/5