Nee man gekkie
Je gaat Jack Daniel's toch niet puur drinken johwrote:wat Project141 zei, of laat anders die zooi uit je Whiskey
Je gaat Jack Daniel's toch niet puur drinken johwrote:wat Project141 zei, of laat anders die zooi uit je Whiskey
Puur vind ik whiskey niet lekkerwrote:JD geniet je PUUR. zonder ranja of dergelijke troep.
JD is een pauper kut whiskey. Beter hou je het bij Irish of Scotch.wrote:JD geniet je PUUR. zonder ranja of dergelijke troep.
Ten eerste is het een blended whiskey, ten tweede is het een Amerikaanse whiskey wat ik over het algemeen minder lekker vind dan whisky.wrote:Ik zie het probleem nietwrote:Je gaat Jack Daniel's toch niet puur drinken johwrote:wat Project141 zei, of laat anders die zooi uit je Whiskey

Je lieeeegtwrote:No Exceptions. Die geur is al overal in getrokken.wrote:In de Bongo en Blush niet
Jij mag geeneens whiskey, snotkwalwrote:Wil je een keer een lekkere whisky, deze is niet om je van vol te zuipen maar echt voor de lekkerigheid.
http://www.onlinewhiskybestellen.nl/pro ... oord-57-1l
Dat bepaal ik zelf wel, struisvogelwrote:Jij mag geeneens whiskey, snotkwalwrote:Wil je een keer een lekkere whisky, deze is niet om je van vol te zuipen maar echt voor de lekkerigheid.
http://www.onlinewhiskybestellen.nl/pro ... oord-57-1l
rustig blijven voor waarschuwingen hier op het forumwrote:whooohohohoh struisvogel.
wrote:whooohohohoh struisvogel.
Ja Jack is mss wel beter om te mixen (maar doe dan met Cola en geen ginger ale), om te drinken heb ik graag Red Labelwrote:Je gaat Jack Daniel's toch niet puur drinken johwrote:wat Project141 zei, of laat anders die zooi uit je Whiskey
Coone @djcoone
“@wildstyleznl: What do you listen besides hardstyle? #curious” Year Of Summer #justkidding :-)
wrote:Coone @djcoone
“@wildstyleznl: What do you listen besides hardstyle? #curious” Year Of Summer #justkidding :-)
Dit: “@djcoone: “@wildstyleznl: What do you listen besides hardstyle?#curious” Year Of Summer #justkidding :-)”at least u are listening my music!wrote:Benieuwd wat Wildstylez er op terug zegt