Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Niet bijgewerkt dan. Hij scoorde er gisteren 2 dus dat maakt 7. Competie ongeveer 10 dus kan inderdaad 7 zijn maar dan valt het toch wat tegen. Ach ja we moeten niet vergeten dat Inter nogal wat creatieve problemen had/heeft. Laten we hopen dat de nieuwe jongens dat wat kunnen aanvullen.

Inter heeft echt zo'n onwijs matig team. Enige spelers die ondanks hun hoge leeftijd nog altijd geweldig zijn, zijn Zanetti en Cambiasso, verder is het echt een waardeloos team zonder structuur. De voorhoede bestaat vrijwel alleen maar uit spelers die al lang hun beste jaren hebben gehad (Palacio en Cassano) Millito heeft zijn beste jaren ook zeker gehad, onder Mourinho kon hij goed op zijn niveau spelen maar nu, nu is het niks meer. Sinds ze Sneijder hebben verkocht is de creativiteit op het middenveld ook gewoon erg slecht. Als ik zo naar het team kijkt zou je eerder denken dat ze hun spel richten op verdedigen. Als ze nog mee willen strijden om de titel zullen ze toch echt betere spelers moeten aantrekken, om dan nog maar te zwijgen over een noemenswaardig plekje in de Champions League. Sowieso vind ik Inter een saaie club, amper tot geen historie en zelden tot nooit aantrekkelijk voetbal vertoond. Alleen onder Mourinho was er sprake van goed voetbal. En dan doel ik op het voetbal van de pakweg afgelopen 10 jaar. Zo, dit was mijn uiting over Inter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Niet bijgewerkt dan. Hij scoorde er gisteren 2 dus dat maakt 7. Competie ongeveer 10 dus kan inderdaad 7 zijn maar dan valt het toch wat tegen. Ach ja we moeten niet vergeten dat Inter nogal wat creatieve problemen had/heeft. Laten we hopen dat de nieuwe jongens dat wat kunnen aanvullen.

Nope. Stond voor gister op 3 in de EL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:58 

Dat Inter een matig team heeft dat is jouw mening. Ik denk daar natuurlijk anders over. Inter heeft redelijk wat spelers op leeftijd maar dat betekent niet dat ze afgeschreven zijn.

Zanetti is nog steeds onvermoeibaar met zijn 39 jaar en legt iedere buitenspeler in Europa plat.

Cambiasso is nog steeds een prima verdedigende middenvelder die door zijn tactisch inzicht nog heel bruikbaar is voor de ploeg. Zo zie je ze maar weinig.

Cassano valt mij inderdaad wat tegen maar die kan uit het niets zomaar iets creëren. Ook geen speler die je totaal niet zou willen hebben in je team.

Milito was nog van grote waarde door een goed aanspeelpunt te zijn en door belangrijke goals te maken. Misschien heeft hij zijn laatste wedstrijd voor de club gespeeld. Hij is met Zanetti, Cambiasso en Samuel een van de beste spelers ooit.

Samuel is nu nog geblesseerd maar is nog steeds een geweldige verdediger. Hij is een van de laatste verdedigers die het moet hebben van tactisch verdedigen, maar ook in duels is hij ijzersterk.

Ranocchia ontwikkelt zich heel erg goed vind ik. De rust die hij uitstraalt is van grote klasse en tactisch staat hij zn mannetje. Maakt nog kleine foutjes maar is een geweldige speler.

De keeper Handanovic heeft mij echt verrast. Met zijn fenomenale reflexen schat ik hem tot de beste ter wereld.

Guarin bewijst dit seizoen ook wel wat te kunnen. Heeft al een paar doelpunten gemaakt en staat zijn mannetje op het middenveld. Goede speler.

Nagatomo is een bruikbare back met vooral veel drang baar voren. Laat verdedigend soms wat steekjes vallen, maar is zeker geen slechte speler.

Palacio is gewoon een baas.

Over de nieuwe jongens kan ik nog niet veel zeggen. Kovacic schijnt een heel groot talent te zijn. Gaan we goede dingen van zien. Kuzmanovic is een degelijke mid geweest bij Fiorentina en Stuttgart. Speelt erg sterk in het zwartblauw. Schelotto speelde goed bij Aralanta, wil daar meer van zien.

Dit is alles behalve een matig team en hoort absoluut thuis in de CL. Wist je trouwens dat Sneijder al twee! jaar niets meer toevoegde aan Inter? Goed gedaan om hem te lozen.

Verder zou Inter geen historie hebben? Klinklare onzin. Kijk alleen al naar de prijzen en je kan dat al niet meer ontkennen. Dat is inderdaad niet het enige aan historie. Inter is met Giacinto Facchetti de grondlegger van het Catenaccio. Het verdedigende voetbal waarin je controle hebt over de wedstrijd en als de betere ploeg van het veld afstapt.

Alleen mooi voetbal onder Mourinho? Dat was het resultaat van een consistent aankoopbeleid door de gebreken van het team aan te vullen met spelers als Milito, Sneijder, Lucio en Motta. Mourinho stuurde deze spelers maar het had alles te maken met het beleid van de club zelf. Uit afgunst wordt wel eens beweerd dat Mourinho daar alles heeft gedaan maar hoe kan een club dat in vijf jaar 16 prijzen wint, succesvol zijn omdat ze alleen een goede trainer hadden. Mourinho was trouwens alleen trainer tijdens de laatste twee jaren, die een logisch gevolg waren van het beleid van de club. Na jaren van ongelofelijke pech zat die CL er gewoon aan te komen. En dat voelden wij als fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:03 

Steffnov schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Ik blijf bij 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol:
Wat een idiote posts zeg. Genieten dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:11 

Hardtraxx Veteran

Daar heb je wat werk in gestopt kerel, ik blijf bij mijn mening dat het echt een matig team is. Ik ben het met je eens dat Zanetti en Cambiasso unieke spelers zijn van een hoog kaliber, dat vind ik niet van Samuel, matige verdediger. Chivu was ook ooit een van mijn lievelingsverdedigers, zonde dat hij door veel blessureleed weinig aan spelen is toegekomen.

En volgens mij was het vooral zo dat Sneijder niks meer toevoegde aan het team omdat hij het vertrouwen niet kreeg, overigens is hij een hele creatieve speler en die past niet in een team dat niet creatief is. Met alle respect maar in verhouding met grotere broer AC Milan is Inter qua historie helemaal niks. En genoeg prijzen die de afgelopen jaren zijn behaald kwamen door het omkoopschandaal dat het Italiaanse voetbal ook goed opsomt.

Overigens is de Italiaanse competitie ook doodsaai, dat verdedigende voetbal op een laag tempo is vreselijk om naar te kijken. Enige uitzondering daarop zijn in mijn ogen Napoli en Juventus. Jij bent sowieso erg subjectief dus sommige argumenten zal ik niet de moeite voor nemen om op in te gaan. Ik ben wel van mening dat Mourinho een van de weinige trainers is die een team naar een hoger, ongekend niveau kan tillen dus ik zou het zo geloven als het succes in die periode alleen door hem kwam. Maar zoals jij zegt dat het aan het beleid ligt kan ik ook wel inkomen. Het is zonde dat je zo subjectief bent als het gaat om je lievelingsclub, wat aan de andere kant natuurlijk ook wel te begrijpen is maar ook wel zeker naïef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Steffnov schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Ik blijf bij 7.

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/se ... ml?order=1

De Uefa telt er 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Steffnov schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Ik blijf bij 7.

:lol: :lol: :lol: je bent echt een randdebiel met een akelig groot bord voor je knar. Het lijkt steeds erger te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dat Inter een matig team heeft dat is jouw mening. Ik denk daar natuurlijk anders over. Inter heeft redelijk wat spelers op leeftijd maar dat betekent niet dat ze afgeschreven zijn.

Zanetti is nog steeds onvermoeibaar met zijn 39 jaar en legt iedere buitenspeler in Europa plat.

Cambiasso is nog steeds een prima verdedigende middenvelder die door zijn tactisch inzicht nog heel bruikbaar is voor de ploeg. Zo zie je ze maar weinig.

Cassano valt mij inderdaad wat tegen maar die kan uit het niets zomaar iets creëren. Ook geen speler die je totaal niet zou willen hebben in je team.

Milito was nog van grote waarde door een goed aanspeelpunt te zijn en door belangrijke goals te maken. Misschien heeft hij zijn laatste wedstrijd voor de club gespeeld. Hij is met Zanetti, Cambiasso en Samuel een van de beste spelers ooit.

Samuel is nu nog geblesseerd maar is nog steeds een geweldige verdediger. Hij is een van de laatste verdedigers die het moet hebben van tactisch verdedigen, maar ook in duels is hij ijzersterk.

Ranocchia ontwikkelt zich heel erg goed vind ik. De rust die hij uitstraalt is van grote klasse en tactisch staat hij zn mannetje. Maakt nog kleine foutjes maar is een geweldige speler.

De keeper Handanovic heeft mij echt verrast. Met zijn fenomenale reflexen schat ik hem tot de beste ter wereld.

Guarin bewijst dit seizoen ook wel wat te kunnen. Heeft al een paar doelpunten gemaakt en staat zijn mannetje op het middenveld. Goede speler.

Nagatomo is een bruikbare back met vooral veel drang baar voren. Laat verdedigend soms wat steekjes vallen, maar is zeker geen slechte speler.

Over de nieuwe jongens kan ik nog niet veel zeggen. Kovacic schijnt een heel groot talent te zijn. Gaan we goede dingen van zien. Kuzmanovic is een degelijke mid geweest bij Fiorentina en Stuttgart. Speelt erg sterk in het zwartblauw. Schelotto speelde goed bij Aralanta, wil daar meer van zien.

Dit is alles behalve een matig team en hoort absoluut thuis in de CL. Wist je trouwens dat Sneijder al twee! jaar niets meer toevoegde aan Inter? Goed gedaan om hem te lozen.

Verder zou Inter geen historie hebben? Klinklare onzin. Kijk alleen al naar de prijzen en je kan dat al niet meer ontkennen. Dat is inderdaad niet het enige aan historie. Inter is met Giacinto Facchetti de grondlegger van het Catenaccio. Het verdedigende voetbal waarin je controle hebt over de wedstrijd en als de betere ploeg van het veld afstapt.

Alleen mooi voetbal onder Mourinho? Dat was het resultaat van een consistent aankoopbeleid door de gebreken van het team aan te vullen met spelers als Milito, Sneijder, Lucio en Motta. Mourinho stuurde deze spelers maar het had alles te maken met het beleid van de club zelf. Uit afgunst wordt wel eens beweerd dat Mourinho daar alles heeft gedaan maar hoe kan een club dat in vijf jaar 16 prijzen wint, succesvol zijn omdat ze alleen een goede trainer hadden. Mourinho was trouwens alleen trainer tijdens de laatste twee jaren, die een logisch gevolg waren van het beleid van de club. Na jaren van ongelofelijke pech zat die CL er gewoon aan te komen. En dat voelden wij als fans.

Maak jij is je ideale opstelling van het huidige voetbal... Volgens mij is iedereen van Inter de ''beste van de wereld''. Inter is allang niet meer wat het geweest is... Eto-o, Sneijder, Cambiasso in vorm. Dat was een team, nu is het een grote choas. Trainer na trainer weg. Voetbal om te janken. Volgens mij kijk jij filmpjes uit 2010 en denkt dat de hedendaagse spelers daar spelen. Tunnelvisie op Inter.

Niks tegen Inter, blijft een geweldige club. Adriano was daar altijd m'n favo speler. Vooral na die dreun met 3 vuisten tegen iemand. Dat waren nog eens tijden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

Zo....opgelost!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:29 

Mr Lellebel schreef:
En volgens mij was het vooral zo dat Sneijder niks meer toevoegde aan het team omdat hij het vertrouwen niet kreeg, overigens is hij een hele creatieve speler en die past niet in een team dat niet creatief is. Met alle respect maar in verhouding met grotere broer AC Milan is Inter qua historie helemaal niks. En genoeg prijzen die de afgelopen jaren zijn behaald kwamen door het omkoopschandaal dat het Italiaanse voetbal ook goed opsomt.
Als je Inter en Sneijder volgde, dan kwam je tot de conclusie dat de huidige situatie niet meer te houden was. Daar staat buiten dat Sneijder niks presteerde, terwijl hij genoeg kansen heeft gehad om zich te bewijzen. Dat heeft hij twee jaar lang nagelaten. Toen hebben ze maar besloten hem niet te laten spelen, omdat het zonder hem beter ging. Ik denk dat Sneijder nooit meer iets presteert in het voetbal.

AC Milan mag dan vaker de CL winnen, het is absoluut belachelijk te beweren dat Inter geen historie heeft. Ik ga dat niet eens beargumenteren.

Mr Lellebel schreef:
Overigens is de Italiaanse competitie ook doodsaai, dat verdedigende voetbal op een laag tempo is vreselijk om naar te kijken. Enige uitzondering daarop zijn in mijn ogen Napoli en Juventus. Jij bent sowieso erg subjectief dus sommige argumenten zal ik niet de moeite voor nemen om op in te gaan. Ik ben wel van mening dat Mourinho een van de weinige trainers is die een team naar een hoger, ongekend niveau kan tillen dus ik zou het zo geloven als het succes in die periode alleen door hem kwam. Maar zoals jij zegt dat het aan het beleid ligt kan ik ook wel inkomen. Het is zonde dat je zo subjectief bent als het gaat om je lievelingsclub, wat aan de andere kant natuurlijk ook wel te begrijpen is maar ook wel zeker naïef.
De Serie A is steeds meer een competitie geworden waarin men durft te voetballen. Rare uitslagen komen dan ook steeds vaker voor. De topwedstrijden zijn meestal hoog van niveau en erg aantrekkelijk. Mindere clubs zullen minder spectakel op de mat neerleggen, maar dat is in elke competitie zo.

Het succesjaar van Inter is inderdaad ook te danken aan Mourinho, maar ik vind het juist naïef van jou om te denken dat alleen Mourinho hier een aandeel in heeft. Niemand maakt een van een slechte speler een goede speler. De kwaliteit was er, Mourinho kwam op het goede moment en alles klopte. Dat is te danken aan het beleid bij Inter en dat leidde tot deze successen. Nog nooit won een Italiaanse club de treble in een seizoen. Hoezo geen historie? Man wat ben ik trots om Interista te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:33 

Dat van de UEFA klopt niet (ik zeg het maar even). Alsof dat heilig is. Misschien was Palacio 2 wedstrijden onzichtbaar, maar hij stond er toch echt en maakte daarin ook de 2 extra goals wat hem op een totaal van 7 brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:39 

Hardtraxx Veteran

Je hebt gelijk, tegen Vaslui twee keer, drie keer tegen Partizan, en twee keer tegen Cluj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dat van de UEFA klopt niet (ik zeg het maar even). Alsof dat heilig is. Misschien was Palacio 2 wedstrijden onzichtbaar, maar hij stond er toch echt en maakte daarin ook de 2 extra goals wat hem op een totaal van 7 brengt.

3 regels van voetbal.

1. FIFA heeft altijd gelijk
2. Na de FIFA heeft UEFA altijd gelijk
3. Johan Cruijff heeft ook altijd gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

dan neem ik mijn woorden half terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

Het gaat nogal offtopic, jongens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Als je nu mijn tweet geretweet, kom je in de loting terecht wie een shoutout krijgt bij mij 12570e post!!!1!
Account is @Daveytl. De winnaar krijgt een shoutout en kan door 0 delen.
Fair deal toch? #JLM1K
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

ik win ik win ik win

edit: kut verkeerde geretweet ik snap twitter niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

on-topic: deze pagina omdat ie zo belachelijk slecht is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
ik win ik win ik win

edit: kut verkeerde geretweet ik snap twitter niet

Wel de goeie retweeten allahverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

ja godver kutfuck maar nu heb geen zin meer om in te loggen dus ik verlies helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:36 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
ja godver kutfuck maar nu heb geen zin meer om in te loggen dus ik verlies helaas

WINNAAR KRIJGT GVD EEN SHOUTOUT!!!
Bovendien kun je vanaf het moment van winst ook door 0 delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:37 

Hardtraxx Veteran

OKE WACCHT !!1111!

edit: Ik heb u bericht geretweet, waarom weet ik ook niet. Doegies
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:38 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

Mag ik even vingers zien van degenen die waarde hechten aan deze post?

...

Niet allemaal tegelijk....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Vorige  1 ... 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic