Dan kan ik zo'n wall of death nog wel achterlijk vinden.wrote:[Jij bent waarschijnlijk alleen op een schoolfeest geweest, met je 15 jaar.wrote: Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beukenManmanman...
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dat kan, maar dan zou je eigenlijk moeten zeggen "het lijkt mij" ipv "ik vind".wrote: Dan kan ik zo'n wall of death nog wel achterlijk vinden.
Ik moet weer gaan, kerstviering he, ik heb trouwens echt zin in Oud & Nieuw. Vuurwerkwrote: Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beuken
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Het spijt me heer BvG50 
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
wrote:Het spijt me heer BvG50
En over vuurwerk, illegaal natuurlijk. haha, sterretjes en knalerwtjes FTW!
Maar nu ga ik dus echt.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Ik ga altijd langs de duitse supermarktenwrote:wrote:Het spijt me heer BvG50![]()
En over vuurwerk, illegaal natuurlijk. haha, sterretjes en knalerwtjes FTW!![]()
Maar nu ga ik dus echt.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
idd. Gister nog een Thunderking aangestoken. Maar die zijn dan niet illegaal, hehe. Maar ook best leuk.wrote: Ik ga altijd langs de duitse supermarkten
En nu niet meer reageren. Ik ga!!!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Had eerst ook poolse, cobra's e.d. totdat een vriend er 3 vingers en zijn halve hand mee verloor
Achja, shit happens
Achja, shit happens
Last edited by Wout1997 on , edited 1 time in total.
Dit, je kan van dat geld beter wiet en flessen halen.wrote:Vuurwerk :')
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
wiet :')wrote:Dit, je kan van dat geld beter wiet en flessen halen.wrote:Vuurwerk :')
wrote:Had eerst ook poolse, cobra's e.d. totdat mijn vriend er 3 vingers en zijn halve hand mee verloor![]()
Achja, shit happens
Vast lastig in bedwrote:mijn vriend
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
een vriend*wrote:wrote:Had eerst ook poolse, cobra's e.d. totdat mijn vriend er 3 vingers en zijn halve hand mee verloor![]()
Achja, shit happensVast lastig in bedwrote:mijn vriend
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Steffnov, jij steekt geen vuurwerk af?
Of ben je een echte oliebollen boy?

wrote:Vast lastig in bedwrote:mijn vriend
:')wrote: Dit, je kan van dat geld beter wiet en flessen halen.
Last edited by BvG50 on , edited 3 times in total.
J
Laat je niet zo op de kast jagen he Wout, het is beter als je eruit komt.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
moest wel een beetje lachenwrote:Laat je niet zo op de kast jagen he Wout, het is beter als je eruit komt.
Nope, zie er ook het nut niet van in. Geniet wel lekker van wat anderen afsteken, heb zelf die interesse niet een klein kutlontje bij een doos te houden. Sta er liever met een biertje bij te lachenwrote:Steffnov, jij steekt geen vuurwerk af?Of ben je een echte oliebollen boy?
J
Ik steek ook geen vuurwerk af, vertyf me geld niet aan die rotzooi.
Ook geen enkel medelijde met mensen die zich verwonden op welke manier dan ook met vuurwerk.
Ook geen enkel medelijde met mensen die zich verwonden op welke manier dan ook met vuurwerk.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Je hoeft natuurlijk ook niet heel veel te kopen. Ik heb ook niet zoveel gekocht voor dit jaar, maar een beetje vuurwerk is altijd leuk, toch? 
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Mijn pa altijd max 110.wrote:Je hoeft natuurlijk ook niet heel veel te kopen. Ik heb ook niet zoveel gekocht voor dit jaar, maar een beetje vuurwerk is altijd leuk, toch?
75 miljoen gaat de lucht in. In crisistijd. En minstens zoveel aan schade en overlast. Nu heb ik niks tegen vuurwerk, het is een mooie traditie, maar ik ga er geen geld aan verneuken.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Heb nog wat nitraten van vorig jaar, daar blijft het bij. Het is mooi geweest met die onzin. 
A
Poolse cobra's? Knapwrote:Had eerst ook poolse, cobra's e.d. totdat een vriend er 3 vingers en zijn halve hand mee verloor![]()
Achja, shit happens
Had je ook betonstrijkers? Of Gigavlinders?
eigenlijk wil ik dit jaar iets goedkoops kopen, maar wel iets vets wat vuurwerk betreft, de overbuurman van de keet komt altijd met gigantisch veel potten vuurwerk dus veel hoef ik niet te kopen 
Reis liverpool - everton geboekt weekend van 4 mei. Fuckin veel zin in. Vertrekken vrijdagmiddag tot maandagavond en dan zondag de derby!! Een van de derby's van Engeland!!
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
haha, nice man.
Genietmomentje: het is mooi weer!