Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 01:33 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 02:01 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Afbeelding

Endymion documentaire, van begin tot eind dubbel gelegen, stelletje helden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 11:29 

Hardtraxx Veteran

Endymiooooooooong :woot: ekte hardkeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

Die vent lijkt echt ontzettend veel op een vriend van mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

gratis-tracks-hs/

Met nadruk op Wildstylez - Daydreamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Mijn Vlaamse Reus (konijn) die hier nu op de bank naast me ligt kusjes te geven op mijn hand terwijl ik hem streel. Heerlijk :D (L)

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Is die van Vazard - Zimmersion of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:09 

Hardtraxx Beheerder

JVDM schreef:
wootum schreef:

Is die van Vazard - Zimmersion of niet?

Jup :D

OT:

Dat het free releases regent :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:55 

Hardtraxx Addict

:worship:

En ... het is kerst / bijna oud & nieuw ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:57 

Mr Polska :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 16:40 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Mr Polska :')

Het gaat om die Wall of Death. :') Bovendien snap ik de haat op hem niet.

En zometeen kerstvieren, iedereen op hardtraxx fijne kerstdagen toegewenst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 19:01 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?

Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
chicken schreef:

Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.

Who the fuck ben jij nou weer? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
BvG50 schreef:
chicken schreef:

net of dat ergens toe doet, geef hem groot gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
chicken schreef:

Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ...

Inderdaad ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:37 

BvG50 schreef:
chicken schreef:

Bericht

Er is een waarschuwing naar je verstuurd door een beheerder of een moderator van dit forum. Inhoud van deze waarschuwing:
Citaat:
Schelden met ziektes doen we hier niet aan, ook niet als je een letter omdraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:05 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:

Ten eerste: excuses voor mijn taalgebruik, kan soms gebeuren. Is misschien ook de beste manier om te omschrijven hoe erg een hekel ik eraan heb. Toch excuses bij deze. ;)
* ik moet trouwens zeggen dat er heel vaak op dit forum word gescholden met ziektes, dus misschien dat de moderators wat beter moeten gaan opletten. Want het lijkt er soms op dat het hier word geaccepteerd.
Jammer weer ...
Ten tweede: Wat is dit voor reactie? :lol: Ik begrijp niet wat dit met deze discussie te maken heeft ... >.<
Jij zal wel weer zo'n ventje zijn die bij de ekte hardtraxx boys hoort ofzo? Die denkt dat hij alles is.
En @ chicken.
Welke muziek is dit dan volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
En @ chicken.
Welke muziek is dit dan volgens jou?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:09 

Hardtraxx Crew

Gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:13 

wootum schreef:
Gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:15 

Hardtraxx Addict

Mij zelf lijkt het echt geweldig om eens een Wall of Death mee te maken op een festival, maar ik zal waarschijnlijk nooit een rock / metal concert bezoeken, (Ik weet niet of ik me nu vergis in het rock/metal gedeelte?) omdat deze muziek mij niet aanspreekt. Maar toch bezoek ik graag veel andere feesten als ik wat ouder ben, dus zou ik niet eens de kans mogen krijgen een wall of death mee te maken? Puur om de muziek?
Dat snap ik dus echt totaal niet. Laat mensen lekker feesten, wat maakt de muziek nou uit... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.

Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beuken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:35 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:

haha. :P Vind het juist wel baas als zoveel mensen tegelijk helemaal sick gaan in zo'n moshpit.
iig beter dan dat volk dat stilstaat op een feest. :sick: blijf dan lekker thuis. :')
Wout1997 schreef:
Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beuken >.<

Jij bent waarschijnlijk alleen op een schoolfeest geweest, met je 15 jaar. :lol: Manmanman...
Vorige  1 ... 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic