Endymion documentaire, van begin tot eind dubbel gelegen, stelletje helden haha.wrote:
wrote:Mijn Vlaamse Reus (konijn) die hier nu op de bank naast me ligt kusjes te geven op mijn hand terwijl ik hem streel. Heerlijk![]()
Is die van Vazard - Zimmersion of niet?wrote:View on YouTube
Jupwrote:Is die van Vazard - Zimmersion of niet?wrote:View on YouTube
Het gaat om die Wall of Death. :') Bovendien snap ik de haat op hem niet.wrote:Mr Polska :')
Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
Who the fuck ben jij nou weer?wrote:Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
net of dat ergens toe doet, geef hem groot gelijk.wrote:Who the fuck ben jij nou weer?wrote:Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
Inderdaad ja.wrote:Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ...wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
wrote:Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
Ten eerste: excuses voor mijn taalgebruik, kan soms gebeuren. Is misschien ook de beste manier om te omschrijven hoe erg een hekel ik eraan heb. Toch excuses bij deze.wrote: Who the fuck ben jij nou weer?
View on YouTubewrote:En @ chicken.
Welke muziek is dit dan volgens jou?
wrote:Gay
Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beukenwrote:Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.
haha.wrote:Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.
Jij bent waarschijnlijk alleen op een schoolfeest geweest, met je 15 jaar.wrote: Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beuken