A
Genietmomentjes
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Almighty wrote:Genietmomentjes
Endymion documentaire, van begin tot eind dubbel gelegen, stelletje helden haha.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Endymiooooooooong :woot: ekte hardkeur
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Die vent lijkt echt ontzettend veel op een vriend van mij :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
https://hardtraxx.com/tracks/?genre=hs&free=1

Met nadruk op Wildstylez - Daydreamer
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jonas wrote:Mijn Vlaamse Reus (konijn) die hier nu op de bank naast me ligt kusjes te geven op mijn hand terwijl ik hem streel. Heerlijk :D (L)
:lol: :lol: :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wootum wrote:View on YouTube
Is die van Vazard - Zimmersion of niet?
Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 1 day ago
JVDM wrote:
wootum wrote:View on YouTube
Is die van Vazard - Zimmersion of niet?
Jup :D

OT:

Dat het free releases regent :worship: :loving:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
View on YouTube
:worship:

En ... het is kerst / bijna oud & nieuw ! :drool:
J
Mr Polska :')
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
JEFSKIII wrote:Mr Polska :')
Het gaat om die Wall of Death. :') Bovendien snap ik de haat op hem niet.

En zometeen kerstvieren, iedereen op hardtraxx fijne kerstdagen toegewenst!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
chicken wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
BvG50 wrote:
chicken wrote:Een wall of death bij dat soort muziek... En dan moeten we de haat op Polska nog uitleggen?
Ohja, goed argument man. :') Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ... Sorry man, was het vergeten. En bovendien gaat het me ook om de sfeer, ziet er vetter uit dan de algemene 'grote' feesten en evenementen waar ze met hun kanker handen hartjes gaan maken.
Who the fuck ben jij nou weer? :lol:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 26 days ago
hardcoresjors wrote:
BvG50 wrote:
Who the fuck ben jij nou weer? :lol:
net of dat ergens toe doet, geef hem groot gelijk.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
BvG50 wrote:
Want ja, een Wall of Death is verbonden aan en bepaalde soort muziek ...
Inderdaad ja.
J
BvG50 wrote:

Bericht

Er is een waarschuwing naar je verstuurd door een beheerder of een moderator van dit forum. Inhoud van deze waarschuwing:
Citaat:
Schelden met ziektes doen we hier niet aan, ook niet als je een letter omdraait.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
hardcoresjors wrote: Who the fuck ben jij nou weer? :lol:
Ten eerste: excuses voor mijn taalgebruik, kan soms gebeuren. Is misschien ook de beste manier om te omschrijven hoe erg een hekel ik eraan heb. Toch excuses bij deze. ;)
* ik moet trouwens zeggen dat er heel vaak op dit forum word gescholden met ziektes, dus misschien dat de moderators wat beter moeten gaan opletten. Want het lijkt er soms op dat het hier word geaccepteerd.
Jammer weer ...
Ten tweede: Wat is dit voor reactie? :lol: Ik begrijp niet wat dit met deze discussie te maken heeft ... >.<
Jij zal wel weer zo'n ventje zijn die bij de ekte hardtraxx boys hoort ofzo? Die denkt dat hij alles is.
En @ chicken.
Welke muziek is dit dan volgens jou?
Last edited by BvG50 on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
BvG50 wrote:En @ chicken.
Welke muziek is dit dan volgens jou?
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 minutes ago
Gay
J
wootum wrote:Gay
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Mij zelf lijkt het echt geweldig om eens een Wall of Death mee te maken op een festival, maar ik zal waarschijnlijk nooit een rock / metal concert bezoeken, (Ik weet niet of ik me nu vergis in het rock/metal gedeelte?) omdat deze muziek mij niet aanspreekt. Maar toch bezoek ik graag veel andere feesten als ik wat ouder ben, dus zou ik niet eens de kans mogen krijgen een wall of death mee te maken? Puur om de muziek?
Dat snap ik dus echt totaal niet. Laat mensen lekker feesten, wat maakt de muziek nou uit... >.<
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
mrazura wrote:Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.
Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beuken >.<
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
mrazura wrote:Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.
haha. :P Vind het juist wel baas als zoveel mensen tegelijk helemaal sick gaan in zo'n moshpit.
iig beter dan dat volk dat stilstaat op een feest. :sick: blijf dan lekker thuis. :')
Wout1997 wrote: Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beuken >.<
Jij bent waarschijnlijk alleen op een schoolfeest geweest, met je 15 jaar. :lol: Manmanman...
Last edited by BvG50 on , edited 1 time in total.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago