yeahhh nieuwe jas is binnneeeee
Op 2.08 zie je hem nog. Hij is iig niet veel veranderdwrote:Deze is toch door Adaro gemaakt?wrote:View on YouTube
Op 2.08 zie je hem nog. Hij is iig niet veel veranderdwrote:Deze is toch door Adaro gemaakt?wrote:View on YouTube
goed bezigwrote:Weer eens kaarten gewonnen![]()
Van de 4 feesten waar ik in 2 maanden tijd heen ga, heb ik er dus bij 3 gratis toegang
Minder erg dan mijn Belgische vrienden die facebook volspammen met verderfelijke tekstyle..wrote:Buitenlanders die hun droom line up op de Qlimax facebook zetten, allemaal dezelfde namen
Eigenlijk zijn gewoon al m'n vrienden Belg, ik zelf ook trouwenswrote:Tjawrote:Belgische vrienden
Hmmm, dat is vervelend voor jewrote:Eigenlijk zijn gewoon al m'n vrienden Belg, ik zelf ook trouwenswrote:Tjawrote:Belgische vrienden!
Lastige zaak inderdaad.wrote:Hmmm, dat is vervelend voor jewrote: Eigenlijk zijn gewoon al m'n vrienden Belg, ik zelf ook trouwens!
Pfff... wat moeten we hieraan doen?wrote:Lastige zaak inderdaad.wrote:Hmmm, dat is vervelend voor jewrote: Eigenlijk zijn gewoon al m'n vrienden Belg, ik zelf ook trouwens!