Ik jaag niet, laat dat duidelijk zijn, dat is vrouwonvriendelijk.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Een weekje Turkije geboekt hebben voor 550 euro in een normale kamer All-inclusive. Door een fout in de presidentiele suite terechtkomen die normaal 200 euro/nacht kost 
dan bespaar je toch even bijna 1000 eurowrote:Een weekje Turkije geboekt hebben voor 550 euro in een normale kamer All-inclusive. Door een fout in de presidentiele suite terechtkomen die normaal 200 euro/nacht kost
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Alexander buttner 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
G
so true
wrote:so not truewrote:Wat ging deze lekker op Q-Base![]()
![]()
G
Bij een studium generale op Saxion iets te hard "Amen!" zeggen nadat een spreker een verhaal van 5 minuten heeft gehouden. Haha oeps.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Jezelf een genietmoment noemen mag niet.wrote:Bij een studium generale op Saxion iets te hard "Amen!" zeggen nadat een spreker een verhaal van 5 minuten heeft gehouden. Haha oeps.
E
wrote:Bij een studium generale op Saxion iets te hard "Amen!" zeggen nadat een spreker een verhaal van 5 minuten heeft gehouden. Haha oeps.
Ik zeg niet dat ik het deed...wrote:Jezelf een genietmoment noemen mag niet.wrote:Bij een studium generale op Saxion iets te hard "Amen!" zeggen nadat een spreker een verhaal van 5 minuten heeft gehouden. Haha oeps.
...
...
Oke ik was het wel, ik kan niet liegen.
wrote:Bij een studium generale op Saxion iets te hard "Amen!" zeggen nadat een spreker een verhaal van 5 minuten heeft gehouden. Haha oeps.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Die vocals zijn toch zo gerecycled als de pest of heb ik dit nummer al heel vaak gehoord zonder dat ik dat weet?
Underground anthem heb ik het dan over.
Underground anthem heb ik het dan over.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Nu net achter m'n pc aan de studie.. ineens Syndrome in de set die ik luister
Wat blijft die track geniaal.
Zeker maar, AT nog beter!wrote:Nu net achter m'n pc aan de studie.. ineens Syndrome in de set die ik luister![]()
![]()
Deze is toch door Adaro gemaakt?wrote:View on YouTube
o.awrote:Deze is toch door Adaro gemaakt?wrote:View on YouTube
Heerlijk plaatje dat welwrote:o.awrote:Deze is toch door Adaro gemaakt?wrote:View on YouTube