View on YouTubewrote:Schijnbaar wel.wrote:Moeilijk he... iemand in zijn waarde laten
Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.
Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
wrote:Schijnbaar wel.wrote:Moeilijk he... iemand in zijn waarde laten
Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.
Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
Ik snap het gedeelte niet waarom je niet kon krabben?wrote:Als je thuiskomt van een rit in een volle bus terwijl je fucking jeuk aan je zak had maar dus niet ff kon krauwen.
Een genietmomentje.wrote:wtf heb ik nu weer gemist?
Ik zat in.de bus in zo'n vak van 4 stoelen en de hele bus zat vol. Beetje raar als je dan vol aan je zak gaat zitten krabbenwrote:Ik snap het gedeelte niet waarom je niet kon krabben?wrote:Als je thuiskomt van een rit in een volle bus terwijl je fucking jeuk aan je zak had maar dus niet ff kon krauwen.
Pff boeie, hup die hand in je broek. Die mensen zie je toch nooit meer.wrote:Ik zat in.de bus in zo'n vak van 4 stoelen en de hele bus zat vol. Beetje raar als je dan vol aan je zak gaat zitten krabben
Haha die mensen zie ik nog vaak genoeg hoor.wrote:Pff boeie, hup die hand in je broek. Die mensen zie je toch nooit meer.wrote:Ik zat in.de bus in zo'n vak van 4 stoelen en de hele bus zat vol. Beetje raar als je dan vol aan je zak gaat zitten krabben
Link?wrote:Qore 3.0 livesets van vorig jaar die zijn vrijgegeven in 320 kbps
View on SoundCloudwrote:Link?wrote:Qore 3.0 livesets van vorig jaar die zijn vrijgegeven in 320 kbps
Thanks dushiwrote:View on SoundCloudwrote:Link?wrote:Qore 3.0 livesets van vorig jaar die zijn vrijgegeven in 320 kbps
gewoon via je broekzak krabben.wrote:Ik zat in.de bus in zo'n vak van 4 stoelen en de hele bus zat vol. Beetje raar als je dan vol aan je zak gaat zitten krabbenwrote:Ik snap het gedeelte niet waarom je niet kon krabben?wrote:Als je thuiskomt van een rit in een volle bus terwijl je fucking jeuk aan je zak had maar dus niet ff kon krauwen.
een paar bekvechtende meidenwrote:wtf heb ik nu weer gemist?
wrote:Vandaag vrij, morgen Q-base![]()
![]()