Hahahawrote:wrote:Zoals hun ex heel stoer over het internet stoephoer noemen ja.wrote:Rob, nog gefeliciteerd met de Corso.
Wat kunnen sommigen toch triest doen hier zeg
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Haha!wrote:wrote:Zoals hun ex heel stoer over het internet stoephoer noemen ja.wrote:Rob, nog gefeliciteerd met de Corso.

Ik doe lekker mee met de combo door een reactie te plaatsen.wrote:Zoals hun ex heel stoer over het internet stoephoer noemen ja.wrote:Rob, nog gefeliciteerd met de Corso.
Episch.
En @ Steffnov,
Wat wil je nou precies zeggen dan? Dat die kicks uit Different Kind of Therapy rechtstreeks uit Chronic Disorder komen? :')
Gewoon een eerlijk vak hoor niks mis mee. Die hebben we te weinig mensen die een technisch vak kunnen beoefenen.wrote:Zoals hun ex heel stoer over het internet stoephoer noemen ja.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
wrote:Als jullie toch zo lekker bijdehand gaan doen dan ga ik er gewoon lekker weer op in. Jij blij, ik blij iedereen blij...
View on YouTube
Hier had ik het dus over... dit is gewoon genieten en kippenvel!

Idd!wrote:Doe is niet zo naar en laat iedereen is in z'n waarde.
Als je alleen maar agressief enzo wilt doen ga dan maar naar thera ofzo en laat ons lekker genieten.
Idd.
Maar ik ben wel benieuwd.
Komt goed, ik film het wel en zet het gelijk op youtube!wrote:Idd.
Hou je van komkommers?wrote:Komt goed, ik film het wel en zet het gelijk op youtube!wrote:Idd.
Nee inductieplaten zijn meer mijn ding..
Nog pep gesnoven dan? Morgen toch vrij 
Ja, wist je al dat pep via je maag werkt?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
wrote:Ja, wist je al dat pep via je maag werkt?
Niet haten over pep mattie.wrote:Nog pep gesnoven dan? Morgen toch vrij
Je trollt maar een andere drug.
G
die boy is geen ekte daniel, gewoon blocken die boywrote:Niet haten over pep mattie.wrote:Nog pep gesnoven dan? Morgen toch vrij
Zie sigwrote:Ja, wist je al dat pep via je maag werkt?
wrote:die boy is geen ekte daniel, gewoon blocken die boywrote:Niet haten over pep mattie.wrote:Nog pep gesnoven dan? Morgen toch vrij
C
Dankjewel!wrote:Rob, nog gefeliciteerd met de Corso.
Maar je vergeet Roberttt ook nog te feliciteren
Die zijn bij dat bloemencorso 1e geworden met Showkorps Advendo.
C
Schijnbaar wel.wrote:Moeilijk he... iemand in zijn waarde laten
Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is. Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.
Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
A
Laughing Out Loud
K
wrote:Laughing Out Loud