Bij mij eigenlijk voor frustratie.. Simpele lui..wrote:Haha, refo-gekkies. Altijd een bron van veel humor.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
C
1e prijs met buurtschap waar ik help in Zundert met Bloemencorso
Roberttt gezien daaro, hij 1e prijs met showkorps
Roberttt gezien daaro, hij 1e prijs met showkorps
C
Wel meerdere... en terrecht ook.wrote:Nog een traantje weg gepinkt?
Als je zag wat de ontlading was nadat je hoort dat je mag stoppen op de markt... kippenvel.. wow
wrote:Wel meerdere... en terrecht ook.wrote:Nog een traantje weg gepinkt?
Als je zag wat de ontlading was nadat je hoort dat je mag stoppen op de markt... kippenvel.. wow
C
Bloemencorso Sjors... snap je wss niks van
Bloemen plukken en in elkaar vlechten?
Yep, hij snapt het.
Yep, hij snapt het.
A
plukken hoeft volgens mij helemaal niet meerwrote:Bloemen plukken en in elkaar vlechten?
Yep, hij snapt het.
Perfecte samenhang en een mooi gelijke kleurverspreiding, alleen wat aan de rechter kant van het midden valt het een beetje uit de toon. Het volume van de plant komt daar niet zo tot zijn rechtwrote:
Ik kan wel begrijpen dat hier ongelofelijk veel moeite en emotie in gestoken is dus mijn waardering daarvoor.
Genoeg waardering om de troostprijs in de wacht te slepen, misschien heeft die jongen die zoveel op chris one lijkt er ook nog wat aan:
K
E

B
View on YouTube
Hier krijg ik toch wel een brok in mijn keel van
Wat een emoties kunnen deze prachtige planten toch bij mij losmaken 
Hier krijg ik toch wel een brok in mijn keel van
G
View on YouTubewrote:View on YouTube
Hier krijg ik toch wel een brok in mijn keel vanWat een emoties kunnen deze prachtige planten toch bij mij losmaken
E
Dit hele topic zo ongeveer... puur leedvermaak!

G
K
C
Als jullie toch zo lekker bijdehand gaan doen dan ga ik er gewoon lekker weer op in. Jij blij, ik blij iedereen blij...
View on YouTube
Hier had ik het dus over... dit is gewoon genieten en kippenvel!
View on YouTube
Hier had ik het dus over... dit is gewoon genieten en kippenvel!