De reacties zijn nog genialer
Citaat:
Verbaas me n btje over de hele discussie,hoewel sommige uitspraken heel waar zyn. Wat ikniet kan snapen is waarom we met z'n allen zo graag muziek willen luisteren waarvan de makers, de geest, de styl duidelyk niet van God zyn? Weten we niet dat al die dingen ons geleidelyk aan meetrekken nr de duivel? Waarom denken wy dan deze muziek te kunnen luisteren zonder zelf meegesleurd te worden? T Panellid is duidelyk over de invloeden, denk dat hy er gelyk in heeft. Zyn we hier dan blind voor? Zyn we zo gewend aan t goedegevoel wat muziek ons geeft? Ik vind dat best passief,hoewel imk me daar zelf ook makkelyk aan geef. Mr kun je leven tot Gods eer door sterk te zoeken nr wat er goed voelt?
Citaat:
Ja ongelooflijk MvB, dat bepaalde reacties met reclame voor dubstep, en misbruik van een Bijbeltekst, gewoon mogen blijven staan. Ik heb er inmiddels iets meer over gelezen, deze muziek is verwant aan dance trance music, nou de naam zegt het dus al.
Hoe kun je dit ALS CHRISTEN dan goedpraten? Evenals het goedpraten van de muziek van LadyGaga???
Je laat als ouders je kind toch ook niet vlak langs een afgrond lopen?
Het is niet te verbieden, maar blijf alsjeblieft waarschuwen!!!