Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 203  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na het er slecht van af te hebben gebakken als koks, probeert de groep door te breken als dans groep "De bak ze niet". Tijdens de lift met 5 personen in plaats van normaal 2, probeert Evil Activities de zee te horen door een stinkend schoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"E.A. Phone.. Home.."
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

We make soup with balls! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:57 
 

Ea: "Pasta, kan geregeld worden"
De rest: "Italian Pasta!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
"E.A. Phone.. Home.."


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het geplande koekjes maken verliep iets anders in de bakkerij -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
"E.A. Phone.. Home.."


Winnaar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
ok, ff je verbeelding laten spreken.... laat hun in je verbeelding naakt zijn.

Die 2 houden Noize-Suppressor vast en die ene hangt eronder.
Echt zo'n shit-eat action scene

en dan zie je outblast erbij staan van... Ghalloo... psychiator? we hebben een 5-32'tje hier



denk dat jij een psychiater nodig hebt xD

ont: nederlanders willen dit keer een echte italiaanse pizza
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz post eens een nieuwe! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:34 
 

Awh, ik had een leuke man!@
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als hij zijn PM leest moet het goed komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff fototje zoeken hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:57 
 

Rutger: Ik sta hierbij Headhunterz, de maker van de track: haatmeneer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Geen style
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bas neemt "geen stijl" wel heel letterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rutger's makin your sorry ass goin fuckin' insane!

p.s. waarom heeft die Bas tegenwoordig altijd een hoedje op :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:21 
 

Omdat het anders te koud is op z'n kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"dit is niet mijn hoedje vriend"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
"dit is niet mijn hoedje vriend"

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:32 
 

Kevin-Raw schreef:
"dit is niet mijn hoedje vriend"

Maar dat is wel zijn hoedje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rutger: Wat vindt jij van de spamdag
Bas: "Zet zijn hoed af" Dit is nou mijn dag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:51 
 

Rutger: Dus u bent de maker van de befaamde "Gravel - The Next Level"-mix die morgen gereleased wordt op Fusion Records?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Rutger: Dus u bent de maker van de befaamde "Gravel - The Next Level"-mix die morgen gereleased wordt op Fusion Records?

:lol: :worship: hier kan ik nie over heen
ik pas :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bas : i want to be made!
Rutger : hier is je coach : headhunterz
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 203  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic