Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 203  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 01:14 
 
Hardtraxx Veteran

Effe die pot volblaffen met Bud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 01:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

B-Front & Luc Laten zien hoe bud bier gemaakt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luc, Bob en nog 252 mannen dragen maar al te graag hun steentje bij aan nieuw wereldrecord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

even glaasje bijvullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Luc & Bob doen inspiratie op voor een nieuwe collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
even glaasje bijvullen

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Luc doet zijn naam de Pitcher geen eer aan, en doet de hele avond over 1 doodgeslagen biertje."
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bob heeft niet in de gaten dat hij haarverf drinkt ipv bier, Luc heeft het al lang gezien en kan er smakelijk om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze maken mij de pis niet lauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:28 
 

Rex de drugshond wordt uitgelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

''Kijk dit heb ik net over zijn haren gegooit!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Effe die pot volblaffen met Bud.


Haha goed gevonden.

Plaats maar een nieuwe :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

3 dagen dood

Tijd voor een nieuwe, moet wel in leven blijven.

Afbeelding

er staat er bij wie het zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer belt met Converse voor kaartje Reverze
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze bakken er niks van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Kijk, die gooien we zo de oven in.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:13 
 

Wk 2012:
Holland 4 - 1 Italië
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:14 
 

Noize Suppressor: "Die Headhunterz is zo'n grote pannekoek!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Wk 2012:
Holland 4 - 1 Italië

Faal.
EK 2012. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Noize Suppressor: "Die Headhunterz is zo'n grote pannekoek!"


lol
Oxbow schreef:
Max Enforcer belt met Converse voor kaartje Reverze


hahaha goed gevonden

keep going

Zelf eentje die niet meetelt :

Bart van endymion komt uit de kast, bewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bear force one nu ook op q feesten te booken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
bear force one nu ook op q feesten te booken



:worship: MASTER!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:03 
 

ok, ff je verbeelding laten spreken.... laat hun in je verbeelding naakt zijn.

Die 2 houden Noize-Suppressor vast en die ene hangt eronder.
Echt zo'n shit-eat action scene

en dan zie je outblast erbij staan van... Ghalloo... psychiator? we hebben een 5-32'tje hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
ok, ff je verbeelding laten spreken.... laat hun in je verbeelding naakt zijn.

Die 2 houden Noize-Suppressor vast en die ene hangt eronder.
Echt zo'n shit-eat action scene

en dan zie je outblast erbij staan van... Ghalloo... psychiator? we hebben een 5-32'tje hier

EA staat te bellen met zn schoen hoor. :P Niet Outblast. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:32 
 

Ik ben niet into hardcore, vind alleen Art of Fighters, Drokz, Noize Suppressor en DaY-már goed en altijd lekker..
en verder boeit het me niet
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 203  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic