Hahah... tsjaa xDHard Twins wrote:robkuh1990 wrote:Rutger: Dus u bent de maker van de befaamde "Gravel - The Next Level"-mix die morgen gereleased wordt op Fusion Records?![]()
hier kan ik nie over heen
ik pas
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Haha, voor mij de beste!Pommer wrote:Bas neemt "geen stijl" wel heel letterlijk
Winnaar.
-
C
Partyraiser in zijn jongere jaren, toen hij nog geen lenzen had
Partyraiser in zijn jongere jaren, toen hij net ging draaien dacht hij dat die muziek uit zijn pioneer kwam
Partyraiser in zijn jongere jaren, toen hij net ging draaien dacht hij dat die muziek uit zijn pioneer kwam
''Nicklas Bendtner wordt toch niet geschikt bevonden als voetballer, maar als DJ snapt hij het ook nog niet helemaal.''

Haha, met een beetje fantasie kom je ver.

Haha, met een beetje fantasie kom je ver.
partyraiser de pioneer fluisteraar. misschien gaan ze mixjes dan wel goed
-
E
partyraiser snuift laatste restjes op.
Met de hand ging dat mixen nooit zo lekker, dan maar wat anders proberen dacht partyraiser
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Partyraiser:
"Ik zei het je! Ik heb altijd wel een neusje gehad voor dit vak!"
"Ik zei het je! Ik heb altijd wel een neusje gehad voor dit vak!"
''Dat ruikt naar gravel, The next level''
Last edited by Oxbow on 18 Feb 2011 15:41, edited 1 time in total.
''Partyraiser veranderd artiestennaam in Nosecontrollers.''
Partyraiser geeft een hele nieuwe dimensie aan scratching your nose.
Partyraiser houd zo erg van zijn vak dat hij de Pioneer voor alles gebruikt maar als spiegel gebruiken blijft lastig.
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht
"Partyraiser heeft geen spiegeltje bij de hand, dus dan maar lijntje op de Pioneer maken."
Waren veel leuke, was blijkbaar een goeie foto haha, maar hier moest ik toch het meest om lachen
:
katamaran wrote:''Nicklas Bendtner wordt toch niet geschikt bevonden als voetballer, maar als DJ snapt hij het ook nog niet helemaal.''
duurt langkatamaran wrote:![]()
Ga een nieuwe zoeken!