Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 17:40 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Mooie race idd, meevaller met de eerste pitstop en daarna volle bak spanning tot het einde :D

Zijn er trouwens mensen die ook Indycar volgen? Keek het vorig jaar al regelmatig, maar probeer nu elke race wel te kijken (mits op Ziggo open kanaal op een normaal tijdstip). Moet zeggen dat er gemiddeld gezien veel meer gebeurd en ingehaald wordt dan bij de F1, erg leuk/spannend om te kijken altijd, zo ook gister weer. En natuurlijk ook een Nederlander die vooraan mee doet.

Vind zelf Patricio O'Ward wel een baasje, vooral vorige race toen ie van P5 naar P1 reed in de paar laatste rondes.

Indy af en toe. Probeer wel nascar live te volgen, maar net als gister rijden ze om 0200 snachts ofzo nog en dat lukt me dan niet elke zondag vol te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 20:33 

Hardtraxx Veteran

Qua overige race klasses kan ik toch zeker de MotoGP aanraden. Enorm vermakelijk om te zien met een stuk meer gevechten op de baan dan je bij de vierwielers ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 09:41 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Qua overige race klasses kan ik toch zeker de MotoGP aanraden. Enorm vermakelijk om te zien met een stuk meer gevechten op de baan dan je bij de vierwielers ziet.

Volg ik ook wel semi, maar helaas is het vaak tegelijk met F1 dus dan gaat dat wel voor. Qua actie op de baan heb je zeker een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:58 

Hardtraxx Veteran

Nee joh, MotoGP wordt juist altijd afgestemd op F1. Dan gooien ze de GP om 14:00, en doen ze de Moto2 erna bijvoorbeeld,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 19:12 

Bierkoning

Ja maar ik wil de voor - en nabeschouwing van F1 ook graag zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 21:58 

Hardtraxx Veteran

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/87406/ ... zamer.html

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:12 

Hardtraxx Veteran

Wtf... alsof dit ooit een probleem was. Als een team hun pitstop verneuken is het hun eigen schuld. Een unsafe release (in dit geval banden die er niet goed op staan) is echt noooooit een gevaar voor de veiligheid van de rijdende coureurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:21 

Hardtraxx Veteran

Red bull is de enige die over het algemeen onder de 2.0 zit. Echter bij Red bull nog nooit gebeurt. Dit is gewoon Red Bull pesten omdat ze het beter doen dan Mercedes

Laat weer zien dat Mercedes een grotere vinger in de pap heeft bij FIA.

Maar Mercedes mag wel het hele seizoen doorrijden met het andere stuur systeem. Hamiltom mag achteruit de baan weer op terug komen.
Mag hele race buiten de track limits rijden. Nog steeds met een voorvleugel rijden die flink flexed..etc etc

Persoonlijk vind ik dat als het wiel niet vast zit je het team moet straffen. Die doen tenslotte de controle of alles OK is voordat je weg mag rijden. Nu straf je alle teams voor iets wat recent door 1 team is gebeurd en raak je de gene die lekker gaat.

RB hesft een ijzersterk team maar verliezen hierdoor dus de snelste pit tijd wat de kans op winnen beïnvloed

Ik ben voor harder straffen als het fout gaat maar nu naaien ze alleen RB. Bijna geen elke team zit onder de 2.0. Op een enkele keer na bij MClaren. Voor de rest alleen RB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 08:07 

Hardtraxx Elite

WEE-WEE-WEE.hoeverneukjedesport.EN-EL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 08:42 

Kraak... Piep...

Laten we het bandopwarm systeem ook niet vergeten.

Mercedes is gewoon zuur omdat ze onder druk staan, eveneens dat RB twee mechanics van ze heeft overgenomen. Niet dat RB heilig is, maar dit is wel echt enorm overduidelijk. Ze willen gewoon totale dominantie en doen alles er aan om dat te houden, net als in 1939.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 09:46 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Laten we het bandopwarm systeem ook niet vergeten.

Mercedes is gewoon zuur omdat ze onder druk staan, eveneens dat RB twee mechanics van ze heeft overgenomen. Niet dat RB heilig is, maar dit is wel echt enorm overduidelijk. Ze willen gewoon totale dominantie en doen alles er aan om dat te houden, net als in 1939.

:lol: :lol: :lol:

Opzich vind ik het geen probleem dat ze er alles aan doen, daar heeft Horner ook een flink handje van. Maar dat FIA erin meegaat vind ik belachelijk. Kan het me ook haast niet voorstellen dat ze het doen om Mercedes te paaien, de fans hebben nu eindelijk een spannende seizoen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 18:53 

Hardtraxx Veteran

't is wat Horner zegt, als je een wiel niet goed vast zet moet je je auto terugtrekken, dus zij zorgen er echt wel voor dat dat wiel goed vast zit.

En ja, als er nou veel incidenten waren snap ik 't wel maar 't enige team dat loopt te kutten met wielen vastzetten is Haas (en Mercedes met loskrijgen).

Ik begin Mercedes steeds minder sympathiek te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 16:40 

Hardtraxx Elite

Volgende week zelfde podium gok ik zo... Of Pérez moet toch iets meer geluk hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 21:37 

Hardtraxx Veteran

Niet 'n hele interessante race verder.
Wel enorm zuur voor Russell, die had P7 wel kunnen halen denk ik. Was 'm gegund geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 16:17 

Hardtraxx Elite

Holy fuck.. Welke maat staat er op Max?
En Russel P9 in de quali lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 16:29 

Hardtraxx Veteran

Lando en russell :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 17:54 

Bierkoning

ULTIMO schreef:
Lando en russell :worship:

Heel vet idd, Russell ook nog eens op de gele band. Hoop dat ie morgen wat punten kan pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 01:17 

Hardtraxx Elite

Lando en Russell inderdaad :worship: Met de nadruk op Russell.

Tijdperk Mercedes ten einde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 12:14 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Tijdperk Mercedes ten einde?

Lijkt het bijna wel op, nu is ze onderdruk staan :P Tijdens GP van Groot-Brittannië brengen ze updates mee. Ben benieuwd wat die gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 17:15 

Hardtraxx Elite

Als je door een klant team een oorwassing krijgt in quali en in de race bijna P2 inlevert aan Norris, ja.. Ten einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 23:00 

Hardtraxx Veteran

Het is het seizoen waar je al jaren op wacht, maar aan de andere kant ben ik een beetje bang dat hierdoor de hele spanning eruit gaat als Verstappen iedere race zo dominant weg rijdt :P.

Daarmee goed dat volgend jaar de regels veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 09:49 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, ik zie liever gevechten zoals GP Frankrijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 10:51 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Het is het seizoen waar je al jaren op wacht, maar aan de andere kant ben ik een beetje bang dat hierdoor de hele spanning eruit gaat als Verstappen iedere race zo dominant weg rijdt :P.

Daarmee goed dat volgend jaar de regels veranderen.

Denk dat je hier altijd wel tegen aan loopt zeker als je kijkt naar welke teams en de hoeveelheid budget zij hebben voor ontwikkelen van hun auto. Het is juist de verandering dat het spannend maakt en de verschuivingen in coureurs die de auto rijden.

Nu word het (misschien) Red Bull, daarvoor was het Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLaren etc.
Allemaal namen die een lange tijd aan de top hebben gestaan.

Maarja, hoe pak je het aan dat elk team een gelijk voordeel heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 11:16 

Hardtraxx Elite

Gaat dat straks niet wat worden als die 2 nieuwe motor leveranciers intrede doen.
Voorwaarde was wel: V5 ipv V6, want anders te veel voorsprong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 11:23 

Hardtraxx Veteran

Samenvatting van de race: enorm genoten van de dominantie van Max, geïrriteerd aan hoe Perez als een soort jonge wilde courreur reed zonder ervaring en nog meer geïrriteerd aan Olav Mol die fout op fout maakt.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic