Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 16:24 

Hardtraxx Veteran

Wat een crash joh. Ik probeer het zonder oranje bril te bekijken maar die bocht kan je niet met zijn tweeën halen, zeker niet op die snelheid aan de binnenkant. Dan schiet je hoe dan ook over de curve, ook al was er ruimte.

Dat heeft de training wel laten zien toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nooit anti-Hamilton geweest, maar nu krijgt mijn respect voor hem wel een serieuze knauw.
Niet omdat de crash gebeurt, want dat gaat niet expres.

Maar na afloop uitgebreid juichen, dat toneelspel van hem (wat altijd al zum kotsen is maar in Engeland altijd extra dik wordt aangezet) en als kers op de taart Max nog even de schuld geven van de crash??

I can't :lol:

Overigens heel team Mercedes. Ik hoop dat zij een heel zwaar weekend Zandvoort gaan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 19:12 

Hardtraxx Elite

deze radio :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 19:15 

Hardtraxx Elite

Ik kijk wel met oranje bril en vond het in eerste instantie lastig om te beoordelen wie schuld had bij de crash. Maar de analyse van Doornbos maakt dat wel duidelijk.

Verder een walgelijke vertoning van Mercedes en Hamilton. Je concurrent het ziekenhuis in rijden, Bottas de witte slaaf gaat netjes aan de kant, Ferrari komt uiteindelijk toch net wat snelheid tekort. En dan zo uitbundig je overwinning vieren "incredible drive" "what a great race"

Wel lekker dat Red Bull dat ene puntje even wegsnoept ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 19:20 

Hardtraxx Elite

Die boordradio van Max, blij dat ze die niet hebben uitgezonden op TV :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 19:46 

Hardtraxx Veteran

BBC die het een ' famous win' noemt :lol: die Engelse zijn echt een grote grap.
Smerige hoe Hamilton ook nog even een victory lap doet.

Afbeelding

Geen idee hoe hij zich volpraat dat hij Max voorbij was.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 20:25 

Hardtraxx Veteran

die vieze Hamilton haalt toch het bloed onder je nagel vandaan.

Max is gelukkig niet het type dat zich laat gek maken.
Wel bizar dat er geen strafpunten worden toegekend. Zi'n incident is letterlijk bepalend voor het kampioenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 20:31 

Hardtraxx Elite

Die misselijke vent komt er nog wel achter straks in Zandvoort, als het voltallige publiek begint te boeroepen xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 20:42 

Hardtraxx Veteran

Het is duidelijk dat het Lewis zijn fout is, maar de haat op Lewis is natuurlijk volledig met een oranje bril gezien momenteel :P Logisch natuurlijk. Vind het ook smakeloos, maar ben net zo goed biased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 21:31 

Hardtraxx Veteran

Als je dit soort beelden ziet mag het toch bijna een wonder heeten dat je ongedeerd uit die auto komt.

Heb helemaal niks tegen Lewis en als hij wint na een mooi gevecht met Max kan ik daar ook gewoon van genieten, maar vandaag heeft hij toch wel een heel slechte beurt gemaakt. Een ongeluk kan gebeuren, maar hoe die die overwinning staat te vieren na afloop en dan ook je handen nog zo wassen in onschuld. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 21:35 

Hardtraxx Veteran

We moeten niet vergeten dat in Lewis zijn optiek hij echt niks fout heeft gedaan. Max had net zo hard gevierd als hij bij een ongeluk was betrokken, als iemand altijd koppig is en schuld niet op zich neemt is het Max. Vooral in zijn jongere jaren was het echt een zak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 21:46 

Hardtraxx Elite

Sore loser Hamilton.

Alles voor die 8e en eeuwige roem he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 21:49 

Hardtraxx Veteran

Sorry, vind ik bullshit.

1) Deed tegen Leclerc precies hetgeen wat hij eigenlijk tegen Max diende te doen in Copse.
2) Geen enkel weerwoord op de boardradio toen de straf bekend werd gemaakt.

Hij wist dondersgoed dat hij fout zat, en zijn optreden vandaag was daarom misselijkmakend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 21:52 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
We moeten niet vergeten dat in Lewis zijn optiek hij echt niks fout heeft gedaan. Max had net zo hard gevierd als hij bij een ongeluk was betrokken, als iemand altijd koppig is en schuld niet op zich neemt is het Max. Vooral in zijn jongere jaren was het echt een zak :P

Kom op, hij zit overduidelijk fout en had een leven kunnen kosten.

Ik zie dat mijn afbeeldingen niet werken dus dan maar een link.
Afbeelding
Afbeelding

Hoe kan je dan als Hamilton zijnde niet de verantwoordelijkheid nemen dat je fout zat en blij bent dat het niet uit de hand is gelopen. Geeft al een compleet ander beeld als je wint en even je victory dans wilt maken.

Maar nee, hij grijpt meteen naar de vlag, hyped de Engelse, doet helemaal trots en blikt niet terug op wat er is gebeurt.

Het is prima dat hij wint want hij heeft goed gereden na de herstart maar het is even op de manier hoe hij er mee omgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 22:03 

Hardtraxx Veteran

Je hoeft mij niet te overtuigen haha. Maar het is echt bijna altijd zo dat beide kanten zichzelf verdedigen, Max heeft dat ook altijd gedaan als hij fout zat. Alleen was hij nooit in een crash betrokken waarbij hij zijn directe tegenstander voor de kampioenschap eraf tikt.

Firetrap schreef:
Sorry, vind ik bullshit.

1) Deed tegen Leclerc precies hetgeen wat hij eigenlijk tegen Max diende te doen in Copse.
2) Geen enkel weerwoord op de boardradio toen de straf bekend werd gemaakt.

Hij wist dondersgoed dat hij fout zat, en zijn optreden vandaag was daarom misselijkmakend.

Echter bij Leclerc remde hij wel af. En hij heeft zat weerwoord gehad. Zijn team ook. Maar hij weet dat 10 seconde niks is, dus waarom moeilijk doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 22:49 

Hardtraxx Veteran

Of Lewis echt fout zat vind ik lastig in te schatten met mijn F1 kennis, maar ik heb wel dondersgoed door dat tussen deze 2 de grens heel erg wordt opgezocht als ze zo tegenover elkaar staan. Als Hamilton er in de eerste lap niet voorbij was gereden was het waarschijnlijk weer een walk in the park geweest voor Max, dus vanuit die optiek denk ik dat Hamilton te veel risico heeft willen nemen om dat voor te zijn.

Ben ook altijd een stuk neutraler geweest richting Hamilton maar inderdaad was zijn reactie echt niet chill. Ook gewoon even je titelconcurrent van de baan af tikken en daarna gewoon 25 punten opstrijken. Moet niet kunnen. Hamilton heeft 7 wereldtitels op zijn naam staan omdat de techniek van mercedes en zijn rijstijl elkaar aanvulden, maar je merkt dat nu hij opeens aan de bak moet wat op z'n teentjes getrapt is. Wel mooi dat Red Bull met Perez nog even een middelvinger op stak door de fastest lap te pakken.

Het internet staat wel in brand over dit, dus ben benieuwd hoe het nog ontwikkeld de komende dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 23:07 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:

Bullshit. Max is niet zo sneu, dat heeft hij ook nooit en nimmer vertoond. Hij is een harde racer, maar als hij een fout maakte (bijvoorbeeld wat hij veel deed in het seizoen 2017/2018) zei hij altijd eerlijk dat hij hard racete en als hij wordt afgefloten dat dan ook waarschijnlijk terecht is. Hij heeft verder ook nimmer zo'n gevaarlijke crash veroorzaakt en nooit een titelkandidaat van de baan geramd in een beslissend gevecht. Hamilton wel, niet eens de eerste keer.

Lewis knalt hem er niet opzettelijk af. Maar je gaat in Copse, een van de snelste bochten (top 3) in de hele Formule 1 kalender, veel te laat op de rem en veel te wijd van de kerbs (mede door onderstuur) op een plek waar hij er sowieso nooit langs kon. Je gaat daar 250, welke mongool drukt zijn voorband dan tussen die ander zijn achterband. Naast dat hij er ook nog niet voorbij was, hij had het later makkelijk weer kunnen proberen. Dit is 1000% zijn schuld en een extreem domme fout.

Mensen roepen dat Max ruimte had kunnen maken is onzin, Max zat precies goed daar en iedereen racet precies zo, waarom zou Max dan ineens ruimte moeten gaan maken voor hare majesteit Hamilton? Max lag voor, en had zelfs redelijk ruimte gemaakt omdat hij zag dat Hamilton aan zijn binnen-achterkant zat (je zag hem in die spiegels kijken en het stuur naar links draaien in de replay) dus wat heeft hij te eisen aan ruimte daar, als Max de complete racelijn had gepakt dan lagen ze beiden in de muur en dan was het een racing incident. Dit is gewoon iets wat amateurs zouden doen, niet 7 voudig wereldkampioenen.

Dit omdat het te gevaarlijk is, natuurlijk doet hij het dan nog eens bij Leclerc, die wel beter weet en dus wijd gaat (zei hij zelf). En dat je dan zo reageert, dat is echt not done. Hij heeft weer eens zijn ware kleuren getoond met deze reactie. Als hij fout toegaf, prima, maar als dit echt in zijn ogen terecht was, dan heeft hij hem echt met opzet zo in gevaar gebracht en van de baan afgedrukt, en doe niet alsof Hamilton heilig is want hij heeft tonnen aan vieze trucjes uitgevoerd bij bijvoorbeeld Vettel en Rosberg.

Klinkt dat sportief? Je tegenstanders in een situatie zetten waar het zware schade of plek opgeven is? Want hoe zo'n harde racer het ook is, zo'n persoon was een Senna (zijn idool) ook. Maar zelf hij zou hem er niet op die snelheden en zeker niet in Copse zo tussen gooien.

Max is het echt toonbeeld van volwassenheid dit jaar, laat zich niet gek maken, en heeft uitgesproken en getoond enorm veel respect voor Lewis te hebben. Hij racet hard, maar fair, en dat deed Lewis voor lange tijd ook. Ik zie Max graag winnen, maar ben absoluut geen grote Red Bull of Max fan (meer McClaren en Russel en Norris). Maar dit is echt mijlenver boven wat Max ooit zou doen. 3 a 4 jaar terug wellicht, nu absoluut niet meer.

Lewis speelt al steeds meer die mindgames in dit seizoen, en die hebben geen effect op Max. Daar is hij te nuchter voor. Dat werkte bij Vettel waardoor hij zijn kalmte verloor maar niet bij Max en destijds ook niet compleet bij Rosberg.

Lewis heeft hier laten zien wat er echt achter hem zit als hij niet kan winnen, en Mercedes eveneens. Die kerel wordt echt een slechte zure verliezer zodra hij niet kan winnen. Dit zag je bij Rosberg ook en ook in de tijden dat Vettel begon met voorop rijden in de respectievelijke seizoenen. In die tijden dat hij er niks van kon maken was hij ook een enorme eikel richting de pers. Ik heb altijd wel respect voor Hamilton en zijn prestaties gehad maar dat vervalt hier echt.

Dit kan zo in het rijtje met smerige acties net als Schumacher ook heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 23:28 

Hardtraxx Veteran

Vooral dat toneelstuk op het einde. Alsof ie heel de wedstrijd ontzettend hard heeft geknokt, terwijl zijn enige echte geduchte tegenstander er notabene door hemzelf is afgereden.

Misselijke vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 23:38 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:

Bullshit. Max is niet zo sneu, dat heeft hij ook nooit en nimmer vertoond. Hij is een harde racer, maar als hij een fout maakte (bijvoorbeeld wat hij veel deed in het seizoen) zei hij altijd eerlijk dat hij hard racete en als hij wordt afgefloten dat dan ook waarschijnlijk terecht is. Hij heeft verder ook nimmer zo'n gevaarlijke crash veroorzaakt.

Max is het echt toonbeeld van volwassenheid dit jaar, laat zich niet gek maken, en heeft uitgesproken en getoond enorm veel respect voor Lewis te hebben. Hij racet hard, maar fair, en dat deed Lewis voor lange tijd ook. Ik zie Max graag winnen, maar ben absoluut geen grote Red Bull of Max fan (meer Russel en Norris).

Lewis speelt al steeds meer die mindgames in dit seizoen, en die hebben geen effect op Max. Daar is hij te nuchter voor. Dat werkte bij Vettel waardoor hij zijn kalmte verloor maar niet bij Max en destijds ook niet compleet bij Rosberg.

Lewis heeft hier laten zien wat er echt achter hem zit als hij niet kan winnen, en Mercedes eveneens. Die kerel wordt echt een slechte zure verliezer zodra hij niet kan winnen. Dit zag je bij Rosberg ook en ook in de tijden dat Vettel begon met voorop rijden in de respectievelijke seizoenen. In die tijden dat hij er niks van kon maken was hij ook een enorme eikel richting de pers. Ik heb altijd wel respect voor Hamilton en zijn prestaties gehad maar dat vervalt hier echt.

Dit kan zo in het rijtje met smerige acties net als Schumacher ook heeft gedaan.

Max is dit jaar inderdaad erg volwassen, absoluut mee eens. Ik ben erg onder de indruk van hoe hij is gegroeid en hoe hij met kampioens druk om gaat. Maar Max heeft in het verleden zich van slechtere kanten laten zien dan wat Lewis vandaag heeft gedaan. Max is het echt zo vaak oneens geweest met zijn penaltys dus het dikgedrukte klopt niet. Als Max Lewis eraf had gereden in Zandvoort en vervolgens had gewonnen, denk ik echt niet dat hij bescheiden was geweest. Maar daar mogen we in mening over verschillen. We zullen het nooit weten.

Ik denk dat het bij Lewis gewoon zijn fake persoonlijkheid is dat bloed onder de nagels van mensen vandaan haalt. Hij komt altijd zo fake over en met zijn rare quasi inspirerende speeches als hij wint. Dus dat snap ik wel als het mensen dwars zit. Vind hem helemaal geen fijne persoonlijkheid hebben.

Verder, letterlijk ieder team vies gaat spelen als ze verliezen. Red Bull is daar echt een meester in, al helemaal met Helmut Marko. Heb soms het gevoel dat mensen totaal zijn vergeten hoe dominante teams voor de merc tijdperk zich gedroegen, of mensen hebben gewoon niet gekeken destijds. Want echt ieder team haalt het onderste uit de kan als het gaat om kampioen worden.

Vind het trouwens ontzettend meevallen wat voor zure verliezer Lewis wordt. Ja die ene keer in Monaco was hij heel onbeschoft naar zijn team toe in een interview, maar daar zei hij vrij snel sorry voor. Ja, hij speelt mind games, maar dat vind ik verder onschuldig. Daarnaast is hij gewoon altijd (en ook dit jaar) super supportive. Zoals toen hij Lando een complimentje gaf via de boardradio, hoe hij Russel altijd steunt als hij weer eens pech heeft, altijd netjes Max feliciteren en aangeven hoe sterk hij raced. Hij is een ontzettend toffe kerel naar rookies toe. De mooie momenten kunnen zo makkelijk overschaduwd worden door een incident als vandaag. Want vandaag komt hij gewoon lelijk uit de verf, daar kunnen we niet omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2021 23:42 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Maar Max heeft in het verleden zich van slechtere kanten laten zien dan wat Lewis vandaag heeft gedaan. Max is het echt zo vaak oneens geweest met zijn penaltys dus het dikgedrukte klopt niet.

Max is/was nog jong. Veel rookies maken/maakten fouten die hij ook maakte. Lewis is een van de meest ervaren coureurs op de grid. Die moet echt wel weten dat je zulke manoeuvres niet kan uithalen in die bocht. En helemaal niet dat je daarna zo uitbundig feest moet gaan vieren terwijl je directe concurrent in het ziekenhuis ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 00:17 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
makrooy schreef:

Bullshit. Max is niet zo sneu, dat heeft hij ook nooit en nimmer vertoond. Hij is een harde racer, maar als hij een fout maakte (bijvoorbeeld wat hij veel deed in het seizoen) zei hij altijd eerlijk dat hij hard racete en als hij wordt afgefloten dat dan ook waarschijnlijk terecht is. Hij heeft verder ook nimmer zo'n gevaarlijke crash veroorzaakt.

Max is het echt toonbeeld van volwassenheid dit jaar, laat zich niet gek maken, en heeft uitgesproken en getoond enorm veel respect voor Lewis te hebben. Hij racet hard, maar fair, en dat deed Lewis voor lange tijd ook. Ik zie Max graag winnen, maar ben absoluut geen grote Red Bull of Max fan (meer Russel en Norris).

Max is dit jaar inderdaad erg volwassen, absoluut mee eens. Ik ben erg onder de indruk van hoe hij is gegroeid en hoe hij met kampioens druk om gaat. Maar Max heeft in het verleden zich van slechtere kanten laten zien dan wat Lewis vandaag heeft gedaan. Max is het echt zo vaak oneens geweest met zijn penaltys dus het dikgedrukte klopt niet. Als Max Lewis eraf had gereden in Zandvoort en vervolgens had gewonnen, denk ik echt niet dat hij bescheiden was geweest. Maar daar mogen we in mening over verschillen. We zullen het nooit weten.

Ik denk dat het bij Lewis gewoon zijn fake persoonlijkheid is dat bloed onder de nagels van mensen vandaan haalt. Hij komt altijd zo fake over en met zijn rare quasi inspirerende speeches als hij wint. Dus dat snap ik wel als het mensen dwars zit. Vind hem helemaal geen fijne persoonlijkheid hebben.

Verder, letterlijk ieder team vies gaat spelen als ze verliezen. Red Bull is daar echt een meester in, al helemaal met Helmut Marko. Heb soms het gevoel dat mensen totaal zijn vergeten hoe dominante teams voor de merc tijdperk zich gedroegen, of mensen hebben gewoon niet gekeken destijds. Want echt ieder team haalt het onderste uit de kan als het gaat om kampioen worden.

Vind het trouwens ontzettend meevallen wat voor zure verliezer Lewis wordt. Ja die ene keer in Monaco was hij heel onbeschoft naar zijn team toe in een interview, maar daar zei hij vrij snel sorry voor. Ja, hij speelt mind games, maar dat vind ik verder onschuldig. Daarnaast is hij gewoon altijd (en ook dit jaar) super supportive. Zoals toen hij Lando een complimentje gaf via de boardradio, hoe hij Russel altijd steunt als hij weer eens pech heeft, altijd netjes Max feliciteren en aangeven hoe sterk hij raced. Hij is een ontzettend toffe kerel naar rookies toe. De mooie momenten kunnen zo makkelijk overschaduwd worden door een incident als vandaag. Want vandaag komt hij gewoon lelijk uit de verf, daar kunnen we niet omheen.

Dus je bent het er wel mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 08:22 

Hardtraxx Veteran

hamilton is gewoon een vieze gore pisvlek en gisteren was gewoon bewijs daarvan. Hypocriete lul. Ik hoop dat max/checo hem vol van de baan yeeten. Het liefste op Zandvoort ofzo. Opflikkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 08:36 

Hardtraxx Veteran

Haha jawel, ik vond het ook niet heel netjes overkomen. Maar vond het ook weer niet zo erg als de rest, vandaar me reactie. Het is en blijft racen en ja dan gebeuren race incidenten. Vind niet dat ie niet het recht had om te vieren. Al helemaal in zijn thuisland. De manier waarop is alleen altijd zo cringey bij hem.

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:
Maar Max heeft in het verleden zich van slechtere kanten laten zien dan wat Lewis vandaag heeft gedaan. Max is het echt zo vaak oneens geweest met zijn penaltys dus het dikgedrukte klopt niet.

Max is/was nog jong. Veel rookies maken/maakten fouten die hij ook maakte. Lewis is een van de meest ervaren coureurs op de grid. Die moet echt wel weten dat je zulke manoeuvres niet kan uithalen in die bocht. En helemaal niet dat je daarna zo uitbundig feest moet gaan vieren terwijl je directe concurrent in het ziekenhuis ligt.

Sluit hier meteen mooi op aan, hij wist niet dat Max in het ziekenhuis lag. Enige wat hij tijdens de race hoorde is dat Max uit de auto is gestapt en oke is. Was Max niet naar het ziekenhuis voor alleen wat check ups anyways? Maar goed je maakt verder wel een punt ja
Maar dan nog, deze fouten zullen coureurs altijd blijven maken. Ze worden alleen minder naarmate je meer ervaring hebt. En je kan absoluut zulke manoeuvres in die bocht maken, hij heeft Norris en Leclerc daar gepakt zoals het wel hoort. Norris met overspeed en bij leclerc remde hij wel netjes eerder af. Het is racen, Bottas wordt een pussy genoemd voor zijn safe rijstijl, maar als Lewis risico neemt en hij schat het verkeerd in is hij de klootzak.

Ik merk dat ik erg Lewis aan het verdedigen ben. Dus even voor de duidelijkheid, ik vind absoluut dat hij een grote fout heeft gemaakt door niet af te remmen. Ik was ontzettend gefrustreerd en hoop net zo goed als de rest dat hij de volgende race eraf wordt getikt. Ik ben het alleen niet met alles eens wat er wordt gezegd over hem en het incident :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 08:36 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:

Iedereen is het inderdaad oneens met zijn penalty's eerst. Dat is net als bij voetbal simpelweg dat schreeuwen om de FIA te bespelen. Dat doet elke coureur. Max weet zelf ook dat hij er toen vaak naast zat (heeft hij toegegeven). Maar zoals is gezegd, hij was een rookie die binnen 2 a 3 jaar al de eerste courreur was bij het 2e beste team. Zoals ik al zei, als het rookies waren die dit deden, dan kon je het beter plaatsen.

Maar Max heeft nooit iemand met 260 kmpu van de baan gejaagd bij een van de snelste bochten ter wereld, helemaal niet iemand die in contentie voor winst of zelfs het kampioenschap was. Dat doen zelfs rookies amper tot niet omdat ze ook wel eens op Silverstone hebben geraced. Sinds 2018 Baku met Ricciardo heeft hij maar "2!" 1 op 1 collissions gehad met een andere courreur waarbij ze uit de race waren. Waarvan een dus Gasly was die tegen hem in knalde op Mugello en de andere is dus Hamilton die tegen hem aan knalde. Hoe in godsnaam ga je dus Max zijn snelle rookie seizoen relativeren met iemand die al 14 jaar in F1 zit?

Weet je wie wel dat soort incidents meermaals heeft veroorzaakt in de laaste twee jaar? Hamilton, precies de zelfde, tegen Albon. Ook een tik tegen het achterwiel met de voorwiel wanneer hij aan de verliezende hand is ;). Maar hij is verder heel vriendelijk naar rookies natuurlijk.

makrooy schreef:

Zijn persoonlijkheid interesseert me niet, zolang hij maar fair is op het circuit. Hij heeft altijd van die 13/12 mediatraining speeches, dus zo interessant is zijn persoonlijkheid ook niet. Dat hij nep is dat ziet iedereen met een beetje inzicht.

Citaat:

Helmut is gewoon een zak lucht. Niemand die hem en zijn uitspraken serieus nemen, zelfs Red Bull zijn eigen coureurs niet, dat zie je wel aan de reacties van een Max, Perez of Ricciardo als het over hem gaat. Red Bull is trouwens bij zijn laatste dominantie niet heel vies geweest (2009-2014). Ze zijn wel betrokken geweest bij het aankaarten van mogelijke overtredingen (denk het cambersysteem in de bochten van Merc, de Merc kopie en de sjoemelmotor van Ferrari). Dat cambersysteem vond ik wel wat overdreven, maar meer teams klaagde. Daarnaast hield Mercedes de hand boven Racing Point bij die overduidelijke kopie en had Red Bull schijnbaar gewoon gelijk over de Ferrari motor. Dus hoe vies is dat ten opzichte van mensen hun leven in gevaar brengen en jezelf van alle onschuld betichten.

makrooy schreef:

Dan heb je eveneens niet naar alle voorgaande seizoenen gekeken. Toon even waar hij Russel steunt, want dat is complete onzin. Dat complimentje is leeg want dat is alleen omdat hij geen last van hem heeft, als je echt denkt dat dat oprecht is ken je Hamilton niet. Tuurlijk helpt hij rookies want hij heeft geen last van ze. Dat is het hele punt, hij is vriendelijk tot je zijn wk in gevaar brengt. Eveneens werd het Max feliciteren steeds minder naar mate hij meer voor ging staan. Je hebt geen zure Hamilton gezien sinds het seizoen Rosberg en begin 2018 met Vettel omdat hij het buiten die tijden simpelweg niet moeilijk had. Om maar even een paar op te noemen:

01. Hamilton kon het nooit hebben dat Rosberg beter was en heeft voor de crash (die toen wel Rosberg zijn schuld was) al meermaals het team tegen Rosberg en zijn Engineers opgezet waardoor er een tweedeling in de garage kwam en de hele Silver Wars is ontstaan. Hij heeft meermaals concurrenten voorgelaten en Rosberg tegengehouden in de race om zelf meer punten te krijgen. Hij heeft twee keer een crash uitgelokt met Rosberg op soortgelijke manieren en heeft zelf die hele vriendschap vernaggelt omdat hij het niet kan hebben als hij niet wint.

En ondanks wat Netflix je graag doet geloven over Ricciardo en Max, die twee zijn beste vrienden en op de baan was de rivaliteit er. Naast de baan, behalve Baku, nooit.

02. Hamilton heeft een hekel gehad aan het feit dat Russel in zijn auto zat toen hij corona had. Hij heeft hem nooit succes gewenst, hij steunde hem niet toen het mis ging, hij gunde hem niks en hij wou helemaal niet dat hij in die auto ging (hij wou dat Vandoorne ging). Hij is gewoon 2 weken pleiten gegaan omdat hij de uitslag niet wou weten , nul aandacht voor het team en Russel. Toen Hulkenberg Racing Point hielp kreeg hij succeswensen en aanmoedigingen van Perez, dat is sportiviteit van iemand die dat ook een tijd niet was.

Waarom denk je dat hij Bottas wilt houden als teammaat? Omdat Russel hem er in aanzienlijke tijd uit rijdt, en Bottas is zo hard onder de duim van Mercedes en hem zit dat hij zich nooit zorgen hoeft te maken om concurrentie. Heel sportief.

Bij Red Bull is Perez aangenomen om het team te helpen, zijn contract staat op basis van punten die hij voor het team scoort, niet WK winsten, in die zin helpt hij Verstappen ook en je kan oprecht zien (boordradio's e.d.) dat die twee een team zijn daardoor en goede vrienden (waren ze voortijd al enigzins). Bottas lijkt soms niet eens daar te zitten voor het team (als hij achter raakt doen ze echt vrij weinig om hem weer voorop te helpen, die gast is echt zwaar gedemotiveert en ik hoop voor hem dat hij uit die omgeving weg gaat). Hij is echt het slaafje van Hamilton en dat gaat Russel niet zijn.

03. Alonso (die al geen lievertje is) heeft hij hardhandig naar plek 2 verwezen waardoor die hele Mercedesgate naar boven is gekomen. Daar gebruikte hij ook van die mindgames, eveneens met Button (die daardoor ook Max fan is ipv Hamilton fan). Smerige acties doen om vervolgens doen alsof je de onschuld zelve bent.

04. Dit deed hij ook bij Vettel bijvoorbeeld (bij die brake check) waardoor Vettel zijn nerve verloor (wat ook zijn eigen fout was). In die tijd dat Vettel ook weer beter leek te zijn werd hij ook echt een lul naar zijn team en de pers.

Ik kan nog wel wat incidenten opnoemen, maar als je denkt dat Hamilton oprecht zo vriendelijk is heb je het goed mis. Die gast is een enorme loner in de paddock en praat nooit met iemand, dat zegt hij zelf eveneens. Dat zie je wel in hoe awkward hij is naar anderen. Daar is niks mis mee, maar doe niet alsof hij een lieverdje in die paddock is. Max, Leclerc, Russel, Norris, Sainz, Albon en Ricciardo hebben een veel nauwere band. Dat geldt net zo voor Max met Vettel, Raikkonen en Perez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 08:55 

Kraak... Piep...

Leuke sidenote nog, Hamilton deed nonchalant over het hele incident met Verstappen en toen Jack hem vertelde dat Max in het ziekenhuis was veranderde zijn toon wat waarna hij nog steeds vond dat hij niet fout zat. Zal waarschijnlijk er in zijn geschoten dat het niet enorm leuk is dat je gaat vieren op de plek van de crash, en zijn antwoord was "oh ik wist niet dat hij in het ziekenhuis zat"

Tijdens de red flag vroeg Hamilton aan zijn engineers wat er gebeurd was met Max waarna zij zeiden dat hij op weg naar het ziekenhuis was. En tijdens het interview weet hij het natuurlijk niet.

Dat is vast iemand die goed oprecht bedoelt ja. Hij is geen dokter maar zal hij echt denken dat iemand die met 250 kmpu en 51 g in een muur knalt er zonder zucht of puf vanaf komt? Hij weet zelf namelijk wel dondersgoed hoe hard het gaat daar, thuiscircuit en zo.

Props naar Ricciardo en Leclerc trouwens die oprecht bezorgd waren en actief vroegen naar hem. Ricciardo stopte het interview zelfs om dat te vragen en je zag de schok in zijn ogen (filmpje is makkelijk te vinden). Dat is wat echte sportmanschap is.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic