Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 13:18 

Hardtraxx Veteran

Ja vooral die slomo van (vgm Ricciardo) bij het zwembad waarbij de voorvleugel net onder de vangrail schoof en hij met de wang van zijn band net de vangrail kuste :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 16:20 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme deze race :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 16:35 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Gvd zonde...Maar wel een spannende race en goed gedaan door Perez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 16:58 

Hardtraxx Veteran

Haha heerlijk raceweekend.
De trainingen waren al leuk, de kwali's bijzonder en deze race was behoorlijk spannend :worship:

Voor Max fans iets minder leuk deze maar ik vond 't echt genieten (en 3 mannen op het podium die 't ontzettend gegund zijn :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 17:19 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:

Schreeuwen van boosheid om de crash van max
Scheeuwen van blijdschap om de fout van Hamilton.

Wat een race en kwalificatie zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 18:18 

Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:

Schreeuwen van boosheid om de crash van max
Scheeuwen van blijdschap om de fout van Hamilton.

Wat een race en kwalificatie zeg

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 19:10 

Hardtraxx Veteran

Even uit interesse, zitten hier alleen Max fans of ook gewoon F1 fans? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 20:30 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Beide. Kijk F1 sinds 2001/2002, geen seizoen gemist :P Een Nederlander die kans maakt op de kampioenschap maakt het natuurlijk net iets specialer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 21:04 

Kraak... Piep...

ULTIMO schreef:

Elke Nederlander is wel een beetje voor Max, natuurlijk zijn wij partijdig, toch een beetje nationaal trots en het feit dat het gewoon een absurd goede coureur is. Maar het is ook zo dat veel mensen over de wereld oprecht gewoon liever hebben dat Max wint, gewoon om de hegemonie te doorbreken en meer spanning te brengen en eens een ander gezicht te zien. Doet echt niks af aan hoe goed Hamilton is. Dat lijken me juist fans van F1, die willen strijd en passie in het racen zien om de winst.

Persoonlijk wil ik het liefst dat Max wint maar ben tbh meer fan van McClaren. Ik heb niet zo bijzonder veel met Red Bull, al vind ik Horner wel een koning. Helmut is daarentegen wel een klootzak.

Maar die opmerking van Red Bull tegen de stewards omtrent het inzetten van een rode vlag zodat iedereen zijn banden kon wisselen (mocht dit issue met de band opnieuw gebeuren, want het gebeurde plots, er was geen slijtage gemeten) vond ik wel sportief. Want je riskeert zo idd een standing/rolling start waar Hamilton Perez alsnog voorbij gaat, wat gebeurde.

Dat tegenover het jankerige vingertjes wijzen dat McClaren naar Tsunoda deed. Zeuren dat hij te snel reed tijdens de gele vlag (Norris zat toen net achter Tsunoda). Gelukkig zei de raceleider meteen dat iedereen dat deed en dat ze dan iedereen wel een penalty konden geven, inclusief McClaren. Die werd even keihard op zn plek gezet, goed om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 22:18 

Hardtraxx Veteran

McLaren fan zijn en dan McClaren schrijven :P

Maargoed, hier ook een McLaren fan, al juich ik ook voor Perez (al voor hij bij Redbull zat overigens), Gasly, Russell, Vettel en Alfa Romeo.

Ik vind het uiteraard leuk dat Max het zo goed doet maar ik zie liever meerdere teams strijden om P1 (en liever geen Mercedes want die hebben daar al genoeg gestaan de afgelopen jaren) en een dominante Max lijkt me de sport ook niet ten goede komen.

Ik vind 'm trouwens over de boordradio en ook in interviews soms stront irritant en als een andere coureur zich zo zou gedragen zou ik daar vrij snel een hekel aan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 22:21 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
Ik vind 'm trouwens over de boordradio en ook in interviews soms stront irritant en als een andere coureur zich zo zou gedragen zou ik daar vrij snel een hekel aan krijgen.

Helemaal mee eens. Eveneens dat ik voor ajax ben en tadic kan hebben, maar supporters van andere clubs totaal niet geloof ik.

enfin, echt max fan ben ik niet en juich het ook toe als er vaker een podium is zoals vandaag. Liever geen ham, bottas vind ik best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 22:24 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:

Ik ben wel zo'n iemand die Formule 1 is gaan kijken vanwege Verstappen. Maar na verloop van tijd toch ook echt wel fan geworden van de hele sport. Probeer inmiddels ook de vrije trainingen te kijken en kwalificatie uiteraard.

Vandaag was weer een mooi race, ondanks de DNF van Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 22:57 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:

Red Bull fan sinds de tijd van Vettel erbij kwam.. 2009 geloof ik. Mooi team met veel passie. En prima visie op toekomst met eigen motor ontwikkeling nu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 23:35 

Bierkoning

Ik ben zeker meer F1 fan dan Max fan, vind het mooier als er een totaal onverwacht podium is zoals vandaag of Sakhir vorig jaar, dan als Max wint met HAM & BOT op 2 en 3 in een saaie race.

Maar neemt niet weg dat Max wel een uniek talent is die Nederland als autosport land weer helemaal op de kaart zet, ook getuige de terugkeer van Zandvoort op de kalender. Het hele autoracen an sich heeft in NL daardoor ook veel meer aandacht gekregen, wat ik alleen maar kan toejuichen.

Dus wat dat betreft blijf ik wel gewoon voor Max juichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 00:19 

Hardtraxx Veteran

Kijk van kinds af aan altijd al naar de F1. Ook groot fan van Max.

https://mobile.twitter.com/MercedesAMGF ... 3893173251
Als je hem een paar keer achter elkaar bekijkt wordt die steeds beter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 09:30 

Kraak... Piep...

ULTIMO schreef:
McLaren fan zijn en dan McClaren schrijven :P

Maargoed, hier ook een McLaren fan, al juich ik ook voor Perez (al voor hij bij Redbull zat overigens), Gasly, Russell, Vettel en Alfa Romeo.

Ik vind het uiteraard leuk dat Max het zo goed doet maar ik zie liever meerdere teams strijden om P1 (en liever geen Mercedes want die hebben daar al genoeg gestaan de afgelopen jaren) en een dominante Max lijkt me de sport ook niet ten goede komen.

Maak die fout al sinds de begindagen dat ik fan van ze ben (tijden van Mika Hakkinen).

Ik vind Perez pas sympathiek sinds Red Bull, hooguit vanaf het punt dat Racing Point door Lawrence Stroll werd overgenomen. Daarvoor was hij echt een egoïstische lul namelijk die echt extreem gevaarlijk reed, deed niet veel onder voor hoe Mazepin nu is. Ik denk dat de winst in Bahrain ook iets veranderde in hem, net als dat hij geen stoeltje had tot echt het laatste moment.

Helmut heeft hem ook heel duidelijk gemaakt wat zijn rol is, wat goed is want bij Mercedes is dat heel duidelijk zichtbaar (ook dit weekend) en gebruiken ze die tactieken met een behoorlijk voordeel. Dan kan Red Bull niet wegens principes daar in achterblijven. Sindsdien is Perez echt een ander persoon en mag ik hem meer. Max kende Perez sowieso wel goed omdat ze vaak altijd samen naar races reisden, ook met Ricciardo, en in deze teamsamenstelling lijkt het goed te werken.

Max daarentegen is gewoon oud Nederlands broodnuchter. Ik vind dat juist mooi om te zien. Geen facades, geen nep gedrag en gewoon realistisch. Hij zegt gewoon waar het op staat en maakt er niet iets moois van. Daarom hebben ze Max ook graag als #1 bij Red Bull want Horner en Marko die stellen dat juist enorm op prijs en zijn zelf precies zo. Net als Arjan Robben bij het Nederlands elftal hecht ik daar meer waarde aan dan iemand die zo zo'n standaard praatje heeft zoals een Hamilton.

Vind het bijvoorbeeld helemaal mooi dat hij tegen Netflix heeft gezegd dat ze moeten oprotten omdat hij geen zin in dat neppe gedoe heeft en omdat ze hem in een compleet kwaad daglicht hebben gezet t.o.v. Ricciardo terwijl die twee juist enorm goede vrienden waren bij Red Bull en dat nog steeds zijn.

Een dominante Max hoef ik ook niet, dat wil hij zelf ook niet. Je wint toch liever fair & square van de recordkampioen dan van een veld wat niet eens in de buurt van jou zit? Ik denk ook niet dat dat snel gebeurt, met Norris, Leclerc, Sainz, Gasly en Russel heeft Max genoeg competitie voor de komende jaren, zeker wanneer de auto's dichter bij elkaar gaan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 16:38 

Hardtraxx Veteran

Fantastische race. Echt om je vingers bij af te likken. Max zo goed man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 17:10 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Fantastische race. Echt om je vingers bij af te likken. Max zo goed man :worship:

Heb hem helaas moeten missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 17:18 

Hardtraxx Veteran

Ja wat een race van beide Redbulls :worship:

McLarens ook mooi gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 17:39 

Hardtraxx Veteran

Vaak zijn/worden races spectaculair door crashes of vanwege de regen, maar dit was puur genieten echt vanwege het racen. Top race dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 18:02 

Hardtraxx Elite

Waanzinnig (L)

Geen crashes, geen uitvallers, geen safetycars.
Maar heb zelden met zoveel spanning zitten kijken. Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 08:55 

Kraak... Piep...

Hele toffe race. En wat een strategie van Red Bull, Mercedes pakken met hun eigen spelletje dat ze in Spanje ook deden. Naast dat ook heel tof om Perez en Verstappen zo samen op het podium te zien, daar zag je wat echte teamchemie is t.o.v. Hamilton en Bottas en hun onderlinge verhouding in het team.

Nu hopen dat Max de komende twee weken ook Oostenrijk kan domineren. Laten we ook hopen dat Max geen uitvalbeurt heeft.

Dat de Red Bull met Max nu dominant is valt wel te zien, maar de betrouwbaarheid van de Mercedes kan ze nog wel eens een enorme onverwachte tik geven. Een uitvalbeurt waar Hamilton er wel staat en hij schiet meteen mijlenver naar voren, dat is ook de kracht van de Mercedes en Hamilton. Ze zijn enorm klinisch als het gaat om betrouwbaarheid en daardoor kunnen ze bij de meest geringe fout bij Red Bull alsnog naar voren springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 09:08 

Bierkoning

Mooie race idd, meevaller met de eerste pitstop en daarna volle bak spanning tot het einde :D

Zijn er trouwens mensen die ook Indycar volgen? Keek het vorig jaar al regelmatig, maar probeer nu elke race wel te kijken (mits op Ziggo open kanaal op een normaal tijdstip). Moet zeggen dat er gemiddeld gezien veel meer gebeurd en ingehaald wordt dan bij de F1, erg leuk/spannend om te kijken altijd, zo ook gister weer. En natuurlijk ook een Nederlander die vooraan mee doet.

Vind zelf Patricio O'Ward wel een baasje, vooral vorige race toen ie van P5 naar P1 reed in de paar laatste rondes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 10:10 

Hardtraxx Veteran

Hele spannende F1 race gisteren ja. En ook mooi voor Perez dat die nog tot plek 3 kon komen. Eerste fase van de race reed hij toch wel op een behoorlijke achterstand, mooi dat die het nog goedmaakte in de 2e stint. Precies waarvoor die gehaald is, voor Bottas eindigen, en indien Max uitvalt kijken of er iets bij Hamilton weg te halen valt.

@Pommer, ik volg de Indycar al een aantal jaar idd, alhoewel ik niet elke race kijk. Indy 500 is wel vaste prik ieder jaar. Leuk om te zien dat er nu ook een Nederlander vooraan meedoet, alhoewel Rinus afgelopen race niet mee kon doen ivm een sleutelbeen breuk.

De raceklasse is dan ook ingericht op zoveel mogelijk spektakel. Iedereen zelfde chassis, 2 motorleveranciers, niet overdreven veel downforce waardoor de auto's elkaar beter kunnen volgen op een kleine afstand. Staat natuurlijk haaks op het idee van Formule 1 waar ieder team zijn eigen chassis en bodywork fabriceert en waar jaarlijks maar 2/3 teams kans maken op een overwinning (uitzonderingen en gekke races daargelaten). Indycar heb je zeker dit jaar minimaal 10 rijders die wekelijks voor de overwinning rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 11:11 

Hardtraxx Elite

Hele fijne race gezien!
Mooi hoe de Mercedes tactiek eens tegen hun gebruikt wordt.
En heel veel lof voor McLaren, wat een fijn team is dat zeg
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic