Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 23:35 

Kraak... Piep...

Ja je kan er in het moment naastzitten als je net iemand er af ziet vliegen oid. Maar bij Ziggo is het zo vaak op momenten dat driver number of de helm duidelijk zichtbaar zijn dat ze het alsnog fout hebben.

Het geinen en grappen doen Murray e.d. ook maar het is nergens geforceerd of van die cringy humor zoals Olav "ik probeer heel hard Sierd De Vos na te doen" Mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 23:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoe kun je Sky normaal kijken dan? Vind het niet erg om te betalen maar heb geen zin in half gare streams met Russisch commentaar.

Er zijn tegenwoordig gewoon full HD streams met zo'n beetje alles wat je wilt. Enige minpunt is dat het nog zo'n 40 seconden achter de live feed ligt, maar verder perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 08:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben zowat opgegroeid met Olav Mol als commentator dus het zal voor mij raar zijn om ineens een andere stem te horen tijdens een Formule 1 race. Al zijn de fouten (benoemen verkeerde coureur) wel iets meer dan vroeger, het is niet dat ik me eraan stoor. Ik zie vaak zelf wel welke coureur er naast de baan staat, of de pits in komt. Jack Plooij mogen ze van mij wel weglaten, dan zie ik veel liever Rick Winkelman.

Vergeet ook niet dat Olav Mol er in zijn eentje zit met 3 of 4 schermen voor zich. Als die niet op het scherm kijkt van de camera's dient hij nog steeds commentaar te geven, dus als er dan iets gebeurt mbt een crash of stilvallen van een auto dient hij snel te schakelen en dan kun je wel eens de verkeerde coureur benoemen. Bij Sky zitten altijd 2 commentators, wat mij betreft ook een stuk beter vwb de kwaliteit van het commentaar.

Citaat:
Het geinen en grappen doen Murray e.d. ook maar het is nergens geforceerd of van die cringy humor zoals Olav "ik probeer heel hard Sierd De Vos na te doen" Mol.

Eerder probeert Sierd de Vos dan Olav Mol na te doen, want deze manier van commentaar geven heeft Olav Mol al zolang ik weet, zelfs nog in de RTL tijd (*zet nostalgische intro tune nog maar eens op*).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 11:18 

Hardtraxx Veteran

Eens met Jordy. Olav is mijn jeugd stem voor F1. Alleen commentaar geven is inderdaad niet makkelijk. Ik gebruik twee schermen km F1 te kijken en heb al gevoel soms wat te missen, laat staan als je het in 1tje verslag moet doen. Daarnaast vind ik Doornbos echt een topper. Geeft veel interessant inzicht

Jack Plooi vind ik wel drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 11:29 

Hardtraxx Veteran

Jack, Rob en Coronel mogen ze echt weglaten wmb. Olav vind ik ook niet super, de vrije trainingen die Rick verslaat vind ik veel prettiger om aan te horen ook. Maar ook de interviews doet Rick veel beter.

Ik hoop overigens niet dat die nieuwe partij een zendertje op gaat zetten voor veel te veel geld per maand. Blijkbaar hebben ze er in andere landen ook nog eens een handje van om zelfs tijdens de race nog reclames uit te zenden. Ik wil heel graag legaal kijken en ben best bereid daar iets voor te betalen maar de 50 euro pm die ze in andere landen vragen is t mij absoluut niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 11:30 

Bierkoning

Olav kan ik op zich ook wel hebben en Doornbos (als ie z'n lolbroek niet aan heeft) ook. Kampheus daarentegen werkt me ontzettend op m'n zenuwen met z'n verbaasde kop en z'n kutvragen. Tijdens de race zelf erger ik me ook niet echt, het is meer na de race. Die hele nabeschouwing wordt er doorheen gejast en dan stelt die Kampheus ook nog eens alleen maar kutvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 19:55 

Hardtraxx Elite

Olav is gewoon top. Weet vaak mooie emotie toe te voegen aan de verslaggeving.

Maar Jack Plooij... man man man. Met name die storende interviews TIJDENS de race zal ik niet missen. Bloed irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 08:27 

Hardtraxx Elite

6 gratis races in 2022, de rest achter pay-wall..
Meer info over kosten van zo'n abonnement is nog niet bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 09:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Doornbos

Die zou ik echt missen als kiespijn, als ie er niet meer bij zou zijn. Ja, natuurlijk heeft hij veel kennis over de sport. Maar als persoon kan ik d'r niet naar kijken/luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 10:53 

Hardtraxxer

https://tweakers.net/nieuws/181908/f1-t ... rland.html

Dit scheelt al weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 12:44 

Hardtraxx Veteran

brianfct65 schreef:
https://tweakers.net/nieuws/181908/f1-tv-pro-streamingdienst-blijft-na-2021-beschikbaar-in-nederland.html

Las ergens al dat viaplay in vergelijking met andere EU landen 45 euro p.m kost.. Ai dat is een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 13:30 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
brianfct65 schreef:
https://tweakers.net/nieuws/181908/f1-tv-pro-streamingdienst-blijft-na-2021-beschikbaar-in-nederland.html

Las ergens al dat viaplay in vergelijking met andere EU landen 45 euro p.m kost.. Ai dat is een hoop.

Boycot, nu al... 45eu is een hoop :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 15:18 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
brianfct65 schreef:

Klopt inderdaad. Maar als F1TV Pro blijft ben je met 60 Euro per jaar klaar en heb je veel meer opties. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 16:07 

Bierkoning

Als het bij die 60,- per jaar blijft vind ik het nog meevallen en zou ik het ook wel aanschaffen. Maar het kan dus ook nog zo zijn dat je een abonnement moet nemen op dat Viaplay of begrijp ik het verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 16:25 

Hardtraxx Elite

brianfct65 schreef:
Nuracore schreef:
brianfct65 schreef:

Klopt inderdaad. Maar als F1TV Pro blijft ben je met 60 Euro per jaar klaar en heb je veel meer opties. :thumbup:

F1 TV Pro is gratis bij je Ziggo toch (ofja, als je Sport Totaal hebt) en Ziggo heeft dan weer korting want Vodafone.

OT:
Mazepin op een Blue Flag ignorance na nog geen schade, verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 16:39 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
F1 TV Pro is gratis bij je Ziggo toch (ofja, als je Sport Totaal hebt) en Ziggo heeft dan weer korting want Vodafone.

Ben benieuwd of dit dan ook zo zal blijven. Heb iig even geactiveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 11:57 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Teams zullen beperkt worden in welke componenten kunnen worden gewijzigd voor het seizoen 2021,[1] deze vereiste wordt ingevoerd om de financiële druk op teams als gevolg van de COVID-19-pandemie te verminderen. Sommige wijzigingen zullen echter worden opgelegd door de FIA, waaronder aanpassingen aan de ondervloer van de auto.

.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2021 16:05 

Hardtraxx Veteran

Jammer van Leclerc, volgens mij precies wat Verstappen in 2018 had dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2021 18:35 

Hardtraxx Elite

Saaie race, weinig actie.

Bottas zal wel ontzettend balen net als Leclerc
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2021 22:20 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Saaie race, weinig actie.

Bottas zal wel ontzettend balen net als Leclerc

Monaco is al jaren niet spannend juist vanwege de weinige inhaal mogelijkheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 00:15 

Hardtraxx Veteran

Haha en dan al die mensen roepen dat dat geintje bij Bottas expres gedaan is omdat Bottas niet boven Hamilton mag eindigen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 00:32 

Kraak... Piep...

Zoals verwacht gebeurde er niet veel, maar met publiek e.d. toch ergens leuk om te zien. Goed strategiespel van Red Bull en uitstekende pace. Geeft goede hoop voor Baku over 2 weken en verdere straatcircuits.

Ook wel schitterend dat door die samenloop van het vroege remmen van Gasly toen hij voor Hamilton en naast Vettel de pit uit reed, de snelle pit van Vettel en de bovengenoemde strategie; Hamilton nog even werd terug gedrukt.

Sneu voor beiden Bottas en Leclerc maar Bottas had Verstappen nooit kunnen bijhouden en Max was Leclerc wel voorbij gegaan. De racepace van Sainz was hoger dan die van Leclerc het hele weekend en ook hij kon Max niet bijbenen. Hij kwam even dichterbij, toen zeiden ze tegen Sainz val hem maar aan, en twee á drie laps later was Sainz al weer 3 seconden terug gevallen t.o.v. Max. Dat toont wel dat hij de race compleet controleerde.

Eveneens denk ik dat Leclerc zonder de crash nooit pole had gepakt. Aan de hand van wat de coureurs zeiden in de interviews, de data en de relevante rondetijden zag je wel dat Max makkelijk nog 0,2 a 0,4 seconden van zijn eigen tijd had kunnen afhalen wat hem ruim boven Leclerc zet. Bottas en Sainz konden ook sneller en Hamilton eveneens, maar realistisch gezien had Max zonder fouten altijd pole gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 09:58 

Hardtraxx Veteran

Max reed ook paars in sector 1 toen Leclerc crashde. Terwijl Leclerc al oranje reed zijn rondje. Het is inderdaad veilig om te zeggen dat Max gewoon pole zou hebben gepakt.

Wat betreft Monaco, je moet niet kijken voor de inhaalacties nee. Gewoon genieten van de auto's die in volle vaart langs zulke nauwe bochten moeten rijden. Mensen die beetje sim racen zullen snappen hoe bizar lastig dit eigenlijk is, ook al lijkt het zo makkelijk te gaan voor de coureurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 10:15 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
Max reed ook paars in sector 1 toen Leclerc crashde. Terwijl Leclerc al oranje reed zijn rondje. Het is inderdaad veilig om te zeggen dat Max gewoon pole zou hebben gepakt.

Wat betreft Monaco, je moet niet kijken voor de inhaalacties nee. Gewoon genieten van de auto's die in volle vaart langs zulke nauwe bochten moeten rijden. Mensen die beetje sim racen zullen snappen hoe bizar lastig dit eigenlijk is, ook al lijkt het zo makkelijk te gaan voor de coureurs.

Klopt, Max reed al een tiende sneller in sector een (volgens hemzelf en Red Bull post quali) en had een fout in een andere sector in de vorige ronde. Gecombineerd met dat zijn banden warmer waren had hij waarschijnlijk tot aan 0,3 er af kunnen halen als hij echt er doorheen vloog en de zelfde relatieve tijden neerzette als dat hij in de race deed.

Bottas zei ook dat hij 0,05 sneller was in een paar bochten, maar gezien de pace t.o.v. de Red Bull en Ferrari denk ik niet dat hij veel meer dan 0,1 sneller zou zijn, wat hem gelijk of net boven Leclerc zou plaatsen. Daarnaast had Sainz hem waarschijnlijk alsnog voorbij gereden. Hamilton had nooit genoeg pace om de top 3 te halen en is nooit echt goed op Monaco of krappe straatcircuits geweest (zoals Sochi of Singapore), je ziet dat Bottas daar vaak al in de buurt komt maar deze GP was Hamilton echt nog trager. Zodra Hamilton een beetje competitie op dat soort circuits heeft (Vettel, Rosberg en nu Verstappen) dan zie je dat het niet zijn forte is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 12:30 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Oh man, die slo-mo beelden van die bochten en hoe nauw ze hem pakken. :thumbsup: :surrender:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic