Ik ben zowat opgegroeid met Olav Mol als commentator dus het zal voor mij raar zijn om ineens een andere stem te horen tijdens een Formule 1 race. Al zijn de fouten (benoemen verkeerde coureur) wel iets meer dan vroeger, het is niet dat ik me eraan stoor. Ik zie vaak zelf wel welke coureur er naast de baan staat, of de pits in komt. Jack Plooij mogen ze van mij wel weglaten, dan zie ik veel liever Rick Winkelman.
Vergeet ook niet dat Olav Mol er in zijn eentje zit met 3 of 4 schermen voor zich. Als die niet op het scherm kijkt van de camera's dient hij nog steeds commentaar te geven, dus als er dan iets gebeurt mbt een crash of stilvallen van een auto dient hij snel te schakelen en dan kun je wel eens de verkeerde coureur benoemen. Bij Sky zitten altijd 2 commentators, wat mij betreft ook een stuk beter vwb de kwaliteit van het commentaar.
Het geinen en grappen doen Murray e.d. ook maar het is nergens geforceerd of van die cringy humor zoals Olav "ik probeer heel hard Sierd De Vos na te doen" Mol.
Eerder probeert Sierd de Vos dan Olav Mol na te doen, want deze manier van commentaar geven heeft Olav Mol al zolang ik weet, zelfs nog in de RTL tijd (*zet nostalgische intro tune nog maar eens op*).