Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DTS is heftig gedramatiseerd. Ze plakken bijv. ook geluidsfragmenten van andere races onder beelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je het contrast bijvoorbeeld wilt zien, kijk dan de videos op het kanaal van Red Bull van Max & Daniel. Max met anderen (Albon, Gasly en Perez) is veel houteriger en gescript. Die content met Daniel en Max is zonder twijfel het leukste van elk raceduo en is enorm dynamisch, ze gaan continu buiten het script. Die twee lopen constant te ouwehoeren met elkaar, ook buiten de cameratijd om. In die docu zei Max geloof ik ook dat Ricciardo een van zijn betere vrienden is en dat ze altijd samen reizen en uit gaan e.d..

Bijvoorbeeld Ricciardo die werd geinterviewd door Ziggo en dat Max dan dat interview opeens komt onderbreken om met Ricciardo te kutten. Wat dus zogenaamd net na het moment moet zijn geweest dat ze boos uit elkaar gingen volgens Netflix.

Daar zie je wel aan hoe erg gedramatiseerd Drive To Survive is.

Alm1ghty schreef:
DTS is heftig gedramatiseerd. Ze plakken bijv. ook geluidsfragmenten van andere races onder beelden.


Idd, in de beelden van die crash van Vettel en Leclerc in Oostenrijk hebben ze audio van de crash van Brazilie 2019 gebruikt. De audio van Max in Australië van vorig seizoen kwam bijvoorbeeld van een soortgelijk incident van Oostenrijk. Lando zijn audio van de testrit in Barcelona kwam van de GP van Oostenrijk. Allemaal om alles dramatischer te laten lijken dan het is.

Dus heel gek is het toch niet dat mensen als Max en Kimi weigeren samen te werken met Netflix? Compleet terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja je moet het idd gewoon als vermaak zien. Net als dat Pownews ook geen nieuwsmedium is. Het heeft mij in ieder geval over de streep getrokken om F1 te gaan volgen 2 jaar terug en dat is voor veel meer zo.
Afbeelding

Niet dat het alles zegt, maar dit is het aantal subscribers van de subreddit /r/formula1 en de rode pijlen de releases van DTS. Heb me vooral gestoord aan de Norris vs Sainz episode. Dat sloeg helemaal nergens op. Verder mezelf lekker lopen ophypen voor het nieuwe seizoen en dat is alles wat ik ervan verwachte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Regenrace.... Lekker vroeg in het seizoen zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Hamilton toch :huh: en dan de crash van Bottas met Russell. Al met al wel een heerlijke race zo met alles erop en eraan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste F1 die ik live kijk, ik ben dus zo'n gozer die eerst 3 seizoenen DTS heeft gekeken en daardoor geprikkeld is om dit te gaan checken >.<

Mooie F1 ontmaagding moet ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke race :lol: Hamilton die de druk voelt en foutjes maakt. Russel die zijn DRS moment verkeerd timed en met beide banden op nat wegdek komt. Oef. :lol: mooi dit.

Russell en Bottas voelen dit morgen wel. Wel fijn dat ze ongedeerd zijn, waren goede klappen. Maarja ook wel erg onsportief van Bottas die vinger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mijn eerste F1 die ik live kijk, ik ben dus zo'n gozer die eerst 3 seizoenen DTS heeft gekeken en daardoor geprikkeld is om dit te gaan checken >.<

Mooie F1 ontmaagding moet ik zeggen!


Zo dan tref je het wel! Wat een heerlijke race zeg, en wat blijft Imola toch een gaaf circuit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi seizoen tussen max en hammy gaat dit worden.
Lekker racen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mooi seizoen tussen max en hammy gaat dit worden.
Lekker racen...

Heb uberhaupt mooie verwachtingen van dit seizoen. McLaren, Mercedes, Ferrari en redbull gaan mooi met elkaar de strijd aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een race weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een race zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Lewis toch briljant zeg. Waar Bottas de hele race achter Stroll vast zat, sneed Lewis door het veld heen alsof het niets is. Hier hoopte ik zolang op, Lewis in een wagen waarmee die moet knokken voor het kampioenschap. Absoluut smullen geblazen. Ik val volgens mij in herhaling, maar als het zo het hele jaar door gaat, maakt het me oprecht niks uit als Lewis het van Max pakt. Want hier wordt ieder race fanatiekeling helemaal enthousiast van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke race!! :worship:
Superstart van Max, daarna gewoon steady gereden.

Comeback van Lewis was toch ook gewoon erg knap inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed gereden ook van Norris.
En Gasly niet te vergeten. Begonnen op de verkeerde banden maar vervolgens van achter naar p7 gereden, ook erg knap
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 08:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijke race! Dit kan wel eens een historisch jaar worden.

Situatie Russell/Bottas wordt ook interessant dit jaar, dat interview van Russell loog er niet om xd Overigens vond ik niet dat Bottas overdreven naar rechts stuurde ofzo, hij hield gewoon de droge lijn aan. Norris ook weer bazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Niet overdreven, maar maakte wel een knik waar Russel van schrok. Dat icm het wegdek maakte dat de situatie zich zo ontvouwde. De onervarenheid van Russel liet hem erop reageren, normaliter kan je je auto natuurlijk gewoon laten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 19:19 
 
Hardtraxxer

Citaat:
De opmerking van Russell insinueerde namelijk dat Bottas expres zo hard ingreep bij hem, omdat de Brit één van de kanshebbers is om volgend seizoen het stoeltje van de Fin over te nemen. Bottas vindt de woorden van Russell belachelijk en doet het af als een complottheorie. "Sorry, ik ben mijn aluhoedje ergens kwijtgeraakt. Het is nogal een theorie van hem",


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2021 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de fastest lap van Verstappen net op dat laatste moment..
Verder vond ik het een milde race met hier en daar hoogte punten.

Snap de inhaligheid van Hamilton wel maar denk dat Hamilton's inhaal actie bij Bottas Mercedes wel wat punten heeft gekost. Maarja wie kan zeggen dat als hij het op een ander moment had gedaan dit de beste stap was.

Kudos naar Perez met hoelang hij op die set heeft kunnen rijden :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2021 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flink saaie race was dit. 2/3 aardige momentjes. Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2021 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet de meest spannende race inderdaad, maarja die zitten er ook tussen.

Perez laat zien dat ie het waard is. Ondanks een slechte start en vast achter Norris (of Sainz, dont remember), kon die tot aan de pit stops toch redelijk in de buurt van Bottas en Max blijven. Zonder zijn ruk start dan had ie denk ik nog best vervelend kunnen doen bij Bottas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 11:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eerste gedeelte waarbij de 2 Mercedessen en Max lang bij elkaar zaten vond ik toch wel boeiend/spannend hoor, er werd echt geraced tussen de topteams in tegenstelling tot het grootste gedeelte van vorige seizoenen. En ook op het einde was het nog boeiend door die snelste raceronde.

Als je alleen voor de sensatie of crashes kijkt, ja dan is het een ander verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eens met Pommer.
Vond dit een heerlijke race juist. Voldoende spanning tussen Mercedes en Red Bull.
Inhaalactie direct na die pitstop. Perez die zolang door kan blijven rijden op de banden.

Eindelijk weer strijd vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
, er werd echt geraced tussen de topteams

Eigenlijk is dat het probleem ook een beetje. De leukste races zijn juist die waar de bekende top 3 eens niet vooraan meerijdt. Zoals bij de vorige race.

Ik zie 't liefst een podium zonder Mercedes en Max :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 07:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Okay race, hoogtepuntje dat Lewis dan zegt; Waarom krijgt die RB geen blue flag?
Die is natuurlijk in z'n gedachten met Albon bezig.. haha
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic