Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ansich wel een gave livery vind ik. Ben benieuwd of die niet teveel op die van Williams gaat lijken (die presenteren 'm morgen).

'k Vind overig de BRG livery van Aston Martin erg vet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2021 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drive to survive kijken en alle hoogte punten zien. Poaah die mooie race in Sakhir waar Perez even p18 naar p1 raced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, was weer smullen, heb 't hele seizoen al gekeken inmiddels.
Alleen jammer dat Russell eigenlijk niet behandeld wordt. Er zit ook iets teveel Racing Point/Stroll in helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Haas die met een Russische Livery komt :x :/

Tja, pappie mazepin is nu de eigenaar geloof ik en die is behoorlijk pro-russia. Zal ook wel de reden zijn waarom zijn zoon nog steeds na die groping-schandaal in het team zit en waarom er nog niets bekend is over de 'straf' die plaats zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk begin vh seizoen voor Max zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Leuk begin vh seizoen voor Max zo ^^


Absoluut maar naast dat verder ook een toffe kwali, Ferrari die er weer bij zitten eindelijk, Alonso in Q3 even laten zien dat ie er is, Vettel die door het ijs zakt, battle tussen Norris en Daniel Avocado (let ik dan ook, fan van beide) en Gastly die zijn vleugels van vorig jaar heeft meegenomen naar dit seizoen :thumbsup:

Ik zag het al wel weer gebeuren in Q3 dat HAM gewoon weer pole zou pakken maar wat een verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan nog wel eens een fenomenaal seizoen worden. Lewis vs max en de spannende middenmoot :worship:
*knocks on wood*
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dit kan nog wel eens een fenomenaal seizoen worden. Lewis vs max en de spannende middenmoot :worship:
*knocks on wood*

Qualificaties waren uberhaupt echt spannend. Denk dat dit een heel pittig seizoen word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drie trainingen en een kwalificatie gezien met een oppermachtige Max.
Ben heel benieuwd hoe de Honda motor het gaat doen op de long run tijdens de race.

Drive to survive S3 net afgerond, wordt niet echt op Max en Williams ingegaan, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max wilde zelf niet meer meedoen aan Drive to Survive.
In seizoen 1 werd hij weggezet als de grote boeman die Ricciardo kapot wilde maken. Omdat de boel zo verdraaid werd heeft ie besloten er niet meer aan mee te werken.

Dat Williams/Russell er niet in voor komt is idd wel erg jammer. Dat een van de oudste teams ermee 'stopt' en wordt overgenomen verdient echt wel wat aandacht, en de fantastische race van Russell had ook wel wat aandacht mogen krijgen (maargoed, misschien waren er dat weekend geen camera's voor hem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van boeman naar boehoeman.

Doe gewoon mee, maakt de serie wel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mazespin en Mick Spinmacher :lol:
Gaat weer een leuk seizoen met Haas worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mazespin en Mick Spinmacher :lol:
Gaat weer een leuk seizoen met Haas worden

Haas heeft zich in dit seizoen echt in de vingers gesneden met zowel de coureurs als de auto. Weinig innovatie.

McLaren gaat wel lekker zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Haas


Hoor Gunter al weer schreeuwen
FACK FACK FACK xd

Zonde dat Max P1 niet heeft behouden. Maar dit belooft een mooi seizoen te worden zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag een fantastische race gezien, zowel vooraan als in het middenveld. Wat ik wel heel merkwaardig vind is hoe Mercedes 30 rondes lang tijd heeft kunnen snoepen in bocht 4 zonder ook maar enig weerwoord te krijgen vanuit de wedstrijdleiding, om Max vervolgens meteen terug te roepen als hij het doet bij de inhaalactie t.o.v. Hamilton. Ja, dat was gaining an advantage, maar wat ik zeg: heel merkwaardig dat er dan ineens wel opgelet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Vandaag een fantastische race gezien, zowel vooraan als in het middenveld. Wat ik wel heel merkwaardig vind is hoe Mercedes 30 rondes lang tijd heeft kunnen snoepen in bocht 4 zonder ook maar enig weerwoord te krijgen vanuit de wedstrijdleiding, om Max vervolgens meteen terug te roepen als hij het doet bij de inhaalactie t.o.v. Hamilton. Ja, dat was gaining an advantage, maar wat ik zeg: heel merkwaardig dat er dan ineens wel opgelet wordt.


Niet alleen Lewis, zowat het hele veld maakte er gebruik van. Op een gegeven moment ook Max. Daarop protesteerde Red Bull bij de leiding, die hebben vervolgens gezegd dat het niet mag. Daarna deed Lewis het ook netjes niet meer. Maar Max maakte er wel gebruik van tijdens het inhalen. Dus ik vind het allemaal wel logisch.

Wel beetje gek van FIA dat ze er pas wat van zeggen als een team het aanvecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
JeroenB93 schreef:
Vandaag een fantastische race gezien, zowel vooraan als in het middenveld. Wat ik wel heel merkwaardig vind is hoe Mercedes 30 rondes lang tijd heeft kunnen snoepen in bocht 4 zonder ook maar enig weerwoord te krijgen vanuit de wedstrijdleiding, om Max vervolgens meteen terug te roepen als hij het doet bij de inhaalactie t.o.v. Hamilton. Ja, dat was gaining an advantage, maar wat ik zeg: heel merkwaardig dat er dan ineens wel opgelet wordt.


Niet alleen Lewis, zowat het hele veld maakte er gebruik van. Op een gegeven moment ook Max. Daarop protesteerde Red Bull bij de leiding, die hebben vervolgens gezegd dat het niet mag. Daarna deed Lewis het ook netjes niet meer. Maar Max maakte er wel gebruik van tijdens het inhalen. Dus ik vind het allemaal wel logisch.

Wel beetje gek van FIA dat ze er pas wat van zeggen als een team het aanvecht.

Dat is ook waar ik op doelde, want vanaf ronde 30 (ongeveer) besloot Red Bull via de radio het ook maar te gaan doen, met natuurlijk als doel dat de wedstrijdleiding het zou horen. Desalniettemin heeft Mercedes toch voordeel gehad van al die eerdere rondes. De wedstrijdleiding had na 10 rondes namelijk al een waarschuwing kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 21:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
rakkietakkie schreef:
Haas die met een Russische Livery komt :x :/

Tja, pappie mazepin is nu de eigenaar geloof ik en die is behoorlijk pro-russia. Zal ook wel de reden zijn waarom zijn zoon nog steeds na die groping-schandaal in het team zit en waarom er nog niets bekend is over de 'straf' die plaats zou vinden.


Mazepin is niet de eigenaar, de eigenaar van Haas is nog altijd Gene Haas. Je zag in Drive To Survive ook dat ze een Duitse courreur moesten hebben voor die grote sponsor, dat hebben ze nu met Schumacher. Eveneens hebben ze nu papa Mazepin als grote sponsor kunnen fixen, maar het vereiste is dan dat zoonlief gaat rijden en dat de livery er zo uit ziet. Haas past het team aan naar de sponsoren want weinig geld, maar Gene Haas is nog steeds wel de eigenaar van het team.

Bij die bocht, de reden dat Max daar teruggeroepen werd is omdat hij Hamilton daar inhaalde. In die gevallen moet je de positie teruggeven, volgens de regelgeving. Dat je die bocht zo neemt daar en vervolgens niemand inhaalt, dat staat inderdaad halfbakken in de regels of het wel of niet mag en daarom werd er niks over gezegd. Maar als je iemand inhaalt daar, zijn de regels wel vrij duidelijk. Op de helft van de race werd ook tegen Hamilton gezegd dat hij moet opletten daar omdat de marshalls hem in de gaten hielden op dat gebied.

Mercedes had deze race de betere tactiek en Hamilton deed het heel slim op het laatst. Max dichtbij laten komen en tegelijkertijd de KERS opladen om vervolgens bij de inhaalpogingen alles open te gooien zodat Max er bijna niet voorbij kon. De ene keer dat hij inhaalde, daar ging dus ook dan een kleine fout van Hamilton aan vooraf.

Also van Haas moet je niks verwachten dit seizoen, de auto heeft alleen de nieuwe Ferrari motor, maar verder is de auto het zelfde. Haas had al aangegeven dit te doen, dus verrassend is het niet en ze zullen ook makkelijk laatste worden gezien de auto niet genoeg downforce heeft om de nieuwe motor goed te gebruiken. Resultaat was dat ze bij de wintertest al zeiden dat het leek alsof ze constant in de regen reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Bij die bocht, de reden dat Max daar teruggeroepen werd is omdat hij Hamilton daar inhaalde. In die gevallen moet je de positie teruggeven, volgens de regelgeving. Dat je die bocht zo neemt daar en vervolgens niemand inhaalt, dat staat inderdaad halfbakken in de regels of het wel of niet mag en daarom werd er niks over gezegd. Maar als je iemand inhaalt daar, zijn de regels wel vrij duidelijk. Op de helft van de race werd ook tegen Hamilton gezegd dat hij moet opletten daar omdat de marshalls hem in de gaten hielden op dat gebied.

Ik snap ook best wel dat Max teruggeroepen werd. Maar in de drivers briefing is aangegeven dat als coureurs te vaak die bocht te ruim nemen, dat ze een waarschuwing krijgen en daarna een eventuele straf. Rond ronde 30 besloot Red Bull zoals ik al zei te doen wat Mercedes te hele wedstrijd al deed. Enkele ronden later komt er voor beide teams een melding dat dat niet meer mag. Het is toch vreemd dat de marshalls eerst wakker moeten worden geschud door Red Bull voordat ze wat actie ondernemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://old.reddit.com/r/formula1/comme ... race_show/

Schijnbaar was het dus toegestaan. Heel vreemd als ze midrace opeens zeggen dat het niet mag. Typisch FIA weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Überhaupt vreemd dat er zoveel onduidelijkheid over is. Eindstand is iig dat door deze onduidelijkheid niet ieder team er gebruik van heeft kunnen maken en dat is doodzonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Max wilde zelf niet meer meedoen aan Drive to Survive.
In seizoen 1 werd hij weggezet als de grote boeman die Ricciardo kapot wilde maken. Omdat de boel zo verdraaid werd heeft ie besloten er niet meer aan mee te werken.

Dat Williams/Russell er niet in voor komt is idd wel erg jammer. Dat een van de oudste teams ermee 'stopt' en wordt overgenomen verdient echt wel wat aandacht, en de fantastische race van Russell had ook wel wat aandacht mogen krijgen (maargoed, misschien waren er dat weekend geen camera's voor hem)

Zo jammer.. Ik snap dat het vervelend is maar vind het wel een beetje kinderachtig van Max dat hij daarom helemaal niet meer mee wil werken.

Heel veel Nederlandse fans die DtS kijken en ik had ook gehoopt in dit seizoen wat meer diepgang te vinden over Max... Blijf het een super serie vinden maar nu ik weet dat er vrijwel geen Max in voor komt kijk ik toch minder uit naar 4... Al hoewel... Als Max kampioen zou worden moet hij haast wel meewerken!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 06:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij werkt Max aan genoeg andere dingen mee, oa van Ziggo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 07:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ULTIMO schreef:
Max wilde zelf niet meer meedoen aan Drive to Survive.
In seizoen 1 werd hij weggezet als de grote boeman die Ricciardo kapot wilde maken. Omdat de boel zo verdraaid werd heeft ie besloten er niet meer aan mee te werken.

Dat Williams/Russell er niet in voor komt is idd wel erg jammer. Dat een van de oudste teams ermee 'stopt' en wordt overgenomen verdient echt wel wat aandacht, en de fantastische race van Russell had ook wel wat aandacht mogen krijgen (maargoed, misschien waren er dat weekend geen camera's voor hem)

Zo jammer.. Ik snap dat het vervelend is maar vind het wel een beetje kinderachtig van Max dat hij daarom helemaal niet meer mee wil werken.

Heel veel Nederlandse fans die DtS kijken en ik had ook gehoopt in dit seizoen wat meer diepgang te vinden over Max... Blijf het een super serie vinden maar nu ik weet dat er vrijwel geen Max in voor komt kijk ik toch minder uit naar 4... Al hoewel... Als Max kampioen zou worden moet hij haast wel meewerken!.


Snap het verder wel, het blijft een serie die voedt op drama. Als men dan opeens jou in een kwaad daglicht gaat zien omdat ze je als boeman en vijand van Ricciardo neerzetten terwijl ze in het echt (nog steeds) beste vrienden zijn, dan gun je ze het ook niet. Je ziet Ricciardo het ook wat half refereren in het laatste seizoen.

Je ziet iedereen de hele tijd door wat half sarcastisch tegen Netflix zijn en van die droge media antwoorden geven. F1 is een smerig wereldje en er is zat spul, maar Netflix overdramatiseert het en rukt veel dingen uit verband zodat het aantrekkelijker is om te kijken. Dan snap ik dat sommige coureurs of renstallen weigeren (volledig) mee te werken zoals Mercedes, Williams, Max, Kimi e.d. Ze kunnen Netflix gewoon niet vertrouwen om een serieus stuk over ze te maken zonder onnodige en verzonnen drama toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met BB. Drive to Survive kan ik helemaal niet serieus nemen. Sure, ze geven goed info, maar heb al fragmenten gezien uit S3 hoe er dingen uit verband zijn gerukt. Gewoon niet aan mee doen.

Overigens wil ik toch benoemen wat voor een legende Lewis is. Max is razendsnel en super getalenteerd, maar de ervaring van Lewis mist hij nog. Achteraf zei Max dat hij hem daar niet moest passeren vanwege de achterligger die de binnenkant bezet hield, Lewis had die fout niet gemaakt in Max zijn positie. Behalve dit, wat een drive gister. Zwaar undercutten en dan nog zo lang met die banden volhouden en Max achter je houden. Het kan me niets schelen dat Max hem niet heeft gepakt, als racefanaat kun je hier alleen maar van smullen :worship:

Echt hopen dat Red Bull dit kan volhouden, de potentie voor dit seizoen is bizar. De twee beste coureurs van het veld tegen over elkaar in verschillende auto's.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic