Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou toch liever Perez in de Red Bull zien ipv Albon, al is het puur omdat Perez meer ervaring heeft en beter een auto naar eigen smaak af kan stellen. Wat ik altijd uit de interviews vanuit het Red Bull kamp begrepen heb keek Albon nog teveel naar de afstelling van Max.

Daarbij gaat de vergelijking tussen Albon en Perez over afgelopen seizoen niet echt op omdat de Racing Point toch structureel langzamer bleek dan de Red Bull. Je kunt dan wel een kampioensauto kopiëren, een afstelling en doorontwikkeling moet je toch echt zelf voor je rekening nemen.

Bedenk ook dat Perez 4e is geworden in het kampioenschap, terwijl die 2 races heeft gemist door een Corona besmetting, en dat Albon 7e is geëindigd, zelfs nog achter een Renault en McLaren. En daarbij het 'nieuws' dat Red Bull voor 49% in Thaise handen doet bij mij ook vermoeden dat er meer speelt dan alleen sportieve prestaties.

Nee ik vind Albon een heel sympathieke coureur, wel ietwat kleurloos, maar zijn prestaties van dit seizoen zijn gewoon niet goed genoeg. Beter was gewoon om hem terug te zetten in de AlphaTauri en kijken of die daar zijn niveau weer aan kon tikken, en Tsunoda nog een jaartje F2 laten doen. Dan kon die in zijn 2e jaar proberen om kampioen te worden en meer ervaring op te doen. Maar goed, dat Tsunoda al is gepromoveerd zal ook niet alleen met de sportieve prestaties te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tsunoda is al bevestigd voor Alpha Tauri, dus Albon blijft of gaat compleet weg. Albon heeft een dip gehad waardoor hij dus lager is gekomen. Als hij die dip niet had van ong 5 races, dan stond hij gewoon boven Perez. Gezien hij zich op het einde hersteld heeft, denk ik niet dat het de moeite waard is om te wisselen. Heeft gewoon geen toegevoegde waarde met het oog op 2022, het team e.d.

Ik denk wel dat Perez iets beter zou zijn op het moment, Hulkenberg eveneens, men onderschat hoe goed hij is. Een Russel of Ricciardo acht ik ook gewoon als beter. Albon heeft het echt wel in zich, maar hij moet ook een beetje het materiaal e.d. krijgen. Het blijft een rookie en als je die rookies hogerop wilt krijgen moet je ze niet telkens terugduwen na de geringste fout maar helpen beter te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik zou toch liever Perez in de Red Bull zien ipv Albon, al is het puur omdat Perez meer ervaring heeft en beter een auto naar eigen smaak af kan stellen. Wat ik altijd uit de interviews vanuit het Red Bull kamp begrepen heb keek Albon nog teveel naar de afstelling van Max.


Eens.
Daarbij zijn uitspraken als 'They race me so hard' (Albon over Alpha Tauri tijdens de race) ook niet erg handig. Ondanks dat ie soms best goeie acties heeft, komt ie op mij niet over als een 'harde' racer die Red Bull nodig heeft. Verstappen heeft ook aangegeven dat ie niks aan 'm aan heeft.

Er moet gewoon weer een coureur in a la Riciardo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Ik zou toch liever Perez in de Red Bull zien ipv Albon, al is het puur omdat Perez meer ervaring heeft en beter een auto naar eigen smaak af kan stellen. Wat ik altijd uit de interviews vanuit het Red Bull kamp begrepen heb keek Albon nog teveel naar de afstelling van Max.


Eens.
Daarbij zijn uitspraken als 'They race me so hard' (Albon over Alpha Tauri tijdens de race) ook niet erg handig. Ondanks dat ie soms best goeie acties heeft, komt ie op mij niet over als een 'harde' racer die Red Bull nodig heeft. Verstappen heeft ook aangegeven dat ie niks aan 'm aan heeft.

Er moet gewoon weer een coureur in a la Riciardo.


Albon toont soms best wat ballen hoor. Lewis paar keer geprobeerd te pakken (Brazilië en Oostenrijk). En hier laat hij ook zien dat hij niet altijd op safe speelt: https://twitter.com/redbullracing/statu ... 5653776390

Dat ie een keer een onhandig uitspraak maakt, maakt hem niet meteen zwak. Het zit denk ik wel in hem, maar hij moet even bloeien bij Red Bull.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat het een beetje af hangt van in hoeverre RB denkt dat hun wagen Mercedes kan verslaan. Als ze denken dat Mercedes nog steeds te ver is, dan gaat Max hoe dan ook geen 1e worden. En ik denk dat ze alleen wat aan Perez hebben als ondersteuner van Max zegmaar, want Albon kan dat vooralsnog niet. Maarja, waarom zou je een duurdere 'ondersteuner' willen als je toch niet denkt opgewassen te zijn tegen Mercedes. Dan kan je beter nog een jaar voor de ontwikkeling van Albon gaan.
Maar als ze echt denken Mercedes heel hard aan te kunnen vallen, dan moet je altijd voor Perez gaan. Anders loopt Max weer achter de feiten aan omdat hij niet alleen tegen Hamilton-Bottas op kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat ook om het constructeurs kampioenschap toch.

Nu zijn ze dit jaar 'met gemak' 2e geworden. Maar als Ferrari weer beter gaat presteren wordt dat weer meer een strijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij komt dus toch, mooi voor Perez!

https://www.nu.nl/formule-1/6097442/red ... appen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Misschien heel raar hoe ik het zeg; Maar dat is pas zeker totdat het ECHT naar buiten gecommuniceerd is door Red Bull..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.nu.nl/formule-1/6097490/wol ... -team.html

Dan ga ik er vanuit dat Lewis ook blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 16:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is dus nu officieel gecommuniceerd. Perez naar Red Bull.

Beetje mixed feelings. Mooi voor hem en het team dat ze de betere coureur hebben. Had persoonlijk liever Hulkenberg of Albon nog gezien. Maar dat is meer gunfactor. Vind Perez nog een beetje zo'n droge loner, komt niet over als een teamspeler. Die video's op de socials van Red Bull waren geniaal met Ricciardo en Max, voor mij het beste duo nog qua dat. Met Albon was het al wat minder maar nu wordt het helemaal niks denk ik.

Albon had beter moeten presteren, maar hij heeft wel aan hoge eisen moeten voldoen. In 1,5 jaar een vreemde auto van een topteam je eigen maken terwijl hij je rijstijl niet ligt. Perez is voor Red Bull dan verstandig omdat hij waarschijnlijk snel overweg kan met de auto door zijn ervaring.

Maar ik gun het Albon meer eigenlijk, goede jongen die het wel in zich heeft. Dubbel zonde dat hij dan nu zelfs niet bij AT komt. Hij wordt reservecoureur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En terecht.
Heb er wel vertrouwen in dat Perez snel resultaat boekt in een RB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Het is dus nu officieel gecommuniceerd. Perez naar Red Bull.

Beetje mixed feelings. Mooi voor hem en het team dat ze de betere coureur hebben. Had persoonlijk liever Hulkenberg of Albon nog gezien. Maar dat is meer gunfactor. Vind Perez nog een beetje zo'n droge loner, komt niet over als een teamspeler.


Ik heb ook altijd het idee gehad dat het geen teamspeler was. Echter, tijdens de GP van Turkije reed hij goed in dienst van Stroll, dus hem helemaal afschrijven als teamspeler doe ik nog niet. Wel heel benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Bandenmanagement is al tijden een sterk punt van Perez, dus dat biedt voor RB zeker perspectief op tactisch vlak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is dus nu officieel gecommuniceerd. Perez naar Red Bull.

Beetje mixed feelings. Mooi voor hem en het team dat ze de betere coureur hebben. Had persoonlijk liever Hulkenberg of Albon nog gezien. Maar dat is meer gunfactor. Vind Perez nog een beetje zo'n droge loner, komt niet over als een teamspeler. Die video's op de socials van Red Bull waren geniaal met Ricciardo en Max, voor mij het beste duo nog qua dat. Met Albon was het al wat minder maar nu wordt het helemaal niks denk ik.

Albon had beter moeten presteren, maar hij heeft wel aan hoge eisen moeten voldoen. In 1,5 jaar een vreemde auto van een topteam je eigen maken terwijl hij je rijstijl niet ligt. Perez is voor Red Bull dan verstandig omdat hij waarschijnlijk snel overweg kan met de auto door zijn ervaring.

Maar ik gun het Albon meer eigenlijk, goede jongen die het wel in zich heeft. Dubbel zonde dat hij dan nu zelfs niet bij AT komt. Hij wordt reservecoureur.


Ik snap het sentiment voor Hulkenberg niet helemaal. Hele aardige gast, maar qua prestaties weinig opvallende dingen gepresteerd. Perez laat af en toe zien dat hij wel echt kan racen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tijdens die eerste invalbeurt niet, maar dat was buiten zijn eigen macht. Even 7e en 8e worden in andere twee races zonder enige vorm van recente training. Daarnaast op dag 1 in Silverstone gelijk 3e pakken in qualifying? In die laatste races laat hij gewoon een enorm talent zien. Hij had nul training en hij was echt een dag voor tijd oid opgeroepen.

Hulkenberg was een goede courreur, hij is vooral vaak omver genaaid door zn team. Als je die vent traint en in een RB zou zetten kan hij prima zo goed presteren als Perez imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dju, ik stond al bijna te juichen. Die vent kun je toch niet aanhouden met alle kritiek die er momenteel op hem geuit wordt en het ene na andere incident boven komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Dju, ik stond al bijna te juichen. Die vent kun je toch niet aanhouden met alle kritiek die er momenteel op hem geuit wordt en het ene na andere incident boven komt


Sorry ik ben in een fake Twitter account getrapt :cry: (stond dat Mazepin vervangen werd door Fittipaldi)

De roddel komt door het feit dat Fittipaldi zijn insta bio heeft aangepast, staat nu Haas F1 Driver en bij Mazepin is dat weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vervanger van Grosjean toch, dus HaasF1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Vervanger van Grosjean toch, dus HaasF1


Nee Schumacher en Mazepin zijn de vervangers voor Grosjean en Magnussen

Mazepin wordt dus mogelijk (en hopelijk) vervangen door Fittipaldi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
rakkietakkie schreef:
Vervanger van Grosjean toch, dus HaasF1


Nee Schumacher en Mazepin zijn de vervangers voor Grosjean en Magnussen

Mazepin wordt dus mogelijk (en hopelijk) vervangen door Fittipaldi


Laatste 2 races toch... Dat bedoelde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mis je niets aan die Mazepin.
Net als die Latifi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 22:21 
 

heb 10x liever latifi dan mazepin. latifi lijkt mij een prima gozer en kwam tijdens de races afgelopen jaar toch best dichtbij george russel. hij laat wel zien dat hij geen slechte coureur is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 12:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
heb 10x liever latifi dan mazepin. latifi lijkt mij een prima gozer en kwam tijdens de races afgelopen jaar toch best dichtbij george russel. hij laat wel zien dat hij geen slechte coureur is


Hij is echt zo goed als nooit voorbij hem of in de buurt gekomen verder.. Latifi zit er voor het geld van zn vader, meer niet. Sympathieke gozer, maar absoluut geen goede coureur. Het is dat de Ferrari motoren zo belabberd slecht waren dit jaar anders had Latifi denk ik elke race eenzaam achteraan gereden. Russel kon namelijk zelfs met de belabberde Williams nog dichtbij de punten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.nu.nl/formule-1/6098411/haa ... zepin.html

Jezus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haas die met een Russische Livery komt :x :/
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic