Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
ULTIMO schreef:
Prachtig toch dat hij nu al de snelste tijden neerzet.
Dat zegt genoeg over Mercedes, Hamilton en Bottas :lol:

Even wat info die de kijk hierop toch wel wat naar beneden haalt: RedBull was overall een stuk(!) sneller in FP1/FP2 dan Mercedes. Het feit dat George de snelste ronde neerzet in een kwalificatieronde zegt niet alles. Ook vandaag zal dat niet veel gaan zeggen.

Ik ben verder wel gigantisch hyped voor hem, zoals hierboven genoemd inderdaad even de "legende" aan de tand voelen. Als hij deze race gigantisch goed rijdt zie ik hem wel snel naar Mercedes gaan, want dat zou betekenen dat Bottas eigeniljk helemaal niet zo'n goede coureur is.


Maar dat is toch ook allang bekend..... Het is een perfecte tweede coureur, omdat hij Lewis niet uitdaagt maar wel snel genoeg rijdt om Lewis te beschermen en de constructeur kampioenschap binnen te halen. Snap echt niet waarom mensen hier verrast doen over feiten die allang bekend zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, zelfs Max, die altijd eerlijk is en altijd al durfde te benoemen dat je een snelle auto nodig hebt voor de kampioenschap, zegt dat je Lewis nodig hebt: https://streamable.com/d5mbxc
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 14:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand een linkje om de F2 race te kijken? Ziggo vind het blijkbaar logisch om een heel seizoen F2 uit te zenden op het open kanaal behalve de kampioenschapsrace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand een linkje om de F2 race te kijken? Ziggo vind het blijkbaar logisch om een heel seizoen F2 uit te zenden op het open kanaal behalve de kampioenschapsrace.

Die is al afgelopen.
Mazepin is ook lekker bezig daar. 2 man van de baan proberen te rijden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had er een gevonden uiteindelijk. Was op het begin nog wel even spannend. Hopelijk wordt er straks in de F1 race net zo hard geracet, maar dat is valse hoop ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, de kans voor Max voor P1 was van korte duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fucking idioot is die Lecrec
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat een fucking idioot is die Lecrec

Deed ‘ie nou precies hetzelfde als vorige week bij Vettel? Tussen de kleinste gaatjes in duiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
makrooy schreef:
Wat een fucking idioot is die Lecrec

Deed ‘ie nou precies hetzelfde als vorige week bij Vettel? Tussen de kleinste gaatjes in duiken


Ja, sowieso is hij de laatste races erg wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 20:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Had er een gevonden uiteindelijk. Was op het begin nog wel even spannend. Hopelijk wordt er straks in de F1 race net zo hard geracet, maar dat is valse hoop ben ik bang.

Niks gezegd :lol: Wat een race :worship: Sneu voor Russell maar gun het Perez ook enorm. En Russell z'n tijd komt nog wel, heerlijk hoe ie Bottas gewoon om z'n oren reed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, prachtige race, heel mooi voor Perez dit. Russell had enorm veel pech met z'n pitcrew vandaag, maar die heeft wel laten zien dat ie'n veel betere chauffeur is dan Bottas en dat hij zeker een toekomstige kampioen kan zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die pitstop bij Mercedes..
:lol: :lol: :lol:

Zo jammer voor Russell... En zet Pérez maar langs Max
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 22:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Russel komt er wel. Die inhaalmanoeuvre op Stroll was echt ziek goed. Puur door de fouten van Mercedes wonnen ze niet. Russel deed niks fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zuur, maar hij heeft zich laten zien. Russel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nattehond schreef:

Slechte zaak dat zulke middelmatige coureurs een stoel krijgen, puur om de centjes.
Mick Schumacher overigens ook bevestigd bij Haas. Die kan dan wel goed rijden.


Weg met die gozer: https://www.nu.nl/formule-1/6095601/f1- ... redirect=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sexueel wangedrag wat weg komt met een 'sorry'. Hoop dat Haas hier wel even een dergelijke straft voor verzint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 18:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sexueel wangedrag wat weg komt met een 'sorry'. Hoop dat Haas hier wel even een dergelijke straft voor verzint.

Inderdaad, waar haal je het lef vandaan. Wat mij betreft hoef je zulke verwende jochies niet in F1. Stroll is bijvoorbeeld gewoon lekker down-to-earth en een goede coureur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer van die safetycar zeg. Max was zo goed weg. Zal je zien dat Mercedes het hierdoor toch kan overnemen op een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Jammer van die safetycar zeg. Max was zo goed weg. Zal je zien dat Mercedes het hierdoor toch kan overnemen op een of andere manier.

Ik heb niks gezegd. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://twitter.com/AlphaTauriF1/status ... 0498621442
Tsunoda naar alpha Tauri :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben dan erg benieuwd of Perez daadwerkelijk het stoeltje bij RB krijgt, kan me niet voorstellen dat ze nog een jaar met Albon gaan racen.
Maar dan wordt ie dus ook niet teruggezet naar AT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik gok dat Albon wel blijft. Perez is goed geweest de laatste races, maar als je naar de rest van het seizoen kijkt was hij qua resultaat niet veel beter (of soms gewoon slechter) dan Albon. Tot aan de dip van Albon ging het vrij gelijk op qua posities waar ze zijn gefinisht. Daarna is Perez wel vooruit gegaan.

Aan de ene kant had Albon beter moeten presteren, hij heeft dit probleem op zijn eigen hals gehaald door niet goed om te gaan met de situatie. Kanttekening dat de auto hem niet volledig ligt en dat Red Bull een do or die team is wat veel stress meebrengt. Aan de andere kant had Perez dit ook gemoeten met, in essentie, een kopie van de Mercedes van vorig jaar. Ze hadden elke race gewoon minstens 5 en 6 moeten hebben. DNF's hebben ze beiden even veel, 2x, dus dat gaat niet op.

Albon maakt wat vreemde moves maar Perez is behoorlijk roekeloos en komt niet over als een teamspeler. Perez is verre van een ideale #2 voor Max, daar past Hulkenberg imo meer bij (consistenter, podiumambities maar geen kampioensambities en is goede vrienden al met Max en een teamspeler).

Je kan Albon wel vervangen, maar dan mag je weer vanaf stap 1 met de RB en een nieuwe coureur beginnen terwijl je een jaar later enorme veranderingen krijgt. All in all, denk ik niet dat je veel opschiet met Perez t.o.v. Albon, zijn sponsorgeld ga je toch niks aan hebben gezien de regels omtrent een team als Red Bull.

Red Bull kan beter met Albon zelf aan de auto en hem gaan werken dan een compleet nieuw programma en contract voor Perez. Het kan zo dat ze alsnog voor Perez of Hulkenberg kiezen, gezien de competitieve aard van Red Bull waar je bij wanprestaties gewoon out bent. Maar Albon begon wel verbetering te tonen in de laatste races.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Je kan Albon wel vervangen, maar dan mag je weer vanaf stap 1 met de RB en een nieuwe coureur beginnen terwijl je een jaar later enorme veranderingen krijgt. All in all, denk ik niet dat je veel opschiet met Perez t.o.v. Albon, zijn sponsorgeld ga je toch niks aan hebben gezien de regels omtrent een team als Red Bull.


Ik vermoed dat dit een belangrijk punt is bij RB. Want als de volgende coureur net zo slecht presteert als Albon en Gasly, zijn ze alleen maar verder van huis. Gasly heeft dit jaar laten zien dat hij echt wel een snelle coureur is. Dus ligt het dan aan Max, dat die gewoon veel sneller is? Of is het de auto dat gewoon moeilijk te besturen is, maar waar een talent als Max zich wel uit te voeten mee weet te komen? Ik gok beetje van beide. We zullen het zien. Hoop stiekem op Hulbenberg, maar ik zie Albon ook blijven zitten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De auto wordt sowieso meer afgesteld voor Max. Als je twee auto's compleet gaat afstellen naar twee courreurs kost dat aanzienlijk meer dan wanneer je het voor je beste courreur doet en alleen de aanpasbare dingen naar de wens van de nummer 2 afstelt. Albon zijn voorkeur ligt bijvoorbeeld bij een ander soort chassis en ophanging. En dat Max een betere coureur is dan Albon is wel duidelijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als neutrale kijker zou ik het toch wel leuk vinden als Perez bij RB komt. Die zorgt voor (veel) meer vuurwerk als Albon nu doet. Want heel eerlijk gezegd kan ik me van dit seizoen geen een actie van Albon herinneren die echt goed was.

Als ik een grote oranje bril op zou zetten dan is Hulkenberg leuker naast Max. Leuke humor, kunnen (volgens mij) goed met elkaar overweg en hij zal Max niet van zijn podiumplaats beroven. Maar qua rijder vind ik Hulkenberg niet beter dan Perez.

Voor de lange termijn zal bij RB Albon wel de beter keuze zijn, het is alleen de vraag of hij ooit op niveau gaat presteren.
Liever zie ik nu Perez voor 1 of 2 jaar en daarna Gasly terug (als die nog zo lang bij AT wil blijven).
Ik zie Gasly ook nog gerust naar Renault overstappen na 2021.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic