Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet Russell maar in een RB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zet Russell maar in een RB.


Zou mooi zijn, hij heeft ook laten zien dat hij het beste uit die Williams kan halen, maar gezien Albon en Gasly denk ik niet dat Horner die gok opnieuw wilt nemen. Hij heeft zich nog niet bewezen in een topauto. Hulkenberg is de ideale kandidaat voor het tweede stoeltje op alle vlakken dus ik denk dat Horner dat ook kiest.

AT kan nog, maar wegens de relatie met Honda (om de motor over te kopen), dat het hun eigen talentenstal is en hij resultaten boekt, denk ik dat Tsunoda meer voor de hand ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Russel zegt zelf dat hij gewoon bij Williams rijdt volgend jaar. En gezien Wolf zijn manager is zal die uiteindelijk gewoon in een Mercedes belanden.

Hamilton heeft nog steeds niet getekend vgm. Nu zal die wss wel gewoon bijtekenen maar als ie dat niet doet is Russel de logische opvolger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou ja als Russel al contractueel een zitje heeft bij Williams (wat wel zo is idd) denk ik niet dat Russel daar gaat komen gezien dat eveneens contractbreuk is. Als Hamilton opzegt, wat idd niet gaat gebeuren denk ik, dan gaat Mercedes ook naar een Perez of Hulkenberg kijken. Stoffel kan ook nog geloof ik. Zal wel een tussenjaar zijn dan denk ik, want zodra Hamilton stopt gaat Mercedes bovenop Verstappen duiken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg de F1 niet écht heel intensief. Maar sinds vorige week kijk ik die Netflix-docu en ik vind het wel boeiend. Ik zag net dat seizoen 3 ook aangekondigd is. Ik denk dat ik het wel helemaal ga volgen.
Dat ik die docu nu kijk is trouwens op aandringen van mijn vriendin, die vind dat (schijnbaar?) leuk om te volgen. Ze geniet vooral van de crashes en fitties op en naast de baan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 14:06 
 

de netflix serie is alleen wel lichtelijk nep. ze hebben al momenten anders laten lijken dan wat er gebeurd is.

er zit een hoop neppe drama in
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, kleine zaken worden uitvergroot of anders uitgelegd als dat ze zijn.

Desalniettemin erg leuke serie om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OKÉ SORRY HOOR IK KIJK AL NIET MEER. :list:

Boeiend dat het 'nep' is. Ik wil 's avonds, als ik op de bank zit, vermaakt worden. Voor mijn part knippen en plakken ze alles aan elkaar. Het gaat mij meer om het vermaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:46 
 

daar is het ook voor gemaakt, niks mis mee verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het voor entertainment is gemaakt prima, maar lijkt me niet fijn als je als coureur in verkeerd daglicht komt te staan vanwege wat knip en plak werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zo wordt bijv Ocon weggezet als een engeltje, Haas als een van de beste teams (in seizoen 1 dan) en Max en Ricciardo als aartsvijanden van elkaar.

Maar ik ben benieuwd hoe S3 eruit komt te zien. Volgens mij zijn er bij de eerste races geen filmdagen geweest ivm corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ja, zo wordt bijv Ocon weggezet als een engeltje, Haas als een van de beste teams (in seizoen 1 dan) en Max en Ricciardo als aartsvijanden van elkaar.

Maar ik ben benieuwd hoe S3 eruit komt te zien. Volgens mij zijn er bij de eerste races geen filmdagen geweest ivm corona.


Kan mij hierin vinden maar S2 is daar toch al wel anders in vind ik, begin van S2 vond ik het leukste om te zien: de overstap van Daniel naar Renault :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De race in Saoedi-Arabië wordt volgend jaar een avond/nachtrace door de stad
Heel erg benieuwd naar, om te zien zal het wel nice zijn, beetje hetzelfde als Singapore :woot:

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... tqUCN.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 18:34 
 

#weraceformoney

niet slim dit, aangezien ze eerst heel veel iedereen is gelijk stop racisme etc gedaan hebben en nu weer een extra land tekenen waar sommige groepen gewoon geen rechten hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 20:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zat er aan te komen met een bedrijf uit de VS er achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zat er aan te komen met een bedrijf uit de VS er achter.

Dit.. én met Aramco als hoofdsponsor wat (zo goed als?) helemaal van de staat is, die zullen met het tekenen van dat contract wel wat geëist hebben lijkt me zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit moet ie dus ongeveer gaan worden..

https://www.formula1.com/en/latest/article.formula-1-announces-provisional-23-race-calendar-for-2021.2Dgw83ieWq48p0ZjmcGRnX.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikking van een kalender...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Idd. Hoop echt dat die To Be Confirmed iets van de Nordschleife of Imola is. Zal wel een of ander circuit in Qatar worden of een ander rijk corrupt land. Scheelt al dat Vietnam er uit is, dat circuit zag er echt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Idd. Hoop echt dat die To Be Confirmed iets van de Nordschleife of Imola is. Zal wel een of ander circuit in Qatar worden of een ander rijk corrupt land. Scheelt al dat Vietnam er uit is, dat circuit zag er echt niet uit.

Doe eens niet, of je moet het GP-Circuit van de Nürburgring bedoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ben bang dat het weer een Tilkedrome wordt in één of andere zandbak. Grootste pluspunt van F1 dit jaar is toch wel de authentieke circuits die (helaas eenmalig lijkt het) terug zijn gekomen. Van de Tilke circuits (waar inmiddels de helft van de kalender mee gevuld is) vind ik alleen Sepang, Istanbul en COTA vet, maar de eerste twee zijn inmiddels alweer van de kalender verdwenen. Daarnaast leeft F1 ook totaal niet in veel van de 'nieuwe' landen die aangedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 23:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Broken Balance schreef:
Idd. Hoop echt dat die To Be Confirmed iets van de Nordschleife of Imola is. Zal wel een of ander circuit in Qatar worden of een ander rijk corrupt land. Scheelt al dat Vietnam er uit is, dat circuit zag er echt niet uit.

Doe eens niet, of je moet het GP-Circuit van de Nürburgring bedoelen.


Ja dat laatste
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 10:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaat Vietnam nu helemaal niet meer door dan?

Heb die een paar keer gespeeld op de F1 game maar dat gaat helemaal nergens over, je moet nog net geen richting aangeven zoveel rotondes zitten erin.

Maar aangezien het enigszins in die regio moet zitten zou het ook wel kunnen dat Maleisië weer terug komt. Een ander circuit kan ik zo snel niet bedenken, of het moet idd een hele nieuwe zijn.

Edit: zie nu dat ze daarna naar Europa gaan dus dan hoeft bovenstaande niet zo te zijn. In dat geval zou idd iets van bovengenoemde circuits leuk zijn of Mugello/Portimao.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2020 17:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deze kwali :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2020 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk om naar te kijken ja :D
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic