Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2020, 14:16 

Hardtraxx Veteran

Vettel dus als vervanger van Perez bij RP / Aston Martin volgend jaar. Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de rijdersmarkt. Perez zal voor een aantal teams toch interessant zijn lijkt me, gezien zijn kwaliteiten en sponsor. Verwacht zelf dat Perez de overstap maakt naar Haas en dat Grosjean de deur gewezen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2020, 18:58 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Vettel dus als vervanger van Perez bij RP / Aston Martin volgend jaar. Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de rijdersmarkt. Perez zal voor een aantal teams toch interessant zijn lijkt me, gezien zijn kwaliteiten en sponsor. Verwacht zelf dat Perez de overstap maakt naar Haas en dat Grosjean de deur gewezen wordt.

dat zitten mogelijk nog moeilijkheden, de persoonlijke sponsor van Perez heeft/had een conflict met Gene Haas over Nascar en het niet betalen van sponsoring. mocht dit waar zijn denk ik niet dat Perez bij Haas terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2020, 20:07 

Hardtraxx Elite

Verder blijft er weinig over voor die jongen dan. RB naast Max zie ik niet gebeuren, AR en AT hebben hun eigen 'jeugd' die ze daar graag neer willen zetten en Williams zal Latifi wel willen houden (vanwege het geld). De rest van de stoelen zijn vgm al vergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-09-2020, 15:36 

Hardtraxx Elite

Top dit! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-09-2020, 15:37 

Hardtraxx Elite

Wigaard schreef:
Top dit! :lol:

Man man man... Parkeer hem ff achterin
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic