Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vettel dus als vervanger van Perez bij RP / Aston Martin volgend jaar. Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de rijdersmarkt. Perez zal voor een aantal teams toch interessant zijn lijkt me, gezien zijn kwaliteiten en sponsor. Verwacht zelf dat Perez de overstap maakt naar Haas en dat Grosjean de deur gewezen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 18:58 
 

Uberhout schreef:
Vettel dus als vervanger van Perez bij RP / Aston Martin volgend jaar. Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de rijdersmarkt. Perez zal voor een aantal teams toch interessant zijn lijkt me, gezien zijn kwaliteiten en sponsor. Verwacht zelf dat Perez de overstap maakt naar Haas en dat Grosjean de deur gewezen wordt.

dat zitten mogelijk nog moeilijkheden, de persoonlijke sponsor van Perez heeft/had een conflict met Gene Haas over Nascar en het niet betalen van sponsoring. mocht dit waar zijn denk ik niet dat Perez bij Haas terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder blijft er weinig over voor die jongen dan. RB naast Max zie ik niet gebeuren, AR en AT hebben hun eigen 'jeugd' die ze daar graag neer willen zetten en Williams zal Latifi wel willen houden (vanwege het geld). De rest van de stoelen zijn vgm al vergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2020 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top dit! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2020 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Top dit! :lol:


Man man man... Parkeer hem ff achterin
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Honda trekt er de stekker uit qua motoren.
Mooi kut, dus voortaan Renault, Ferrari of Mercedes.

Automatisch is het geen probleem als ze Renault kiezen (minste klanten) maar voor het "competitieve" zie er graag een Mercedes in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 10:29 
 

red bull moet hopen dat of er een nieuw merk komt of dat renault ze weer van motoren wil voorzien (gezien het constante afbranden van red bull wat niet altijd waar was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Renault heeft in dit geval helemaal niets te willen. Als er geen andere partij is die Red Bull een motor wil leveren (dus Mercedes, Ferrari or een nieuwe fabrikant) dan is Renault verplicht Red Bull en Torro Rosso motoren te geven aangezien zij nu aan de minste teams leveren.

Dat gezegd hebbende geef ik het (helaas) ook een kans dat Red Bull er straks gewoon uitstapt als ze niet op een normale manier met een partij tot een overeenstemming kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan de beslissing van Honda wel begrijpen. Verbrandingsmotoren hebben niet de toekomst en de vraag is dus in hoeverre investeringen daarin nog rendabel zijn. Vraag me uberhaupt af hoe lang de F1 op deze voet verder gaat. Er gaat toch een moment komen dat er meer van dit soort 'problemen ontstaan'. Ik verwacht dat op termijn de F1 en FE samensmelten. Dat gaat grappig worden want Verstappen vindt FE maar dikke onzin, maar dat gaat wellicht toch zijn toekomst zijn.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die had ik niet verwacht eigenlijk.
Lees ook dat ze al gesprekken hebben met Porsche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 19:03 
 

zeke schreef:
Die had ik niet verwacht eigenlijk.
Lees ook dat ze al gesprekken hebben met Porsche.


porsche zou al jaren een motor klaar hebben liggen maar er niks mee gedaan hebben dus de mogelijkheid is er wel.

al denk ik niet dat dit zo snel gaat gebeuren, f1 kost klauwen met geld en de hele vw groep heeft ook wel for last gehad van het hele diesel geneuzel.

het zou wel vet zijn porsche in f1 te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... o41cV.html

Grosjean en Magnussen pleite bij Haas, plaatsmaken voor Perez en ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hulkenberg hoop ik, hoop dat hij terugkomt in de F1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mazepin schijnt ook wel goede papieren te hebben, die brengt een zak geld mee. Mick Schumacher zou ook kunnen, aangezien Ferrari de motoren voor Haas levert, en hij volgens mij momenteel de eerste in de Ferrari Academy is die in aanmerking komt voor een F1 zitje. Lijkt me wel verstandig om in ieder geval voor één ervaren rijder te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
zeke schreef:
Die had ik niet verwacht eigenlijk.
Lees ook dat ze al gesprekken hebben met Porsche.


porsche zou al jaren een motor klaar hebben liggen maar er niks mee gedaan hebben dus de mogelijkheid is er wel.

al denk ik niet dat dit zo snel gaat gebeuren, f1 kost klauwen met geld en de hele vw groep heeft ook wel for last gehad van het hele diesel geneuzel.

het zou wel vet zijn porsche in f1 te zien


Porsche gaat zich focussen op FE begreep ik van Robert Doornbos toen hij vorige week bij ons op een bedrijfsevent was. Dus kans is klein dat ze ook leveren voor F1.

Vermoed dat Mercedes aan red bull gaat leveren.

De reden dat Honda stopt is vanwege de kosten. Dit jaar is Honda hard geraakt door corona en verkopen ze amper. F1 is ontzettend duur en willen dus niet verder investeren totdat het rustiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-grosjean-and-magnussen-announce-they-are-to-leave-haas-at-the-end.5pXS3lUq9uQIbBZvXo41cV.html

Grosjean en Magnussen pleite bij Haas, plaatsmaken voor Perez en ??

Heb nu al teveel namen gelezen die op die stoelen gaan zitten. Schumacher, Mazepin, Hulk, Perez.
Las ergens anders weer dat Russell zijn plaats moet afstaan aan Mazepin (wat wel erg slecht zou zijn voor de sport vind ik).
Dan die Japanner die weer naar AT zou gaan ten koste van Gasly, die zou weer naar Renault gaan en Ocon weer naar Haas. Hoop speculaties die rondgaan op dit moment, ik wacht 'm nog wel ff af. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad nog heel veel geruchten. Het ligt eraan of Ferrari/Alfa Romeo Giovinazzi nog een jaar daar laat rijden. Dat leek me de meest logische optie voor Schumacher. Indien Gio blijft zal Schumacher inderdaad wel naar Haas gaan. Lijkt me de Ferrari Junior coureur die de meeste kans maakt op promotie (en staat ook eerste in het F2 kampioenschap)

Verder zijn de geruchten zeer sterk dat Mazepin volgend jaar bij Haas komt te rijden aangezien zijn vader het team zal overnemen, of iig een flinke zak geld neerlegt. Geheel onterecht, coureur die nu 6e staat in het F2 kampioenschap, is sowieso zijn 2e jaar in deze klasse misschien zelfs al 3e. Dan verdien je het gewoon niet om promotie te maken naar de F1, maar goed. Probleem zou nog kunnen worden dat hij niet genoeg punten verzamelt voor zijn superlicentie, maar hiervoor heeft de FIA de regels versoepeld ivm het coronavirus.

Als Tsunoda bij Alpha Tauri komt zal dit niet ten koste gaan van Gasly, of Gasly moet zelf al beslissen om te vertrekken, maar voor zijn carriere lijkt het me beter als die gewoon daar zijn niveau kan vasthouden. Lijkt het daar naar zijn zin te hebben en de resultaten zijn gewoon prima voor zo een team. Dus dan zal Kvyat er weer uitvliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nadeel is dat Mick in de schaduw van zijn vader staat. Denk niet dat Ferrari hem gaat aannemen op basis van zijn naam. Niet dat ze dit jaar goed presteren maar toch.

Alfa en Haas zijn prima start plekken. Laat hem zich maar eerst bewijzen want wat ik tot nu toe heb gezien... Not impressed. Ze doen een beetje alsof het in zijn bloed zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja, hij staat wel eerste in het F2 kampioenschap wat dit jaar als toch wel redelijk talentvol wordt gezien. Hij heeft niet superveel gewonnen (nog niemand in F2 dit jaar, wat vooral te maken heeft met de nieuwe 18 inch velgen, en de slijtage van het nieuwe rubber) maar hij is wel heel constant geweest. Top 5 zat er meestal wel in, voor zowel de hoofdrace als de sprintrace.

Maar dat die zich nog moet bewijzen zeker. Bij Sauber of Haas zal die dan ook een aantal keer moeten laten zien boven het materiaal uit te stijgen, zoals Russell dat dit jaar in de kwalificatie doet bij Williams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde traject als LeClerc zou mooi zijn voor 'm.

Gasly zou volgens de geruchten trouwens mot hebben met wat mensen binnen RB en daarom zou hij zijn stoeltje kwijt kunnen raken. Of dat waar is is een 2e natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 18:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zijn wel die typische tabloid geruchten die je ook in voetbal ziet. Denk dat er vrij weinig van waar is gezien Gasly en zijn team in AT juist super goed werken samen op het moment. Gezien de onzekerheid en het vertrek van weer twee mensen krijg je nu juist dat veel sites onzin gaan verkopen voor clicks.

Denk dat Haas met twee van Perez, Mazepin of Hulkenberg verder gaat. Ik gok dat Mick eerst naar Alfa Romeo gaat, die gaat Gio wel vervangen. Dit omdat Kimi waarschijnlijk wel bij gaat tekenen. Ik denk dat ze Mick liever bij het directe satellietteam van Ferrari hebben dan een team wat alleen de motor krijgt.

Als ik een gok zou moeten wagen op wat er bij Red Bull gebeurt is dat (bij doorgaande teleurstellende resultaten) Albon terug gaat naar AT en Gasly niet gepromoveerd wordt. Gasly heeft net een jaar zijn zelfvertrouwen terug en moet laten zien dat dit nu ook constant is voor hij nog een poging krijgt. In dat geval zie ik Hulkenberg nog wel eens naar Red Bull gaan als 2e bestuurder, is hij wel een enorm goede kandidaat voor.

Mazepin is voor het geld aantrekkelijk waardoor Williams hem nog wel eens kan halen voor Russel (wat dom zou zijn). Haas zou dat ook liever willen. In dat geval zouden Mazepin en Perez de beste opties zijn want dan krijg je een enorme financiele injectie. Als je voor prestaties wilt gaan moet je gewoon Hulkenberg halen, dat heeft hij wel laten zien, daarom denk ik dat een RB nog naar hem zou kijken als ze Albon terug tikken naar AT, Kvyat brengt toch niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulkenberg is een sympathieke vent maar naar mijn mening is Perez de betere chauffeur van die 2. Zou hem liever bij RBR zien rijden eigenlijk, maar kans dat dat gebeurt is klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 10:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hulkenberg is een sympathieke vent maar naar mijn mening is Perez de betere chauffeur van die 2. Zou hem liever bij RBR zien rijden eigenlijk, maar kans dat dat gebeurt is klein.

Perez is snel maar blijft wild en is denk ik niet de ideale teamgenoot, dat hebben we wel gezien toen hij nog samen met Ocon voor Racing Point/Force India reed, dat ging vaker fout dan goed.

Daarom doet RBR er denk ik beter aan om Hulk te nemen, die kent zijn plek als 2e rijder, is ook snel, betrouwbaar en kan goed met Max.

Zou er na Imola (volgend weekend) niet meer duidelijk worden? Meen me zo'n uitspraak te herinneren van Horner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Meen me zo'n uitspraak te herinneren van Horner.


https://www.nu.nl/formule-1/6086258/red ... albon.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat Albon helemaal weg gaat dan. RB gaf dit weekend geloof ik aan dat 3 van de 4 stoeltjes al vast stonden. Dus dat betekent dat alleen Albon zijn stoeltje duidelijk de enige open stoel is. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Kvyat ook nog wel uit het stoeltje werd gezet voor Albon maar met deze uitspraak lijkt Kvyat ook nog te blijven. Al kan RB ook nog bedoelen dat het al vast staat dat Kvyat exit gaat voor Tsunoda.

Eveneens, Hulkenberg heeft met 0 training gezien dat hij gewoon met gemak de punten kan rijden. Geef hem een auto die naar zijn wens is en meer training en hij is denk ik wel net zo snel als Perez. En zoals Pommer zegt, Perez is geen goede teamspeler en een roekeloze courreur. Hij wil graag eerste coureur zijn en hij zal Verstappen denk ik onder de bus gooien anderzijds terwijl het team om Max draait. Hulkenberg is de ideale 2e courreur, hij weet zijn positie, zijn doel is podium rijden, hij is betrouwbaar en hij kan het goed vinden met Max.

Perez kan betere contracten bij Haas of Williams krijgen denk ik, dit omdat ze liever courreurs hebben met geld.
Ik gok dat dit de stoeltjes zijn volgend jaar:

Red Bull
VER
HUL

AT
GAS
TSU

Haas
PER
MAZ

Alfa
RAI
SHU

De enige wijziging die er kan zijn is dat Mick naar Haas gaat en dat of Perez of Mazepin wellicht nog naar Williams gaat want die willen ook graag een courreur met een bak met geld, Mazepin lijkt dan de beste optie omdat Perez denk ik niet naar Williams wilt.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic