Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat ze halverwege DRS activeren, is dat niet een beetje competitievervalsing? Ineens de wedstrijdomstandigheden aanpassen. Bedoel het racen is wel spannender met DRS, maar als DRS vanaf het begin geactiveerd was, had je een hele andere stand gehad nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, het is gewoon reglement dat DRS actief is wanneer de omstandigheden het toelaten. Niets nieuws en ieder team weet het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy fuck :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat een klapper zeg. Die beelden dan je ‘m eruit ziet krabbelen. My god..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kippevel :surrender:
Na 15 seconden nog even een brandende auto uitklimmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Heel sick
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet ook wel zeggen dat als er een moment is waarop je niet op dat bijdehandte en betweterige gedrag van die Coronel zit te wachten, dat dat nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Kippevel :surrender:
Na 15 seconden nog even een brandende auto uitklimmen.


Vanaf impact tot hij eruit is geklommen duurde 26 seconde. Nog altijd erg snel. Gelukkig was hij niet knock out, anders weet ik niet of hij het had overleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na een harde val weer de fiets opstappen kan ook erg lastig zijn. Maar dit... Ik zou misschien toch een andere weg bewandelen als je de dood in de ogen hebt gekeken. Ik gun hem wel weer de moed om zijn carrière verder te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een klap zeg. Schrok me kapot. Was heel blij dat ie er ongedeerd uit kroop. Dit gun je niemand en zeker hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Moet ook wel zeggen dat als er een moment is waarop je niet op dat bijdehandte en betweterige gedrag van die Coronel zit te wachten, dat dat nu is.


Pfff man man man.
Kamphues en Coronel allebei met stom geouwehoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En nu Stroll... Nee lekker raceje dusver..

1.5u verder en nog geen ronde echt geracet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Kvyat treft het ook niet he. Grosjean z’n actie voorafgaand aan de crash was een hele vreemde, en Stroll kan er ook wat van zeg. Had hij dat vorige race niet ook al? Dat de bocht kort door terwijl er iemand praktisch naast je rijdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Kvyat krijgt er +10 voor, daar snap ik niks van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
En Kvyat krijgt er +10 voor, daar snap ik niks van :lol:

Had dat er niet mee te maken dat Kyvat uit had kunnen wijken en dat niet deed? Voor Stroll was dit een blinde hoek ondanks dat hij te haastig stuurde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
En Kvyat krijgt er +10 voor, daar snap ik niks van :lol:

Had dat er niet mee te maken dat Kyvat uit had kunnen wijken en dat niet deed? Voor Stroll was dit een blinde hoek ondanks dat hij te haastig stuurde

Volgens mij reed Kvyat al vrijwel helemaal over de curbs heen, die kon niet meer uitwijken want daar stond zo’n rood/wit paaltje/sensortje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
En Kvyat krijgt er +10 voor, daar snap ik niks van :lol:

Had dat er niet mee te maken dat Kyvat uit had kunnen wijken en dat niet deed? Voor Stroll was dit een blinde hoek ondanks dat hij te haastig stuurde

Volgens mij reed Kvyat al vrijwel helemaal over de curbs heen, die kon niet meer uitwijken want daar stond zo’n rood/wit paaltje/sensortje

Ja idd, die was al maximaal opzij. Of hij had moeten ankeren maar op 't moment dat ie door had dat stroll 'm ging snijden was dat toch al te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oké had het niet goed gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
JeroenB93 schreef:
Moet ook wel zeggen dat als er een moment is waarop je niet op dat bijdehandte en betweterige gedrag van die Coronel zit te wachten, dat dat nu is.


Pfff man man man.
Kamphues en Coronel allebei met stom geouwehoer.

Bij Kamphues vind ik het niet zo erg, het is af en toe wel een joker, maar ik vind zijn houding niet zo storend. Dat heb ik bij Coronel wel. Die straalt echt uit dat hij met een stel debielen aan tafel zit, terwijl hij meestal juist bij het verkeerde eind zit.

Voorbeeld: Doornbos die het over een gesmolten vizier had bij Grosjean. Coronel: "nee dat kan helemaal niet, dat zie je daar. Die is niet gesmolten". Echt Doornbos de mond willen snoeren.
Later in interview met die twee medicals: "Romain z'n hele vizier was gesmolten".

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja precies.
Altijd die volle arrogante overtuiging dat alles wat hij zegt waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom Skysports. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Lewis Hamilton aankomend weekend niet aanwezig vanwege positieve test
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag hem zondag ook gewoon handjes schudden met iedereen na zijn win dus erg verassend is het niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... BkKSj.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zag hem zondag ook gewoon handjes schudden met iedereen na zijn win dus erg verassend is het niet :lol:


Je weet dat ze allemaal (van coureur tot pers tot paddockcrew) voordat ze het circuit op komen getest moeten worden?

Ze houden zich gewoon grotendeels aan de regels qua mondkapje e.d. maar je mag het circuit niet op voor je een test hebt gedaan en de uitslag negatief is. En dat moet elke dag.

Dus dat handje schudden maakte in dat geval niks uit, eveneens zag je hem bij zijn team nog gewoon zijn elleboog gebruiken.

Is wss gewoon buiten het circuit en na de race gebeurt, anders kon je half Mercedes naar huis sturen.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic