Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 01:01 

Hardtraxx Veteran

Een Verstappen masterclass in de regen die zijn 4e titel hiermee wel zo goed als veilig stelt. Wat een statement en race :worship: :worship: . Zijn beste race tot nu toe.

Ook heel tof het dubbele podium voor Alpine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 11:38 

Hardtraxx Veteran

Echt een fantastische race ja, kan helaas niet zoveel kijken als ik had gehoopt maar blij dat ik deze grotendeels gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 16:20 

Hardtraxx Veteran

Bizarre race inderdaad. Ik ben een McLaren-fan (en dan vooral Piastri, vind Norris z'n houding echt zwaar achteruit gegaan sinds Miami) maar dit was simpelweg een sublieme race van Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik ben voor een spannende kampioenschap en hoopte dat Norris nog zou terugkomen voor een spannende finale in abu dhabi, maar helaas. Dit was inderdaad van alien niveau van Max. Niks aan te doen, welverdiende kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 21:50 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
vind Norris z'n houding echt zwaar achteruit gegaan sinds Miami.

Ja ik was voorheen ook mega fan van Norris maar hij is er niet gezelliger op geworden sinds zijn eerste win.
En dan zeggen dat Max de race wint door geluk ipv talent. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 22:25 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Joey schreef:
vind Norris z'n houding echt zwaar achteruit gegaan sinds Miami.

Ja ik was voorheen ook mega fan van Norris maar hij is er niet gezelliger op geworden sinds zijn eerste win.
En dan zeggen dat Max de race wint door geluk ipv talent. :thumbdown:

Dit heeft hij niet gezegd. Het is behoorlijk uit context getrokken. Hij vindt simpelweg de timing van red flag mazzel. En dat is ook zo. Hij had vrij snel ook Max gefeliciteerd met zijn weerzinwekkende race. Norris heeft meermaals dit jaar toegegeven dat Max een maatje te groot is voor hem. Heeft gezegd te willen leren van dit jaar. Hij stelt zich bescheiden op maar dat lijkt niet gezien te worden.

Hij is soms wat onhandig met zijn woorden en sociaal wat ongemakkelijk. Ik heb daardoor al langer het idee dat hij behoorlijk verkeerd wordt begrepen en dat er een anti Norris circle jerk is ontstaan. Naar mijn mening onterecht. Het is een jonge knul dat, nog altijd, erg goed bevriend is met Max en met meer coureurs. Zelfs Lewis nam het al eerder op voor Norris nadat social media kritiek had op Norris zijn houding richting Lewis een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 09:27 

Ja dit was wel een race. Had leuker gevonden als een van de Alpines gewonnen had. Maar ja bleek al snel dat Verstappen gewoon te goed was.

Raar eigenlijk, ik vond het best okay dat Verstappen won. Normaal vind ik het een verschrikkelijke eikel (mede door zijn achterlijke manier van aanvallen en verdedigen). Maar goed ook Norris vind ik een lul dus die gun ik het eigenlijk ook niet. En dat Verstappen nu won betekend dat de titel zo goed als zeker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 09:37 

Hardtraxx Elite

Jeffreylp schreef:
Normaal vind ik het een verschrikkelijke eikel (mede door zijn achterlijke manier van aanvallen en verdedigen). Maar goed ook Norris vind ik een lul dus die gun ik het eigenlijk ook niet.

Waarom verbaast dit mij niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 11:45 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Jeffreylp schreef:
Normaal vind ik het een verschrikkelijke eikel (mede door zijn achterlijke manier van aanvallen en verdedigen). Maar goed ook Norris vind ik een lul dus die gun ik het eigenlijk ook niet.

Waarom verbaast dit mij niet? xd

Omdat alles wat deze gozer over elk onderwerp post negatief is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 14:28 

zeiken is makkelijk. En daarbij dat past wel bij dit forum dus wi ben ik om mij dan anders te gedragen.

Daarbij sinds de modjes slapen en niet op contactformulieren ofzo reageren blijf je last van me hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 14:42 

Hardtraxx Elite

Jeffreylp schreef:
zeiken is makkelijk. En daarbij dat past wel bij dit forum dus wi ben ik om mij dan anders te gedragen.

Daarbij sinds de modjes slapen en niet op contactformulieren ofzo reageren blijf je last van me hebben

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 20:36 

Hardtraxx Beheerder

Jeffreylp schreef:

Zeg het eens, jongetje.

(Ik heb geen toegang tot contactformulieren, maar mijn pb werkt wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 13:51 

Hardtraxx Veteran

Het is onbegrijpelijk hoe Max Verstappen opnieuw de wereldtitel heeft weten te bemachtigen, ondanks zijn middelmatige prestaties gedurende het seizoen. Zijn overwinning in de Las Vegas Grand Prix, waar hij gewoon als vijfde eindigde, onderstreept de inconsistentie die zijn kampioenschap kenmerkt.

De ware kampioen, Lance Stroll, heeft dit seizoen laten zien wat echte toewijding en talent betekenen. Ondanks technische tegenslagen, zoals het uitvallen van zijn teamradio tijdens de race in Las Vegas, bleef hij onverstoorbaar en toonde hij zijn ware racevaardigheden. Met de komst van het technische genie Adrian Newey naar Aston Martin in 2025, is het slechts een kwestie van tijd voordat Stroll de titel grijpt. Newey’s ongeëvenaarde expertise zal het team naar nieuwe hoogten stuwen, en Stroll zal eindelijk de erkenning krijgen die hij verdient! ;)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic