Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 01:01 

Hardtraxx Veteran

Een Verstappen masterclass in de regen die zijn 4e titel hiermee wel zo goed als veilig stelt. Wat een statement en race :worship: :worship: . Zijn beste race tot nu toe.

Ook heel tof het dubbele podium voor Alpine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 11:38 

Hardtraxx Veteran

Echt een fantastische race ja, kan helaas niet zoveel kijken als ik had gehoopt maar blij dat ik deze grotendeels gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 16:20 

Hardtraxx Veteran

Bizarre race inderdaad. Ik ben een McLaren-fan (en dan vooral Piastri, vind Norris z'n houding echt zwaar achteruit gegaan sinds Miami) maar dit was simpelweg een sublieme race van Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik ben voor een spannende kampioenschap en hoopte dat Norris nog zou terugkomen voor een spannende finale in abu dhabi, maar helaas. Dit was inderdaad van alien niveau van Max. Niks aan te doen, welverdiende kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 21:50 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
vind Norris z'n houding echt zwaar achteruit gegaan sinds Miami.

Ja ik was voorheen ook mega fan van Norris maar hij is er niet gezelliger op geworden sinds zijn eerste win.
En dan zeggen dat Max de race wint door geluk ipv talent. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 22:25 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Joey schreef:
vind Norris z'n houding echt zwaar achteruit gegaan sinds Miami.

Ja ik was voorheen ook mega fan van Norris maar hij is er niet gezelliger op geworden sinds zijn eerste win.
En dan zeggen dat Max de race wint door geluk ipv talent. :thumbdown:

Dit heeft hij niet gezegd. Het is behoorlijk uit context getrokken. Hij vindt simpelweg de timing van red flag mazzel. En dat is ook zo. Hij had vrij snel ook Max gefeliciteerd met zijn weerzinwekkende race. Norris heeft meermaals dit jaar toegegeven dat Max een maatje te groot is voor hem. Heeft gezegd te willen leren van dit jaar. Hij stelt zich bescheiden op maar dat lijkt niet gezien te worden.

Hij is soms wat onhandig met zijn woorden en sociaal wat ongemakkelijk. Ik heb daardoor al langer het idee dat hij behoorlijk verkeerd wordt begrepen en dat er een anti Norris circle jerk is ontstaan. Naar mijn mening onterecht. Het is een jonge knul dat, nog altijd, erg goed bevriend is met Max en met meer coureurs. Zelfs Lewis nam het al eerder op voor Norris nadat social media kritiek had op Norris zijn houding richting Lewis een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 09:27 

Ja dit was wel een race. Had leuker gevonden als een van de Alpines gewonnen had. Maar ja bleek al snel dat Verstappen gewoon te goed was.

Raar eigenlijk, ik vond het best okay dat Verstappen won. Normaal vind ik het een verschrikkelijke eikel (mede door zijn achterlijke manier van aanvallen en verdedigen). Maar goed ook Norris vind ik een lul dus die gun ik het eigenlijk ook niet. En dat Verstappen nu won betekend dat de titel zo goed als zeker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 09:37 

Hardtraxx Elite

Jeffreylp schreef:
Normaal vind ik het een verschrikkelijke eikel (mede door zijn achterlijke manier van aanvallen en verdedigen). Maar goed ook Norris vind ik een lul dus die gun ik het eigenlijk ook niet.

Waarom verbaast dit mij niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 11:45 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Jeffreylp schreef:
Normaal vind ik het een verschrikkelijke eikel (mede door zijn achterlijke manier van aanvallen en verdedigen). Maar goed ook Norris vind ik een lul dus die gun ik het eigenlijk ook niet.

Waarom verbaast dit mij niet? xd

Omdat alles wat deze gozer over elk onderwerp post negatief is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 14:28 

zeiken is makkelijk. En daarbij dat past wel bij dit forum dus wi ben ik om mij dan anders te gedragen.

Daarbij sinds de modjes slapen en niet op contactformulieren ofzo reageren blijf je last van me hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 14:42 

Hardtraxx Elite

Jeffreylp schreef:
zeiken is makkelijk. En daarbij dat past wel bij dit forum dus wi ben ik om mij dan anders te gedragen.

Daarbij sinds de modjes slapen en niet op contactformulieren ofzo reageren blijf je last van me hebben

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 20:36 

Hardtraxx Beheerder

Jeffreylp schreef:

Zeg het eens, jongetje.

(Ik heb geen toegang tot contactformulieren, maar mijn pb werkt wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 13:51 

Hardtraxx Veteran

Het is onbegrijpelijk hoe Max Verstappen opnieuw de wereldtitel heeft weten te bemachtigen, ondanks zijn middelmatige prestaties gedurende het seizoen. Zijn overwinning in de Las Vegas Grand Prix, waar hij gewoon als vijfde eindigde, onderstreept de inconsistentie die zijn kampioenschap kenmerkt.

De ware kampioen, Lance Stroll, heeft dit seizoen laten zien wat echte toewijding en talent betekenen. Ondanks technische tegenslagen, zoals het uitvallen van zijn teamradio tijdens de race in Las Vegas, bleef hij onverstoorbaar en toonde hij zijn ware racevaardigheden. Met de komst van het technische genie Adrian Newey naar Aston Martin in 2025, is het slechts een kwestie van tijd voordat Stroll de titel grijpt. Newey’s ongeëvenaarde expertise zal het team naar nieuwe hoogten stuwen, en Stroll zal eindelijk de erkenning krijgen die hij verdient! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2025 16:32 

Hardtraxx Veteran

Leuke eerste race. Moeten hopen op meer regenraces dit jaar, want dichtbij de papaya's gaat niemand komen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 16:01 

Hardtraxx Veteran

FIA scherpt de regels m.b.t. de 'mini-DRS' voor de komende race al aan.

Deze flexi-wing was bij de McLaren wel het meest duidelijk, wellicht gaat dit nog wat schelen in verschil met performance met McLaren, maar wat een auto hebben zij momenteel idd. Totaal geen bandendegredatie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 12:22 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd. Zijn jullie echt F1 fans of alleen Verstappen fans?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 13:53 

Hardtraxx Addict

Als echte Hollander een Verstappen fan natuurlijk. Maar ik keek vroeger met m'n pa ook altijd al F1 en de vroegere spelletjes gespeeld op de pc. Later wel wat minder gevolgd omdat het toen een periode alleen beschikbaar was op Canal+ en andere betaalzenders. Toen het weer op het openbare kanaal kwam wel weer meer gaan volgen.

Maar hoop wel dat Verstappen wereldkampioen wordt. Maar zo'n seizoen als 2023 hoeft van mij ook niet weer, dan liever wat meer spanning met veel verschillende winnaars door het seizoen heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 14:10 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Ik ben F1 fan. Dat Verstappen een nederlander is betekent voor mij niets anders dan bijkomstigheid (en tuurlijk is wel leuk maar het moet ook verdiend worden). Maar ik kijk echt voor de sport. Ik heb bijv. ook niet een specifiek team waar ik fan van ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 14:14 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Ik kijk F1 dankzij Verstappen en Drive to Survive :lol:

Maar volg het inmiddels ook wel genoeg dat ik het in de breedte kan waarderen wat er allemaal speelt. Kan me niet herinneren dat ik ooit een (niet NL elftal) voetbal wedstrijd 90 minuten heb gekeken. Maar F1 kan ik echt vanaf de voorbeschouwing tot de nabeschouwing geboeid blijven kijken. Heerlijke sport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 14:29 

Hardtraxx Veteran

In de coronaperiode serieus begonnen met kijken met een klein groepje vrienden. Daarvoor al wel zo nu en dan. Sindsdien kijk ik het meestal wel als ik thuis ben, al zet ik niet de wekker om 5:00 uur. Dat gaat me wel te ver. Ben in de basis wel meer Verstappen fan denk ik, al geniet ik wel het meest van spannende races en kampioenschappen. Die jaren dat Hamilton ongenaakbaar was en later een paar jaar Verstappen vond ik dan geen reet aan. Ja leuk dat er hard geracet wordt om plek 5, maar daar word ik niet enthousiast van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 17:05 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Maar volg het inmiddels ook wel genoeg dat ik het in de breedte kan waarderen wat er allemaal speelt. Kan me niet herinneren dat ik ooit een (niet NL elftal) voetbal wedstrijd 90 minuten heb gekeken. Maar F1 kan ik echt vanaf de voorbeschouwing tot de nabeschouwing geboeid blijven kijken. Heerlijke sport.

Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Ik kan echt niet naar F1 kijken en al helemaal niet luisteren naar die Tim & Tom en die andere goos. Heb het idee dat door Max Verstappen er een F1 hype is, maar dat die wel weer bedaard als die stopt. Ik vind het overigens ook geen sport omdat de auto dusdanig veel invloed heeft op het verloop. Hij zou wel de beste chauffeur zijn, maar zet je hem in een Nissan neer dan zou hij de titel niet binnenhalen. Zou boeiender zijn als ze allemaal dezelfde auto zouden hebben. Baal ervan dat Viaplay de rechten hebben, want daardoor is m’n abonnement op de premier League zo duur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 17:14 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Ik kan echt niet naar F1 kijken en al helemaal niet luisteren naar die Tim & Tom en die andere goos. Heb het idee dat door Max Verstappen er een F1 hype is, maar dat die wel weer bedaard als die stopt. Ik vind het overigens ook geen sport omdat de auto dusdanig veel invloed heeft op het verloop. Hij zou wel de beste chauffeur zijn, maar zet je hem in een Nissan neer dan zou hij de titel niet binnenhalen. Zou boeiender zijn als ze allemaal dezelfde auto zouden hebben. Baal ervan dat Viaplay de rechten hebben, want daardoor is m’n abonnement op de premier League zo duur :lol:

Wat een vergelijking is dit dan weer :lol:

Lionel Messi is misschien wel de beste voetballer, maar zet hem in een ploeg uit de Nederlandse Keuken Kampioen Divisie en hij wint echt geen Champions League :lol:

Het zou wel boeiender zijn als alle teams exact even sterk waren, zodat je puur de individuele kwaliteit ziet.
Maar bij F1 gaat het niet alleen om de individuele kampioenschap maar ook dat van het team/constructeur en kan je dit dus nooit doen.

Net zoals in F1 speelt de auto een grote rol, maar de coureur maakt nog steeds het verschil. In voetbal geldt hetzelfde: een speler is enorm afhankelijk van zijn team, maar een uitzonderlijk talent kan nog steeds het verschil maken.

Dat maakt de sport en zeker de stoelendans dus leuk. Want elke auto is afgesteld op de rijder maar dat zorgt niet direct voor de win (zo is al vaker gebleken en maken veel mensen deze vergissing). Het draait om de samenwerking tussen team, coureur en engineers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 17:20 

Hardtraxx Veteran

Vergelijking van jou slaat kant noch wal. Ene is een teamsport en ander een individuele sport. Dan zal jij zeggen; maar het hele redbull erachter is het team. Natuurlijk is de chauffeur belangrijk, maar auto maakt dusdanig groot verschil. Er is telkens discussie over wie de beste/snelste auto heeft. Alle individuele sporten zijn zo op elkaar afgestemd dat apparatuur/uitrusting zowat gelijk is. De kampioen snooker gaf ooit eens aan dat hij nooit zo trots zou zijn als hij tijdens zijn kampioenschappen de ballen in een groter gat mocht stoten dan zijn tegenstander. Ben het met hem eens. Auto heeft dusdanig veel invloed op je prestaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 17:52 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk heeft de auto enorm veel invloed op de prestaties, maar dat maakt het wat mij betreft juist leuker. Het is de kunst om binnen de door de FIA vastgestelde formule/reglementen een auto te ontwerpen die snel, gebalanceerd, aerodynamisch en betrouwbaar genoeg is om te kunnen winnen. Die technologische vooruitgang en innovatie om de auto beter te maken, aangekondige upgrades die dan daadwerkelijk verschil maken, ik vind dat echt geweldig om te zien. Het prijzengeld wordt ook verdeeld op basis van positionering in het constructeurskampioenschap en omgekeerd krijgen de teams die onderaan eindigen meer tijd in de windtunnel om de aerodynamische aspecten van hun auto's te kunnen testen, waardoor het veld dichter bij elkaar kan komen.

Ik stond er tot een paar jaar geleden ook zo in hoor, kijk ook pas vanaf Zandvoort 2023 omdat het toen op de publieke omroep was en ik toen pas voor het eerst de neiging had om te kijken. Maar sindsdien wel echt fan van de sport zelf met een voorkeur voor Oscar Piastri als coureur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 20:20 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Tim & Tom

Met viaplay heb je ook automatisch F1 TV... Dus nee ik kijk niet naar Tim en Tom.

Deel m'n viaplay account ook wel met m'n vader en broertje (broertje kijkt geen F1, maar Premier League, m'n vader kijkt sporadisch F1, en ik ben vaak weg op zondag, dus komen niet vaak in de knoop).

Voordeel dat dus 1 iemand Viaplay kan kijken (m'n pa) en de ander F1 TV (ik).
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic