Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2024 15:13 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 19:17 

Hardtraxx Veteran

Perez toch verlenging tot 2026. Had ik niet verwacht zo vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 19:28 

Hardtraxxer

poh marlboro lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 20:04 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:

Onzinnige beslissing ook, je ziet nu al dat Perez niet kan bijbenen zodra de concurrentie op gelijke hoogte lijkt te komen met Red Bull.

Ze gooien hiermee vooral hun eigen constructor kansen weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 21:01 

Hardtraxx Elite

Begrijp hier ook weinig van, maar meer dan niks boeit het me eigenlijk ook niet. Saaie sport
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 08:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

Onzinnige beslissing ook, je ziet nu al dat Perez niet kan bijbenen zodra de concurrentie op gelijke hoogte lijkt te komen met Red Bull.

Precies mijn gedachte ja, vreemd besluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 15:11 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

Zou het nog iets te maken kunnen hebben dat Max volgens jaar mogelijk niet meer bij RBR rijdt? Dan hebben ze met Checo in ieder geval nog iemand die de auto enigszins kent..

Ja Max heeft natuurlijk nog een contract tot 2027/2028 (?) en ja de geruchten dat ie zou gaan zijn natuurlijk ook alleen nog maar geruchten...... Maar als de auto en de sfeer binnen het team er niet op vooruit gaan, dan kan ik mij best voorstellen dat er een clausule in dat contract staat dat ie kan gaan als ie dat wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 19:55 

Kraak... Piep...

Er staan idd best wel wat clausules in zijn contract, zoals een performance clausule en dat het team bij elkaar moet blijven.

Ik zie Max zijn contract ook niet uitzitten. Ik zou het wel heel grappig vinden als hij naar Merc gaat terwijl ze in 2026 hun vorm herpakken.

Maar alsnog, als je iemand wilt die goed rijdt en je voor de toekomst vast kan leggen, pak dan Sainz.
Kind van de club.

Maar dit alles geeft de potentie tot een zeer goed 2025 seizoen. Ferrari en Mclaren worden steeds sneller, Red Bull takelt af, Hamilton naar Ferrari. Het heeft echt de potentie op een 2012 esque seizoen, de eerste keer sindsdien dat het ook een strijd kan worden tussen meer dan twee teams. Ik hoop het wat 2026 gaat sowieso een stuk minder worden.

Also Ocon die weg gaat is ook een leuk voordeel, vind dat echt een matige coureur met z'n veel te Franse mindset. Maar zijn vertrek duidt hopelijk een jaar in waar veel nieuwe coureurs mogen instromen. Lawson naar Racing Bulls of Williams, Bearmann naar Haas, Maloney naar Sauber, Antonelli waarschijnlijk Mercedes of Williams en dan heb je nog Paul Aron, Victor Martins en Isaac Hadjar die allemaal wat potentie tonen (Martins vooral omdat hij Frans is en een Alpine junior).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 00:34 

Hardtraxx Veteran

Ergens maar goed ook dat RB af takelt. Dat veranderd de zaak wel een beetje entertainment wise
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 08:43 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ergens maar goed ook dat RB af takelt. Dat veranderd de zaak wel een beetje entertainment wise

Jup, heb uberhaupt niet veel met RB. En nu Newey en hopelijk snel Max ook weggaan, al helemaal niks meer.

Diep van binnen blijf ik Ferrari fan, mooi historisch merk en nostalgie. Ook al zijn het clowns van hoogste niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 09:19 

Kraak... Piep...

Same, ik heb niks met Red Bull. Als Nederlander support je Max natuurlijk, net zoals een Brit Hamilton support.
Maar ben zelf altijd voor Mclaren geweest (kom vegte Arnes) en qua coureurs Hakkinen, Alonso en Ricciardo en nu Piastri als Max er niet zou zijn.

Het is verder trouwens echt pittig om te zien wie waar heen gaat, meer dan de helft van de teams zitten vrij open. Bijna overal is een stoel echt een groot open vraagteken en gaat het vooral liggen aan wat Sainz doet.

Alpine heeft Gasly, maar wie daarnaast komt is echt enorm open. Victor Martins of Zhou zou kunnen, beiden eigen jeugd, maar of je er nou op vooruit gaat. Doohan doet hun FP's maar is sowieso niet goed genoeg.

HAAS heeft Bearmann sowieso wel, maar het gaat echt een wedstrijdje worden wie het het beste doet voor de 2e stoel. Ze willen geen rookie naast Bearmann dus het zal tussen Zhou, Bottas, Magnussen en Ocon gaan. Alle 4 staan op hun wishlist, en daarnaast wouden ze Ricciardo ook altijd al hebben.

Sauber heeft H├╝lkenberg sowieso en willen Sainz het liefst er naast. Ze kunnen met een ervaren iig een Rookie neerzetten en dat gaat dan tussen Maloney, Bottas, Lawson en Ocon, naast Sainz.

Williams heeft Albon sowieso maar ze zijn vrij ambitieus in wie ze er naast willen. Ze mikken op Sainz, Bottas, Ricciardo, Antonelli of Lawson.

Mercedes heeft Russel, maar die willen Sainz of Max er naast. Dat is eigenlijk de voornaamste die ze willen gezien je wel een hoog niveau coureur bij dat team wilt. Het alternatief is Antonelli maar die heeft nog niet zijn grootse potentie laten zien en is dus een gok. Ocon heeft banden maar is geen teamspeler en ook geen goede coureur, dan heb je meer aan Bottas.

VCarb is voor beiden een vraagteken, vooral omdat ze met het issue Lawson zitten. Tsunoda heeft potentie en Ricciardo heeft tijd niet aan zijn kant. Beiden zullen beslissingen maken omdat Perez 2 jaar heeft verlengd, ik denk niet dat beiden zullen blijven en Lawson staat ook in de startblokken. Als ze beide coureurs houden dan gaat Lawson 100% weg, en dan verlies je een enorm talent.

Kortom, alles draait om wat Sainz doet, de rest is echt in afwachting van wat de ander doet. En daarbuiten heb je nog een coureur die uit een onverwachte hoek kan worden aangenomen zoals Drugovic, Iwasa, Aron, Maini, Schumacher en Doohan. Het is echt een geweldig silly season tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 09:45 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Same, ik heb niks met Red Bull. Als Nederlander support je Max natuurlijk, net zoals een Brit Hamilton support.
Maar ben zelf altijd voor Mclaren geweest (kom vegte Arnes) en qua coureurs Hakkinen, Alonso en Ricciardo en nu Piastri als Max er niet zou zijn.

Het is verder trouwens echt pittig om te zien wie waar heen gaat, meer dan de helft van de teams zitten vrij open. Bijna overal is een stoel echt een groot open vraagteken en gaat het vooral liggen aan wat Sainz doet.

Alpine heeft Gasly, maar wie daarnaast komt is echt enorm open. Victor Martins of Zhou zou kunnen, beiden eigen jeugd, maar of je er nou op vooruit gaat. Doohan doet hun FP's maar is sowieso niet goed genoeg.

HAAS heeft Bearmann sowieso wel, maar het gaat echt een wedstrijdje worden wie het het beste doet voor de 2e stoel. Ze willen geen rookie naast Bearmann dus het zal tussen Zhou, Bottas, Magnussen en Ocon gaan. Alle 4 staan op hun wishlist, en daarnaast wouden ze Ricciardo ook altijd al hebben.

Sauber heeft H├╝lkenberg sowieso en willen Sainz het liefst er naast. Ze kunnen met een ervaren iig een Rookie neerzetten en dat gaat dan tussen Maloney, Bottas, Lawson en Ocon, naast Sainz.

Williams heeft Albon sowieso maar ze zijn vrij ambitieus in wie ze er naast willen. Ze mikken op Sainz, Bottas, Ricciardo, Antonelli of Lawson.

Mercedes heeft Russel, maar die willen Sainz of Max er naast. Dat is eigenlijk de voornaamste die ze willen gezien je wel een hoog niveau coureur bij dat team wilt. Het alternatief is Antonelli maar die heeft nog niet zijn grootse potentie laten zien en is dus een gok. Ocon heeft banden maar is geen teamspeler en ook geen goede coureur, dan heb je meer aan Bottas.

VCarb is voor beiden een vraagteken, vooral omdat ze met het issue Lawson zitten. Tsunoda heeft potentie en Ricciardo heeft tijd niet aan zijn kant. Beiden zullen beslissingen maken omdat Perez 2 jaar heeft verlengd, ik denk niet dat beiden zullen blijven en Lawson staat ook in de startblokken. Als ze beide coureurs houden dan gaat Lawson 100% weg, en dan verlies je een enorm talent.

Kortom, alles draait om wat Sainz doet, de rest is echt in afwachting van wat de ander doet. En daarbuiten heb je nog een coureur die uit een onverwachte hoek kan worden aangenomen zoals Drugovic, Iwasa, Aron, Maini, Schumacher en Doohan. Het is echt een geweldig silly season tot nu toe.

Haha kan niet ontkennen dat ik het mclaren ook zou gunnen, vooral Norris. F1 teams met een lange geschiedenis aan autosport :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 10:01 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
poh marlboro lekker

In zo'n auto wil je toch gewoon lekker paffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 22:03 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
poh marlboro lekker

In zo'n auto wil je toch gewoon lekker paffen

kom roke kom roke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2024 12:46 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke kwalificatie gisteren. :surrender:
Kan nog wel eens een hele leuke race gaan worden vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2024 00:22 

Hardtraxx Veteran

Hehe eindelijk weer eens een echt leuke race om te kijken :D . 70 ronde lang spannend en boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:44 

Kraak... Piep...

Svbtwee schreef:
Hehe eindelijk weer eens een echt leuke race om te kijken :D . 70 ronde lang spannend en boeiend.

Dit, zeer vermakelijke race waar er een echt gevecht om de leiding was en waar ook bijna alle coureurs en teams fouten maakte. Ik hoop dat dit nu de standaard gaat worden tot 2026, waarna het waarschijnlijk weer inkakt.

Die inhaalactie van Albon moet wel actie van het jaar zijn, hoe hij dat clean voor elkaar kreeg tegen twee coureurs waarvan een een koning in uitremmen is en de ander je normaal van de baan afbeukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:48 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Die inhaalactie van Albon moet wel actie van het jaar zijn, hoe hij dat clean voor elkaar kreeg tegen twee coureurs waarvan een een koning in uitremmen is en de ander je normaal van de baan afbeukt.

Dit was echt mooi ja! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:20 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Broken Balance schreef:

Dit was echt mooi ja! :thumbsup:

Wat zelfvertrouwen in een auto met een coureur kan doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2024 20:35 

Hardtraxx Veteran

Die 2e leek wel per ongeluk. Leek wel alsof hij te snel ging en hij hem moest ontwijken om niet op hem te knallen. Ook al is dit zo, natuurlijk alsnog klasse gedaan.

Prachtige race. Ondanks dat ik wel fan ben van Max, vind ik het jammer dat ie wint. Ik hoop zo op beetje meer spanning voor dit seizoen. Ook al is het voor de schijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 09:37 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Die 2e leek wel per ongeluk. Leek wel alsof hij te snel ging en hij hem moest ontwijken om niet op hem te knallen. Ook al is dit zo, natuurlijk alsnog klasse gedaan.

Beelden terug gezien? Was absoluut de bedoeling, eerder rem los en zo doorschieten insturen en er langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 10:31 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:

Mwoa dat zou eerder het geval voor Ricciardo zijn, maar hij remt op tijd. Albon zat wel op het droge gedeelte dus had de grip voor het remmen, maar Ocon remde heel vroeg.

Het is ook wel dom rijden van die andere twee. Ocon laat de deur wijd open voor Ricciardo door Albon af te blokken en enorm vroeg te remmen omdat hij maar op het droge gedeelte wilt blijven. Dat in een chicane waar je al traag gaat en waar het uitaccelereren belangrijker is dan de bocht in gaan, dus de bocht in gaan op het natte stuk kan prima (qua grip).

Vervolgens doet Ricciardo niks met de ruimte die Ocon hem geeft aan de binnekant en remt vroeg (omdat hij met het natte stuk zit), maar hij remt ook veel te vroeg en lang. Hij had daar best iets later kunnen remmen en gewoon de hele chicane kunnen afblokken en op zijn minst de opening voor Albon dichthouden. Ocon dan ook pakken is optimistich, maar had gekund als je heel veel ballen hebt en op dat natte stuk een divebomb gaat doen en verder in de chicane gaat remmen.

Maar daardoor is het gat er voor Albon en die cruised er mooi door met gas los, omdat Ricciardo niet later remde past de auto er precies door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 08:37 

Hardtraxx Elite

Leukste race in tijden gisteren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 15:11 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Leukste race in tijden gisteren! :D

We zijn toch al sinds Miami aan een reeks leuke races bezig waarbij vooraf niet direct duidelijk is wie het sterkste team/coureur gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 18:20 

Hardtraxx Veteran

Erg leuke race gisteren inderdaad, maar als McLaren fan deden hun strategische keuzes wel echt pijn.
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic