Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 20:23 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ben benieuwd. Zijn jullie echt F1 fans of alleen Verstappen fans?

F1 fans sinds 2001. Max Verstappen mooie vent, maar ben wel klaar met zijn dominantie. Hoop op een strijd tussen Ferrari en Mclaren.

Pipa schreef:
Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Ik kan echt niet naar F1 kijken en al helemaal niet luisteren naar die Tim & Tom en die andere goos. Heb het idee dat door Max Verstappen er een F1 hype is, maar dat die wel weer bedaard als die stopt. Ik vind het overigens ook geen sport omdat de auto dusdanig veel invloed heeft op het verloop. Hij zou wel de beste chauffeur zijn, maar zet je hem in een Nissan neer dan zou hij de titel niet binnenhalen. Zou boeiender zijn als ze allemaal dezelfde auto zouden hebben. Baal ervan dat Viaplay de rechten hebben, want daardoor is m’n abonnement op de premier League zo duur :lol:

Hier zijn heel veel race klasses van en die zijn niet zo interessant als je denkt ;) F1 is een combinatie van techniek en talent. Als dit samenkomt, heb je een kampioen. Het is echt niet zo dat alleen de auto bepaalt wie wint. Er is niemand die eraan twijfelt dat mclaren vorig jaar de sterkste auto had, maar toch waren ze niet kampioen.

Uiteindelijk zit de charme in een combinatie van techniek en talent, zoals ik boven benoem. Het is interessant om te zien wat voor gekke trucjes ze uithalen om het maximale eruit te halen en het is prachtig om te zien als een coureur het maximale uit een goede of slechte auto weet te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 09:27 

Hardtraxx Addict

Dan ben ik wel benieuwd naar de voorspellingen voor komend seizoen. Na één race mag dat nog wel toch?

Kampioen rijders:
Kampioen constructeurs:
Grootste verrassing:
Grootste teleurstelling:
Welke rijder wordt als eerste vervangen:
Mooiste race van het seizoen:
Komt er een 'aparte' winnaar dit seizoen? Dus geen rijder van McLaren, Red Bull, Ferrari of Mercedes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:31 

Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:39 

Kraak... Piep...

Pipa schreef:
verhaal

Je hebt deels gelijk, maar het ligt misschien voor 60% aan de auto. Volgens jouw logica had Norris vorig jaar dan kampioen moeten zijn, want Mclaren was by far het snelste. En Max had 5e moeten zijn want de Ferrari's waren ook beter dan de RB.

Volgens die logica hadden Senna en Schumacher hun laatste twee kampioenschappen ook niet moeten winnen want ze hadden zeker niet de snelste auto. En namen als Alan Jones en Keke Rosberg ook niet, want zij waren full stop gewoon niet de snelste.

Of als je kijkt naar de laatste race, dan had Lawson in de top 10 moeten zitten, Max had 8e moeten worden en Stroll en Hulkenberg buiten de top 10.

Je hebt een degelijke auto nodig om kans te maken op winst maar je moet een goede coureur zijn wil je daadwerkelijk consistent winnen en presteren. Iets wat Verstappen, Alonso, Schumacher, Senna, Prost en Vettel wel deden ondanks dat ze niet altijd het beste apparatuur hadden. Ze overpresteren het apparatuur, en dat lukt maar weinig mensen. En dat heeft niks met je auto te maken, want in de handen van alle andere coureurs falen die auto's.

En dan nog in de zin van een teamsport heb je als coureur je team nodig en als coureur je team als het gaat om feedback, ontwikkeling van de auto e.d. Als ze elke engineer die totaal niet fit is in die auto konden plempen en daarmee kunnen ontwikkelen, feedback krijgen en races winnen, dan deden ze het wel. Kijk alleen die aflevering van Top Gear waar Richard Hammond of het verhaal van de Stig die een F1 auto proberen te rijden, ze zijn absurd moeilijk te besturen en al helemaal om ze te meesteren en te kunnen winnen.

Martin schreef:
Dan ben ik wel benieuwd naar de voorspellingen voor komend seizoen. Na één race mag dat nog wel toch?

Kampioen rijders: Norris, met hakken over de sloot van Verstappen. Ik denk dat Piastri en Norris punten van elkaar gaan afsnoepen, maar tegelijkertijd kan Piastri ook heel goed de team game spelen en Max ophouden. Het is 2 vs 1. Red Bull is te lang met Perez door te gaan om nu 2 mensen voorop te hebben. Het is nog te vroeg om het vrij zeker te zeggen, maar ik denk dat Mclaren en Norris wel iets consistenter zijn geworden en hun voorsprong te groot is tegen de tijd dat Red Bull bij ze in de buurt komt.

Kampioen constructeurs: Mclaren, makkelijk.

Grootste verrassing: Kimi Antonelli

Grootste teleurstelling: Ollie Bearmann

Welke rijder wordt als eerste vervangen: Liam Lawson, niet omdat hij het niet kan, maar die Red Bull is gewoon onbestuurbaar en RB is te strict. 90% van de grid zou ook de laars krijgen.

Mooiste race van het seizoen: Interlagos zoals altijd

Komt er een 'aparte' winnaar dit seizoen? Dus geen rijder van McLaren, Red Bull, Ferrari of Mercedes: Ik gok dat Williams er een gaat pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 13:28 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Vanwege Verstappen fan geworden van F1.

Kampioen rijders: Norris
Kampioen constructeurs: McLaren
Grootste verrassing: Jack Doohan
Grootste teleurstelling: Geen spanning dit seizoen. Ferrari heeft de stap niet gezet en RB is one man army.
Welke rijder wordt als eerste vervangen: Hadjar
Mooiste race van het seizoen: Saoedi-Arabië
Komt er een 'aparte' winnaar dit seizoen? Dus geen rijder van McLaren, Red Bull, Ferrari of Mercedes: Denk het niet, maar mocht het zo zijn Albon of Sainz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 14:12 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Pipa schreef:

Vanwege Verstappen fan geworden van F1.

Kampioen rijders: Norris
Kampioen constructeurs: McLaren
Grootste verrassing: Jack Doohan
Grootste teleurstelling: Geen spanning dit seizoen. Ferrari heeft de stap niet gezet en RB is one man army.
Welke rijder wordt als eerste vervangen: Hadjar
Mooiste race van het seizoen: Saoedi-Arabië
Komt er een 'aparte' winnaar dit seizoen? Dus geen rijder van McLaren, Red Bull, Ferrari of Mercedes: Denk het niet, maar mocht het zo zijn Albon of Sainz.

Was al aan het typen maar komt wel grotendeels overeen. Hoop zelf vooral dat Sainz het goed gaat doen, kerel heeft best wat gunfactor bij mij.

Denk dat Russell zichzelf zwaar gaat overschatten en zich gaat gedragen alsof hij de grote man is en het daardoor verneukt :lol:

Denk dat het alsnog wel spannend wordt tussen Red Bull en McLaren, heb ergens nog wel wat verwachtingen van Liam Lawson, maar kan alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 20:26 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat we nog wel eens totaal verrast kunnen worden dit jaar. Norris is nu de easy bet. Maar zou mij niks verbazen als RB nog verder afglijdt. Ergens zie ik een totale Norris dominatie wel gebeuren, maar zou mij ook niet verbazen als Ferrari hun auto snel genoeg ontwikkelt.

Er kan echt veel gebeuren in zo'n jaar. Kijk maar vorig jaar waar het echt even duurde voordat Mclaren een snelle auto had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 15:55 

Hardtraxx Veteran

Vet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 18:14 

Hardtraxx Veteran

Heel tof dit jaar, alles is wel verbeterd dit jaar qua ''techniek'':
- update vormgeving
- Onboard radio heeft een mega upgrade gehad in volume en hoe duidelijk het hoorbaar is
- Deze ghost vergelijkingen

Dit is zeiken maar 1 ding vind ik minder: blauwe sector is nu lila kleur, vind ik moeillijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 21:40 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Dit is zeiken maar 1 ding vind ik minder: blauwe sector is nu lila kleur, vind ik moeillijk xd

Blauwe sector? Hij is altijd paars geweest. Die kleur is nauwelijks veranderd in vergelijking met vorig jaar. Misschien iets donkerder.

Ben dan toch wel benieuwd waar jij blauw vandaan haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2025 09:56 

Hardtraxx Veteran

Die reclame tijdens de race op viaplay, meteen weer geswitcht naar F1TV. Wat een kutplatform is het toch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2025 21:32 

Hardtraxx Elite

Hoop dat Piastri em pakt. Echt pest hekel aan die Norris.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 09:10 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Die reclame tijdens de race op viaplay, meteen weer geswitcht naar F1TV. Wat een kutplatform is het toch ook.

Als je je viaplay account koppelt aan een F1TV account dan krijg je geen reclames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 09:54 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Rickzel schreef:

Als je je viaplay account koppelt aan een F1TV account dan krijg je geen reclames.

Ik heb dit gekoppeld, maar krijg alsnog gewoon de reclames tijdens de race.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 11:30 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Martin schreef:
Rickzel schreef:

Ik heb dit gekoppeld, maar krijg alsnog gewoon de reclames tijdens de race.

Dat is bijzonder, heb gisteren de hele race gekeken zonder reclames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 16:32 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Welke rijder wordt als eerste vervangen: Liam Lawson, niet omdat hij het niet kan, maar die Red Bull is gewoon onbestuurbaar en RB is te strict. 90% van de grid zou ook de laars krijgen.

GG. Wat een schande overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 19:04 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Broken Balance schreef:

GG. Wat een schande overigens.

Schandalig idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2025 20:58 

Hardtraxx Veteran

Lekkere reverse bass onder die pre-show samenvatting van afgelopen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 18:39 

Hardtraxx Veteran

Monaco. :yawn: :sleep: Ook met twee pit stops verschrikkelijk saai. Wel grappig hoe Russell zich opwond over Sainz en Albon die elkaar hielpen met pit windows veiligstellen maar toch bizar dat dat het beste vermaak van de hele race was. Hartstikke leuk die historie maar met de huidige reglementen en grootte van de auto's is er echt geen drol aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 09:33 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Monaco. :yawn: :sleep: Ook met twee pit stops verschrikkelijk saai. Wel grappig hoe Russell zich opwond over Sainz en Albon die elkaar hielpen met pit windows veiligstellen maar toch bizar dat dat het beste vermaak van de hele race was. Hartstikke leuk die historie maar met de huidige reglementen en grootte van de auto's is er echt geen drol aan.

Verschrikkelijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Heb liever een saaie race op Monaco dan een saaie race op Suzuka. Prachtig circuit om naar te kijken. Met de zaterdag dat veruit de mooiste en spannendste qualy sessie van het jaar is vind ik het een mooi weekend. De race zelf is behoorlijk een parade ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 15:21 

Bierkoning

Ik vertrek woensdagochtend naar Barcelona met mn vader om de wedstrijd te gaan kijken! Ben niet heel groot fan perse maar wel leuk om er eens bij te zijn. Mijn vader is groot fan en gaat ieder jaar naar Oostenrijk. Zijn begeleider voor Barcelona helaas overleden, dus ik ga mee! zin in!
Staat alleen dat er geen alcohol wordt geschonken... is dat altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 15:55 

Hardtraxx Elite

Het is gewoon triest dat monaco erin blijft. Niemand heeft er een goed woord voor over. (de zondag dag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 15:59 

Hardtraxx Elite

samwisnie schreef:
Ik vertrek woensdagochtend naar Barcelona met mn vader om de wedstrijd te gaan kijken! Ben niet heel groot fan perse maar wel leuk om er eens bij te zijn. Mijn vader is groot fan en gaat ieder jaar naar Oostenrijk. Zijn begeleider voor Barcelona helaas overleden, dus ik ga mee! zin in!
Staat alleen dat er geen alcohol wordt geschonken... is dat altijd?

Ja blijkbaar wel.
Daar kwam ik met m'n vrienden in 2019 pas achter toen we er waren :D
Er is een biertuin naast het circuit. Daar mag je bier drinken.
Vrij waardeloos.. maar het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 16:00 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Het is gewoon triest dat monaco erin blijft. Niemand heeft er een goed woord voor over. (de zondag dag).

Eens. Vind monaco ook geen reet aan.
Ben blij dat ik niet live heb gekeken maar achteraf zodat ik na 20 rondes kon doorspoelen :D
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic