Broken Balance schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet gaat werken.
Iedereen wil graag voor Ferrari rijden uiteindelijk, zo ook hij en gezien hij een beetje tegen een muur aan loopt bij Mercedes snap ik zijn beslissing wel. Ook omdat hij eerder heeft gekozen voor een minder team waar hij niet meteen #1 zou zijn en dat was Mercedes in 2012, en kijk hoe dat ging. Ik snap het dus wel vanuit Hamilton.
Wat ik niet snap is waarom Ferrari het zou doen. Hamilton past totaal niet in die cultuur en je hebt met Leclerc al de duidelijke #1 waar Hamilton absoluut niet blij mee gaat zijn.
Bij Ferrari ben je een teamspeler en je mag niks kwaads over het team zeggen. Je pakt dat op als Leclerc, Raikkonen of Massa en gebruikt al je talent om door het geblunder van Ferrari heen te komen en zegt ja en amen op alles. Of je bent als Sainz, Vettel, Alonso of Schumacher en trekt het team naar je toe, leid het en trekt de ontwikkeling naar je toe.
Hamilton is geen van beide personen. Hamilton die klaagt heel vaak, wil voorkeursbehandeling en zegt vaak grofweg waar ze wat moeten verbeteren maar verwacht dat iedereen dat gewoon doet. En dan zit je bij Ferrari verkeerd. Desondanks is dit een geweldige move en ben enorm benieuwd waar het heen gaat.
Tja ben het met je eens hoor. Het is nu allemaal leuk en hype maar zodra 2025 begint en hij eerste race 5e eindigt, is de magie er wel snel vanaf ben ik bang. Maarrrr we houden hoop.
Nu nog hopen op Alonso in de mercedes, man wat zou dat prachtig zijn. Nog even een keer een kampioenschap dat tussen twee legendes gaat. Alonso vs Lewis. Een man mag dromen