Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2024 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet gaat werken.

Iedereen wil graag voor Ferrari rijden uiteindelijk, zo ook hij en gezien hij een beetje tegen een muur aan loopt bij Mercedes snap ik zijn beslissing wel. Ook omdat hij eerder heeft gekozen voor een minder team waar hij niet meteen #1 zou zijn en dat was Mercedes in 2012, en kijk hoe dat ging. Ik snap het dus wel vanuit Hamilton.

Wat ik niet snap is waarom Ferrari het zou doen. Hamilton past totaal niet in die cultuur en je hebt met Leclerc al de duidelijke #1 waar Hamilton absoluut niet blij mee gaat zijn.

Bij Ferrari ben je een teamspeler en je mag niks kwaads over het team zeggen. Je pakt dat op als Leclerc, Raikkonen of Massa en gebruikt al je talent om door het geblunder van Ferrari heen te komen en zegt ja en amen op alles. Of je bent als Sainz, Vettel, Alonso of Schumacher en trekt het team naar je toe, leid het en trekt de ontwikkeling naar je toe.

Hamilton is geen van beide personen. Hamilton die klaagt heel vaak, wil voorkeursbehandeling en zegt vaak grofweg waar ze wat moeten verbeteren maar verwacht dat iedereen dat gewoon doet. En dan zit je bij Ferrari verkeerd. Desondanks is dit een geweldige move en ben enorm benieuwd waar het heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2024 21:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En het is nu ook officieel bevestigd.

https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... /10571396/

Wat een heerlijk begin van silly season, nooit aan zien komen ondanks dat het al 10000 keer over de laatste jaren is gerucht, altijd om Hamilton's prijs maar omhoog te gooien.

Er gaan al geruchten over wie er bij Mercedes komt en waar Sainz heen gaat.

Ik zelf gok dat Albon of Alonso naar Mercedes gaat en dat Sainz naar Sauber gaat om alvast zich te plaatsen en alles klaar te zetten voor de aankomende switch naar Audi.

Sainz nemen als Mercedes zou kunnen maar je hebt in Russell al een soortgelijke coureur. Red Bull zou ook nog
kunnen maar ik denk niet dat Sainz zo "ja en amen" gaat doen als Perez of Ricciardo over de #2 rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vooral benieuwd hoe de samenwerking tussen Hamilton en Mercedes/Toto gaat verlopen komend jaar :P

Ik zou Sainz ook graag bij Red Bull zien maar ik denk dat hij zich ook niet snel neer zal leggen bij een rol als #2 rijder.
Alonso of Albon bij Mercedes zou echt wel gaaf zijn, ben benieuwd wat die allebei kunnen als ze een serieuze auto meekrijgen en een goed team achter zich hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ik ben vooral benieuwd hoe de samenwerking tussen Hamilton en Mercedes/Toto gaat verlopen komend jaar :P


Sainz en Ham zullen wel halverwege het seizoen niet meer in de fabriek mogen komen etc, dat wordt lastig testen voor beide teams
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet gaat werken.

Iedereen wil graag voor Ferrari rijden uiteindelijk, zo ook hij en gezien hij een beetje tegen een muur aan loopt bij Mercedes snap ik zijn beslissing wel. Ook omdat hij eerder heeft gekozen voor een minder team waar hij niet meteen #1 zou zijn en dat was Mercedes in 2012, en kijk hoe dat ging. Ik snap het dus wel vanuit Hamilton.

Wat ik niet snap is waarom Ferrari het zou doen. Hamilton past totaal niet in die cultuur en je hebt met Leclerc al de duidelijke #1 waar Hamilton absoluut niet blij mee gaat zijn.

Bij Ferrari ben je een teamspeler en je mag niks kwaads over het team zeggen. Je pakt dat op als Leclerc, Raikkonen of Massa en gebruikt al je talent om door het geblunder van Ferrari heen te komen en zegt ja en amen op alles. Of je bent als Sainz, Vettel, Alonso of Schumacher en trekt het team naar je toe, leid het en trekt de ontwikkeling naar je toe.

Hamilton is geen van beide personen. Hamilton die klaagt heel vaak, wil voorkeursbehandeling en zegt vaak grofweg waar ze wat moeten verbeteren maar verwacht dat iedereen dat gewoon doet. En dan zit je bij Ferrari verkeerd. Desondanks is dit een geweldige move en ben enorm benieuwd waar het heen gaat.


Tja ben het met je eens hoor. Het is nu allemaal leuk en hype maar zodra 2025 begint en hij eerste race 5e eindigt, is de magie er wel snel vanaf ben ik bang. Maarrrr we houden hoop.

Nu nog hopen op Alonso in de mercedes, man wat zou dat prachtig zijn. Nog even een keer een kampioenschap dat tussen twee legendes gaat. Alonso vs Lewis. Een man mag dromen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 09:01 
 
Hardtraxxer

Ik ben de feeling met F1 eigenlijk compleet verloren, maar zag die Stake livery en die is wel echt heel dik eigenlijk.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 09:41 
 
Hardtraxx Crew

Ik vind m dus echt lelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lelijk maar wel tof dat er eens een andere kleur gebruikt wordt.
Vorig jaar was alles Rood, blauw, zwart of een combinatie daarvan. Autos waren echt lastig uit elkaar te houden soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij valt iig op. Wel grappig dat ze hun naam niet in elk land mogen gebruiken. Ze zullen zich dus her en der hernoemen van Stake naar Kick en dus ook de livery hier op aanpassen. Dynamisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naam die weekenden veranderen in Steak F1 team en dan de auto vleesrood stickeren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groen + zwart :drool: :drool: Mooie livery!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook een geweldige livery. Hoopte eigenlijk al een beetje dat ze de kleuren van Kick zouden gebruiken, wel goed uitgepakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind groen best okay. Jammer alleen dat het maar wat groene lijnen zijn en ze er geen fatsoenlijk ontworpen livery van hebben gemaakt.

De auto zal wel opvallen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:39 
 
Hardtraxxer

Hoezo is dit nou weer niet fatsoenlijk ontworpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is zo van we trekken een paar groene strepen en dat is het
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dat niet bij allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Is dat niet bij allemaal?

dit jaar wel heel erg ja. er is duidelijk tot nu toe geen moeite in gestoken door de teams.

zien of een van de andere teams dat gaat veranderen maar zal wel niet.
Ferrari = rood want iets anders kan niet
red bull heeft al sinds de start hetzelfde
red bull 2 zal ook wel niet origineel zijn.
aston = groen
merc word waarschijnlijk zilver of zwart
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fer wordt rood met wit dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Fer wordt rood met wit dit jaar

Zag er vorig jaar wel dik uit eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 23:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Is dat niet bij allemaal?


Ja sinds ze gewicht besparen met zo veel mogelijk naked carbon en sinds car releases niet meer zulke shows zijn als vroeger is een livery nu vorm over functie. Kleur van het team/de sponsoren met alle stickers er duidelijk op is zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2024 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Fer wordt rood met wit dit jaar


Oke man, anders denk je ff dat je alles weet, nerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2024 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat het seizoen over 2 weken weer begint, word wel echt enthousiast van al die car reveals. Tof dat Mercedes een stuk meer zilver heeft dan vorig jaar en moet bekennen dat ik het fluorescerend groen van de Sauber best wel vet vind. :$ Benieuwd naar wat de testdagen volgende week laten zien, hopelijk is het gat tussen Red Bull en de andere teams een stuk kleiner dit jaar.

Haas op 10 in het WCC kun je waarschijnlijk wel van te voren al invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2024 22:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ga voor dit:

01. Verstappen
02. Leclerc
03. Norris
04. Perez
05. Hamilton
06. Piastri
07. Russell
08. Sainz
09. Alonso
10. Gasly
11. Ocon
12. Ricciardo
13. Albon
14. Tsunoda
15. Stroll
16. Bottas
17. Hulkenberg
18. Zhou
19. Sargeant
20. Magnussen

01. Red Bull
02. Mclaren
03. Ferrari
04. Mercedes
05. Aston Martin
06. Alpine
07. Toro Rosso
08. Williams
09. Sauber
10. HAAS
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2024 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerlijk gezegd niet verwacht dat Verstappen de eerste paar ronden al gemiddeld 0.8s per ronde uit zou lopen, en daarna op de nieuwe hards (die nog moesten opwarmen) ook nog eens 1 seconde per ronde. Die Red Bull is echt weer een raket :surrender: had tot vandaag eigenlijk het idee dat het gat met de concurrentie niet zo groot zou zijn, maar niets is minder waar. Benieuwd naar de strijd tussen (vermoedelijk) Ferrari en McLaren de komende races. Als je nagaat dat dit vermoedelijk het slechtste circuit is voor McLaren met al die langzame bochten en ze toch al P6 en P8 hadden denk ik dat dat nog wel eens spannend kan worden.

Alpine P17 en P18 had ik een paar weken geleden echt niet verwacht. Als Bottas en Sargeant geen problemen hadden gehad waardoor ze allebei zeker anderhalve minuut kwijt waren, waren ze doodleuk laatste geworden. Zelfs de Haas leek een stuk sterker deze race.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2024 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja dit belooft niet zo veel goeds voor een spannend seizoen.

na 15 rondjes was het al wel duidelijk dat Verstappen waarschijnlijk wel weer gewoon kampioen wordt.
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic